chapter 9 /end

326 80 24
                                    


Ben: "İyi misin? Sıkılmış görünüyorsun..."

Bir hafta sonra Yuta her zamanki gibi mutfakta otururken, bek iyi durmuyordu.
Yuta gazetelerden kafasını kaldırıp, bana baktı. Yüzü normalden çok daha solgundu ve gözlerinin altında büyük, koyu renkli halkalar vardı. Yavaşça başını salladı.

Yuta: "Evet, iyiyim." dedi, dikkatini tekrar kitaba çevirmeden. Ancak bir şeyin yanlış olduğu açıktı.

İki gün boyunca, telefonu çaldığı her seferinde cevaplama şekli aynıydı, "üzgünüm, şimdi gidemem" diye cevap veriyordu.
Ancak kendimi bunun normal olduğuna ve her şeyin yolunda olduğuna inandırdım. Çünkü sanırım onu anlayabiliyordum. Yuta bir tıp öğrencisiydi, çok çalışması gerekiyordu. Bunun yanında Yuta'nın bir erkek arkadaşı vardı ve ilişkilerini yürütmek için birlikte zaman geçirmeleri gerekiyordu. Böylece Yuta'nın bu hali tamamen anlaşılırdı. Yuta'nın hayatını normal bir şekilde sürdürmesi için onu rahatsız etmemem gerekliydi.

Ama sonra ... Yine buraya nasıl geldiler?

Yuta rayların üzerinde duruyordu. Onu oradan uzaklaştırmaya çalışıyordum. Fakat bu kez Yuta kalbimi ağlatıyordu sanki ve yanımda küçük bir adam duruyor gibiydi. Tüm bunları iterek, tekrar tekrar seslenerek Yuta'ya ulaşmaya çalışıyordum.

İlk tren geldiğinde onu çekmiştim, ama bu Yuta'yı daha fazla ağlatıp daha fazla lanet etmesine yol açmıştı. Ona, burada oturduğu sürece, trenin tarifesini anlattığıma pişman olmuştum, çünkü birbiri ardından hızlıca geldikleri bir saate buraya gelmiştik. Bu saati özellikle seçtiği açıktı. Bir sonraki trenin gelmesi an meselesiydi.

Ben: "Yuta! Beni dinle bebeğim, tamam mı? Sorun değil." Sakin bir sesle konuşmaya çalışıyordum.

Yuta'nın sanki, beni tanıyor, ama beni daha önce nerede gördüğünü hatırlayamıyor gibi bir hali vardı. Bu, şu an için umursadığım son şeydi. Yuta, histerik bir durumdaydı ve söylediğim hiçbir şeyi dinlemiyordu. Saçlarını çok sert bir şekilde, yolarcasına tutuyordu.

Küçük yağmur damlaları, Yuta'nın gözyaşlarını yere düştüğü anda görünmez hale getirmek için bulutlardan düşmeye başladılar. Henüz büyük bir fırtına değildi, ama gözyaşlarının yağmurun altında kaybolması için yeterliydi. Bu gün sanki, Yuta gülümsemesi olan güneş ışığını kaybettiği için gökyüzü ağlıyor gibiydi. Ve yaşadığımız o anlarda, durum bir daha düzelmeyecek, bir daha geri gelmeyecek gibi görünüyordu.

Yuta: "Hayır, sorun o değil. Öyle DEĞİL!" diye çığlık attı ve yü üstü yere kapaklandı. Ayağa kalkıp toparlanmaya çalıştı, ileri, geri sallanırken kayalara çarptı.

Yuta: "O gitti. O gitti... "diye mırıldandı, melek yüzünü yıkayan yeni bir gözyaşı seli başladı ve yağmur bunları saklamaya devam etti.

Yuta: "Bu defa bir yıllığına gitti." dedi. Yuta yeniden bağırdı. Şu anda sadece Yuta'ya bakmak için gözlerime sahip olduğumu düşünürcesine ona kilitlenmiştim.

Taeyong gitmiş miydi? Yuta bir sene bekar mı kalacaktı? Ama Taeyong'tan hala birliktelermiş gibi onun hakkında konuştu... O defteri o kadar çok tutmuştu ki, adam onu kaybedeceğinde onu cezalandıracak gibi hissetmiştim. Kötü mü ayrıldılar?

Yuta: "Hayır, o değil" Yuta ağladı, ve tüm vücudunuda salladı. Bu anda, tren ufukta belirdi. Paniklemiştim.

Ben: "Yuta, lütfen, bunun hakkında konuşabileceğimize eminim..."

Konuşmaya başlamıştım, ama Yuta'nın hızlıca sözümü kesmesi, şaşırmam ve sessiz kalmam için yeterliydi.

Yuta: "Sen! Sen sadece işleri daha da kötüleştiriyorsun!" diye bağırdı. Bunu duyduğumda gözlerim büyüdü, ancak Yuta durmaksızın devam etti.

heroes are around us + yuwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin