"TANITIM"

515 8 4
                                    

AYSİNA , 18 yaşındayım ve içine kapanık biriyimdir.Duygularımı , düşüncelerimi kolayca belli edemem. Etmek istediğimde söylenemez . Annem ve babam ben daha 10 yaşındayken büyük bir kavga sonucu boşanmışlardı..

Hangisiyle yaşamam konusunda kararsız kalsamda Annemi tercih etmiştim. Genelde haftasonları babamla birlikte vakit geçirmeme ragmen babamın hizmetçilerini babamdan daha çok görürdüm. Çünkü babamın önemli toplantıları ve görüşmeleri vardır her zaman ve bunlar gece yarılarına kadar sürer..

Annem ve babam boşanmasına rağmen holding ortaklıgında gayet iyilerdir. İşlerini titizlikle devam ettirirken asla özel hayatı ve işi birbirine karıştırmazlar ve ben onların bu haline çok imrenirim.

Oldukca özgür rahat ve zengin bir yaşantım olsa da yeterince ilgisiz kaldıgımdan ve sevgiyi hissedemediğimden içten içe şikayetciyimdir.

Erkek arkadaş konusuna gelince yeterine güvensizlik mevcuttur. Bu hiç sevgilimin olmadığı anlamına gelmez ama 3-4 aydır kendimi bu konuda dinlenmek adına yalnızlığı tercih ettim..

Arkadaş konusunda ise en yakın arkadaşım SİMA dır. Ailesi ile ailem çok önceden tanışmalarına rağmen o kadar yakın degillerdir ve biz onlara uymayıp onların inadına çok daha yakınız.

Sima nın erkek arkadaşları olmasına rağmen her zaman gerçek bir aşkı bulacağına inanmakta ve her sevgilisini gelecekteki kocası ilan etmekte ve beni de nikah şahidi yapmaktadır. Bu hayalindeki karakterlerden sadece nikah şahidi kısmı gerçektir. Ben hiçbir zaman aşka inanmayan insancık türüne girmekteyim .

Annemden de bahsedicek olursak , her zaman eğitimime ve saygınlıgıma , sağlıgımdan daha önem vermiştir. Her daim çevresinde arkadaşları bulunur. Ve beni de onlarla tanıştırmak konusunda yeterince kararlıdır. Olumsuz yanıt verdigim zamanlarda beni dogurdugu için pişman oldugunu dile getirir. Ve gözlerindeki o yaşam sevinci azalır yerine öfke alır. Bu canımı yaktıgı için onun dediklerini çoğunlukla yapmaya çalışmaktayım.

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin