Kopuş

8 1 0
                                    

1818

YUJIN
Gecen beş yil icerisinde halkinin refah seviseyesini yukseltip, kontrol ettigi topraklarda bir hukumdar gibi hareket eden Yujin; sultanin "baskente dön" emirlerine uymamis ve sultanin öfkesini kazanmistir.

VYLNER
bu sure zarfinda kendini halife ilan etmis bir padisah gibi sefere gidip topraklarini genisletmistir. Misir sultaninda tamamen kopmuş kendi adina vylrent hanedanini kurmuş Ama en onemlisi hükmettiği topraklarda koleligi kaldrmis ve anayasal monarşiyi getirmistir.

Kavalali
Iki komutaninin efsaneleşmesini elleri kollari bagli izleyen Sultan, birseyler yapmasi gerektigini düşünür. Önce Sarayin muneccimine danismistir. Muneccim "ölüm goruyorum. Ölümün zehirli, kanli ve boğucu halini..."
Sultan bir ferman yazarak yujini bati eyaletleri beylerbeyliginden azletmis yerine oğlu Tosun Pasayi getirmistir. Yujine emrine itaat etmediği taktirde onu vatan haini ilan edecegi tehtidinde bulunmuştur.
Yujin buna karşılık askerlerine savaşa hazirlanmalarini emretmiştir.
Cikacak bir ic savaş sonucu ne tahtını, ne topraklarini ne de askerlerini kaybetmek istemeyen kavalali, ajanlarina iki haini öldürmelerini emreder.
Fakat Vylner geniş istihbarat ağı sayesinde bu suikastleri onler ve yujine bildirir.
Birtürlü ortak paydada bulusamayan taraflar son çare olarak en iyi yaptigi şeye, silaha sarilir.

PİÇLERIN SAVAŞI (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin