Papatya:"Daha inandırıcı bir ipucu lâzım ama🤨
Kanser:"Yakışıklı olduğuna inanmadın mı?😶 Yani ben yakışıklı değil miyim?🙄Ama okuldaki bütün kızlar bana hasta. 😏"
Papatya:"Ay bana ne senin okulundaki kızlardan!"
Papatya:"Bir dakika okuldakiler sana hastamı?"
Görüldü....
Papatya:"Sen bizim okulda mısın ?"
Görüldü....
Papatya:"Heyy! Ya cevap ver."
Görüldü....
Papatya:"Hay ben senin görüldüne.Offf"
Sinirlenip telefonu kapattıktan sonra zil çaldı ve Aslı benim yanıma koşarak geldi.
"Kuzum niye girmedin derse? Bir şey mi oldu?"
"Yok kuzum bir şey olmadı da bizimkiler nerede?"
"Ha onlar mı? Rukiye ve Ebubekir aşk kuşları olduğu için beraber takılıcaklarmış, Furkan ve Büşra da acıkmış kantine gittiler!"
"Peki Ege nerede?" Dedim tereddütle çünkü Aslı aşkını içinde yaşamayı seviyordu ve bu konuyuda pek açmıyorduk.
"Ay hatırlatma ya!"
"Ne yaptı yine o hödük?"
"Ne yapmadıki off offf."
"Ay insani çatlatma Aslı hadi." Dedim aslında Aslı bu grupta benim bir tanemdi ama bazen çok telaşlandırıyordu.
"O Merve denen kızla kütüphaneyi temizliyceklermiş hoca bu ikisine görev vermiş. Ya okulda başka kimseni yoktu."
"Ay kuzum boşver hem bence Ege seni seviyi o Merve çakma sarışınına bakmaz." Dedim ve ona moral vermeye çalıştım. O sırada okul zili çaldı ve sınıfa doğru yürümeye başladık.
Sınıfa girdiğimizde en arka sıranın bir önüne oturduk. Arkamızda Alperen ve Ege, önümüzde Rukiye ve Ebubekir onların önünde de Büşra ve Furkan oturuyordu.
"Aslı bu hangi ders?"
"Kimya herhalde."
"Ay en sevdiğimiz Asık suratlı Melahat mı gelicek ?"
"Hııı çok severiz kendilerini neyse ya şuan kafamı o mal hocayla bozamam."dedi ve kitabını çıkararak okumaya başladı. Kitabın adı Karantina "Beyza Alkoç'un" kitabıydı.
Bende telefonumda sosyal medyayı gezmeye başladım. O anda önüme bir bildirim çıktı.
*Kanser adlı kişiden mesajınız var
Kanser:"Ne alaka Dünya da tek sizin mi lise var?"
Papatya:"Demek köşedesin,"
Kanser:"Hay ben benim ağzıma"
Kanser:"Sana bu günlük bu kadar ipucu yeter. Şimdi çabuk telefonu bırak yoksa Asık suratlı Melahat hoca her an sana bir şey yapabilir.
Bu mesajı görünce hemen telefonu bıraktım ve ayağa kalktım.
"Oturun!" Hemen oturduk. Bu çocuk nasıl bilmişti hocanın geldiğini. Yoksa bizim sınıftan mıydı?
♡BÖLÜM SONU♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Kazıdım
HumorKadın içinde kalan son umut parçasıyla elleri telefona gitti ve yazmaya başladı. Yazarken de düşündü içindeki ihtimalin doğru olması için dua ederek mesajı yazdı ve gönder tuşuna bastı Papatya: S..sen beni unutmadın mı? 0553...: Ben seni unuturmuyu...