Aniden açılan gözlerim daha olayı algılayamayan beynim. Aniden yastıgı yataga attım ve yüzümün kızardıgını hissetsem de arkamı dönüp ;
"B-ben sadece- " gözlerim bir çift okyanusu andıran gözleri buldugunda kelime Dünyamın kapıları kapatılıp kitlendi . Beynim görüntünün güzelligini kaldıramayacak gibi olup hata verdi. Ve bir an bütün sistemim çökecek sandım..
Kapıya yaslanmış saçları kumral ve dagınık , gözleri okyanusu andıran ve vücudu oldukca kaslı oldugu için üzerindeki beyaz tişörtü tam yapışmış kol kasındaki bulunan kısmını katlamıştı. Altında siyah bir kot pantolon vardı. O okyanus gözlerine tekrar geldigimde alaylı gözlerle direk gözlerime bakıyordu. Benim onda yaptıgım gözlemleme çalışmamı o bende yapmamıştı ve bu daha da kızarmama sebep açtı
" Sen sadece küçük kız ?" Dedi çarpık gülümsemesiyle
" İnsanların odalarına izinsiz bir şekilde girilmenin çok ayıp oldugunu bilmiyorsun " alt dudagını dişleyip yavaşsa dudagını serbest bıraktı. Ve bir adım bana dogru yaklaştı.
" Ve birde yastıgımı kokluyorsun.."
Kendimi toparlamaya çalıştım . Bunu beynime bir emir olarak gönderdim aksi takdirde mal gibi kızaran yüzümle daha da rezil olmayacaktım.
"Derya Hanım beni ısrarla sizin odanıza gönderdi. İlgimi çekebilecek birşeyler oldugu-
"Ve sende hemen buldun" dedi yine alaylı gülümsemesiyle
"Sadece parfüm kokusu tanıdık geldi. Sanki geçmişten anıları canlandırdı kokunun yastıktan geldiğini anladıgımda daha net koklamak istedim . " Dedim ama geçmişteki anıları canlandırması kesinlikle yalandı. Evet hoşuma gittigi için koklamıştım ama bunu ona asla söyleyemezdim.
İki çift tok topluklu ayakkabı sesleri odada yankı yaparken Derya Hanım ve ardından annem görüş alanıma girdi.
"Ecircigimm gelmiiiş" dedi kadın gözlerindeki ışıltıyla. Bana bakan okyanus gözler omuz üstünden arkasına baktı ardından tamamen döndü ve annesini kollarına aldı.
" Siz tanıştınız mı ? " dedi annem bana. Yine uyarıcı bakışlar gönderip duruyordu ama direk spam kutusuna gönderdim ve açıl irdelemedim.
Ben okyanus gözlerin sahibi olan oglanın arkadan profilini incelerken o annesini nazikçe bırakıp bana dönmüştü.
"Tanıştık tabii ki. Bende ona film izleyelim mi diye soruyordum " diyerek bana küçümser bir bakış atıp ardından gözleri annemin gözlerini buldu.
"Ah , öyle mi ? Çok sevindim hadi biz çıkalım siz keyfinize bakın " dedi Derya Hanım ve bana sıcak bir gülümseme gönderip arkalarından kapıyı kapattılar.
"Sanırım bende çıksam iyi olur" dedim sesimi ifadesiz bırakmaya çalışarak kapının yuvarlak ve gösterişli kulpunu tuttum. Ve hemen sonra elimin üzerinde benden oldukça büyük ve sıcak bir el hissettim. Gözlerim yine o okyanus gözlere denk geldiginde bu irkilmeme sebep oldu.
" Annemin hatrına seninle bugun ilgilenecegim ve sonra zaten bu evden çıkıp gideceksin. "
"Emin ol çok meraklı degilim" dedim gözlerimi sinirle kısarak ve aniden elimi çektim.
"Ne güzel hadi öyleyse beni ugraştırmadan dediklerimi yap zaman geçsin sende kurtul bende " diyerek büyük plazma tv ye dogru yürüdü yanındaki cd rafından 2-3 tane çıkarıp incelemeye başladı.
Sıkıntıyla televizyonun önündeki gece mavisi olan koltuga oturdum.
"İsteksiz gözüksende , istekli bir şekilde hazırlanıp gelmişsin " dedi. Bana bakmıyordu arkası dönük cd raflarından cdlerle ugraşıyordu. İç çekip yine alaylı bir tonla " Sanırım annen benden bahsetti" dedi.
" Emin ol senden bahsetseydi gelmemek için onu intiharla tehdit bile edebilirdim " dedim.
Ne kadar itici oldugunun farkına vardım ve ardından odasını inceleyerek Ego 1.si madalyasını aramaya başladım.
"Tehdit etme bence direk uygula daha etkili hem bir bakmışsın başarılı olmuşsun. Ve bu Dünyadan insanların odalarını karıştıran küçük bir kız eksilmiş olur."
" Sahi sen kaç yaşındasın " dedi bana dönerek.
"18" dedim iddalı bir ses tonuyla ve ardından itici küçümser ve alay dolu bir kahkaha dudaklarının arkasından çıktı.
"Aman ne kadar büyükmüşsün sen öyle " diyip tekrar rafa yöneldi ve alt kısımlarına ulaşmak için egildi. Egildigi sıra tişörtü açılmıştı ve sırtının ufak bir kısmını da görmüş bulunmaktaydım. Hemen gözlerimi kaçırsam da o yine tavrından vazgeçmeyip ;
" Gözlerinde şuan muhtemelen bayram ediyordur"
Sabrımın son kırıntılarıyla yetinmeye çalışarak gözlerimi sıkıca kapattım ve daha sabırlı bir şekilde açtım.
" Gözlerimin bu zulme katlanması zor tabii ki . Şuan da kör olmayı diliyorlar " gibi aptalca bir cümle kurdum. Ardından elindeki cdlere bakarak bana döndü
"2 si arasında kararsız kaldım. Biri korku digeri komedi."
Okyanus gözleri beni buldugunda başını saga sola sallayarak alaycı bir şekilde güldü.
"Küçük bir kız için en iyisi komedi tabii ki. " diyerek korku filmi olan cdyi tekli koltuga fırtlattı.
Sonunda bir cesaret kalkıp koltuktaki cdyi aldım
"Kesinlikle bunu izlemeliyiz" dedim kesin ve kendinden emin bir sesle.
"Korktugunda bana sarılacaksın degil mi ? Bence güzel bir bahane " dedi kısıl bir kahkahayla.
"İzleyip görelim" gibi yine aptalca bir cümle dudaklarımdan döküldü•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ
RomanceBütün mavilerin kıskandıgı gözlere sahipti o. Öpülesi dudakları vardı insan izledikce doyamazdı. Bakmakla olmazdı.. Kimsenin göremediği merhamet saklıydı onda ve o merhametini sadece bir kişiye gösteriyordu , yalnızca merhametini degil yıpratıcı öfk...