Herkes kütüphaneden çıkmış eşyalarını toplamak için sınıflara dağılıyordu. Bende sınıfta olduğum için hemen çantamı topladım ve Aslıya mesaj attım.
Papatya:"Kuzum ben hemen çıktım malum hazırlanmak lazım 1 saat sonra bizim eve gel beraber çıkalım."
Koşarak eve girdim ve odama çıktım annem ise arkamdan bana sesleniyordu.
"Kızım nereye gel yemek yiyelim."
"Anne bizim Furkan varya akşam yemeğe davet etti. Bizimkilerin hepsi orada olucak oraya gidicem."Dedim ve sözüm bitmeden annem odama daldı.
"Aferin kızım aferin. Furkan akıllı uslu çocuk git ama on iki olmadan gel."
"Furkan akıllı da diğer arkadaşlarım iyi değil mi anne?"Dedim dolabını karıştırırken yine ve yine biticek hiç bir şeyin yoktu.
"Yok diğerleri de akıllı da bir çocuk vardı. Neydi adı ya aa... alp miydi ne? Yada şey şey alper miydi?" Gözlerimi pörtleterek anneme döndüm.
"Alperen mi?"
"Evet ondan uzak dur kızım neyse hadi ben çıkıyım sen hazırlan."dedi ve odamdan çıktı annem.
Ben ise Alpereni düşünmek için zamanım olmadığını bildiğimden hemen hazırlandım.
Saçımı da düzleştirdim ve hazırdım. Aslı da gelmek üzeredir diye düşündüm ve bildirim sesi geldi.*Kanser adlı kişiden mesajınız var*
Kanser:"Lütfen o eteği çıkar."
Papatay"Hayır sana mı sorcam."
Kanser"Papatyam lütfen dedim lütfen."
Papatya:"Bir dakika sen beni nereden gördün. Oha sapık kamera fln mı taktın lan. Öldürürüm seni ahlaksız, utanmaz, şerefsiz."
Kanser:"Vallaha benim manzaram güzel."
Papatya:"Öküz öyle mi o zaman sana inat böyle çıkıcam dışarı."
Papatya:"Hadi byss🤗🤗"
Kanser:"Papatya hayır Bak yapma"
Görüldü...
Kanser:"Papatyam lütfen diyorum ya lütfen."
Görüldü.....
Kanser:"Tamam nasıl istiyorsan öyle olsun."
Görüldü....
♡BÖLÜM SONU♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Kazıdım
HumorKadın içinde kalan son umut parçasıyla elleri telefona gitti ve yazmaya başladı. Yazarken de düşündü içindeki ihtimalin doğru olması için dua ederek mesajı yazdı ve gönder tuşuna bastı Papatya: S..sen beni unutmadın mı? 0553...: Ben seni unuturmuyu...