Papatya'dan
...Bilemem kaçıncı kez ertelediğim alarmımı kapatıp telefonumun ekranını süsleyen Alperen'e gülümsedim.
Liseye başladığım zamandan beri ondan hoşlanıyordum ama gel gör ki okulun popüler çocuğu Alperen bey beni bir türlü farketmiyordu.
İç çekip yatağımdan kalktım. Banyoya ilerledim. Yüzüme gelmemesi için saçlarımı kıvırıp tişörtümün içine soktum ve ardından yüzümü yıkadım.
Banyodaki işimi bitirince dolabımın önünde buldum kendimi. Birkaç gündür sıcak olan havanın bugünde öyle olacağını düşündüģümden şort ve t-shirt ikilisini geçirdim üstüme.
Saçlarımı yandan örüp makyaj yapma gereği duymadan çantamı alıp ayrıldım odamdan. Merdivenleri birer ikişer inip mutfağa ilerledim.
Gülen yüzüm boş olan masayı görünce soldu. Annem kahvaltı hazırlamayımı unutmuştu?
Arkadan kollarını boynuma dolayan annem"Kuşum çıkmam lazım kahvaltını dışarıda yapsan?" Dedi mahcup sesiyle
Ellerini tutup yüzümü ona döndüğüm sırada cevap verdim.
"Olur annemm"
Yatağımdan makas aldı ve "Anlayışlı kızım benim" dedi.
Gülümsedim. Çantasını bir süre karıştırdıktan sonra kredi kartını çıkarıp bana uzattı. "Al bakalım" kartı elinden alıp ona sarıldım. Ondan ayrıldığımda bir süre onu inceledim."Vay anne şöyle bir baktım da ne güzel olmuşsun sen"
Gülümsedi ve etrafında döndü. "Sahiden mi?"
"Dinime imanıma Vallaha bak fıstık gibi olmuşsun "
Kıkırdadı. "Neyse kızım geç kalıyorum çıksam iyi olur. Kahvaltı yapmayı unutma"
"Tamam annecim" dedim kapıdan çıkarken.
Telefonumu cebimden çıkarıp saate baktım.
6.37
Dersin başlamasına daha çok vardı. Whatsapp a girip gruba mesaj attım
Grup:Fırıldak
Papatya:"Birlikte güzel bir kahvaltıya ne dersiniz?"
Ebuuubekir:"Yarım saat sonra bizim mekanda"
Aslı:"şu iguana kılıklı varken nasıl güzel olabilir ki kahvaltı "
Ebuuubekir:"sensin lan o"
Aslı:"knk ben sana söylemedim ki sen niye üzerine alındın? "
Furkan:"kime söyledin?"
Aslı:"kesinlikle Rukiye'ye"
Rukiye:"Bende buradayım canım"
Aslı:"yok knk sana da demedim ben onu yazarken aynaya bakıyordum."
Furkan:"çok yerinde bir tespit "
Rukiye:"offffffff"
Aslı:"uff! Acıdı"
Papatya:"Konudan sapmayalım geliyor musunuz?"
Büşra:"geliyorum. "
Aslı:"o Büsra hanım sizdemi buradaydınız?"
Büsra:"he kanka mesajları okuyordum"
Ebuuubekir:"Ben geliyorum."
Rukiye:"Yarım saate oradayım."
Furkan:"Bende gelirim"
Aslı:"Papatya kapıyı aç sizin eve kadar koştum zile basmaya üşeniyorum."
Rukiye:"zile basmaya üşenen kız tuşlara 55 kez basmaya üşenmiyor."
Aslı:"sen hele karışma"
Papatya:"açtım kapıyı"
Aslı:"gördüm. Şimdi sana sarılacağım. "
Ebuuubekir:"Salaklar"
Papatya:"kes be
Aslı:"kes be !"
Telefonumu kapatıp Aslı'nın yanına ilerledim. Bahçe kapısına yaslanmış soluklanıyordu.
"Kuzum niye koştun yarım saat sonra buluşuruz dedik ya" dedim gülümseyerek
Derin bir nefes alıp cevap verdi.
"Görmemişim ben onu ya."
Istemsizce kahkaha attım. "İçeri gel kanka"
"Yok kanka çantamı evde unuttum onu alayım ben direkt kafeye geçerim"
"Peki" diye cevap verdim.
O bahçeden çıkıp 1 sokak aşağıdaki evlerine ilerlerken bende eve doğru yürüdüm.
Aralık bıraktığım kapıyı açmak için elimi uzattığım sırada telefonum birkez daha titredi. Ya sabır diyerekten telefonumu çıkarıp whatsapp a girdim.
Gruptan bir sürü mesaj vardı ama bunun yanında birde bilmediğim bir numaradan mesaj vardı.0553...:"Oha! Papatya okula giyinmeden gidiyor. "
Papatya:"Noluyor ya? Sen kimsin?
0553..."Kim olduğumu boşver. Bu halde bir yere gitmeyeceksin değilmi?"
Papatya:"Bu halde gün boyu eve girmemeyi planlıyorum."
0553...:"asjshdjsh Çok komiksin bende bir an bu halinle bir yere gideceksin sandım."
0553...:"Bu şekilde bahçeye bile çıkmamalı pencereden dahi bakmamalisin"
Papatya:"Pardon, sana mı sorucam?
0553...:"Tabi bana sormayacksın ama çıkmasan iyi olur."
0553:"eğer bu şekilde dışarı çıkarsan geçen gün odanda yaptığın o güzel dansı bütün okul görür"
Papatya:"siktir. Kimsin lan sen nerden biliyorsun onu?"
Ve son
Kafamda farklı ve bundan daha uzun bölüm vardı ama bunun daha iyi olacağını düşündüm.
Sonraki bölüm diğer yazarımız @alperen_inki tarafindan yazılacak
Umarım beğenirsiniz ve unutmayın YILDIZLAR PARLAMAK İÇİN VARDIR
Az kalsın unutuyordum
Karneler nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Kazıdım
HumorKadın içinde kalan son umut parçasıyla elleri telefona gitti ve yazmaya başladı. Yazarken de düşündü içindeki ihtimalin doğru olması için dua ederek mesajı yazdı ve gönder tuşuna bastı Papatya: S..sen beni unutmadın mı? 0553...: Ben seni unuturmuyu...