🌼3🌼

25 8 10
                                    

Papatya
......

Elimle masada belli bir ritim tutmuş bizimkilerin gelmesini bekliyordum.
Aslı angry birds den vazgeçip youtube den video izlemeye başlamıştı.
Gözüm Alperenlerin masaya kaydığında Ege'nin yalnız oturduğunu gördüm.
Alperen neredeydi?
Sinir katsayım yükselirken bugün ün benim açımdan iyi bir gün olmayacağını anlamıştım. Gözüm bize doğru gelen Ebubekir , Furkan , Rukiye ve Büşra dörtlüsüne denk gelince gülümseyerek ayaklandım.

"Sonunda" dedim onlara doğru ilerlediğimde.

Telefonundan gözünü ayıran Aslı bizimkileri görünce telefonunu kapatıp cebine koydu.

Ebubekir'in gözleri şortuma kaydıģında kaşları çatıldı.

"Papatya bu ne abicim?"  Dedi t-shirt ünün üstündeki gömleğini çıkarmadan önce

Gömleğini çıkarıp belime doladı ve bileğinden tutup az önce oturduğum yere yöneldi. Oturma mi sağladıktan sonra Rukiye ye yaklaştı

"Gel aşkım."

Rukiye onu takip edip gösterdiği yere oturdu. Ebubekir de hemen yanına oturdu. Aslı Büşra'yı yanındaki sandalyeye sürüklerken
Furkan da boş kalan tek yere oturup yaptığı tek şey olan somurtma işine devam etti.
Birlikte yaptığımız güzel kahvaltının ardından okula geçtik.
Okul bahçesinden içeri girer girmez ortamı yokladim. Bizden 5-6 metre uzakta arkadaşlarıyla oturan Alperen'ı görünce gülümsedim. Sırf onu görebilmek için hergün koşarak geliyordum bu okula.
Büşra önemli bir işi olduğunu söyleyip gitmişti.
Rukiye ve Ebubekir de yalnız kalmak için yanımızdan ayrılınca ben , Aslı ve Furkan bankalardan birine oturduk.
"En yakın Arkadaşım da bir kız için beni sattıya ne diyim? " diye söylendi ortamızda  oturan Furkan.

"Öylesine bir kız değil Rukiye. Beko onu seviyor" dedi Aslı

"Haklı" demekle yetindim.

Gözlerini kısarak sırayla bize bakan Furkan "Siz çok biliyorsunuz" diye cevap verdi.
Onu kızdırmak bu kadar kolaydı işte ben ise fanta(tamam vurmayın)
Aslı ile gülüp çak yaptık.  İkimizde onu sinirlendirmeyi çok seviyorduk.

"Yalnız baya baya depresyonda çocuk" dedim somurtan Furkan'ı kastederek.

"Abi bu çocuk ortaokulda çubuk krakerin ucunu yakıp sigara niyetine iciyordu böyle seylere bozulması normal" dedi Aslı.

O, Furkan , Ebubekir Büsra ve  Rukiye ortaokuldan bu yana arkadaştılar.yalnızca Büşra onlardan bir yaş küçüktü

Aslı'nın söylediği şey üzerine Furkan gülmeye başladı.

"Ama ne duman çıkmıştı." Dedi gülmeye devam ederken.

İkisi birden gülmeye başlayınca bende başta Furkan'ın sonra ise Aslı'nın ensesine vurup konuştum.

"Benim bilmediğim şeyleri anlatıp durmayın "

Aslı'nın gülüşü şiddelendi ve konuştu

"Kıyamam kıskandınmı sen?"

"Ne kıskanacağım? Benimde ortaokulda çok iyi arkadaşlarım vardı."

İkisi de bana yav he he bakışını  atmaya başladı. O sırada arabasını park edip Alperen' doğu ilerleyen Ege çekti dikkatimizi
Aslı gözlerini ayırmadan Alperen'in yanına gidene dek izledi onu.
Sonrasında başını önüne çevirip öylece bir noktaya bakmaya başladı.
Onu az çok taniyorsam Ege' nın Aslının onu izlediğini düşünmesini istemediğinden bunu yapıyordu.
...

Son dakika derse girmekten vazgeçmiş tek başıma bahçede oturuyordum.
Can sıkıntısından oynamadığım  oyun , izlemediğim video kalmamıştı.

Whatsapp a girdim ve kanser ismine tıkladım.

Papatya:"hergün br ipucu vereceğim demiştin. Bugün ün ipucunu alayım"

Bir süre bekledikten sonra mavi tikler ekranda belirdi ve yazmaya başladı.

Kanser:"peki br düşüneyim."

Papatya:"düşün bakalım"

Kanser:"hah buldum"

Papatya:"söyle hadi"

Kanser:"çok yakışıklıyım.😎"

Papatya:"Sanırım seni bay ukala diye kaydetmeliyim"

Kanser:"Sen bilirsin"

Papatya:"bir şey soracağım "

Kanser:"gönder gelsin"

Papatya:"Beni telefonuna nasıl kaydettin? "

Kanser:"numaranı yazıp rehbere ekle dedim."

Papatya:"salağa yatma onu sormuyorum. Ne diye kaydettin?"

Kanser:"Papatyam diye kaydettim"
Görüldü...


Ve bölüm sonu

Geciken bir bölüm oldu başta diğer yazarımız olan @alpere_inki olmak üzre herkesten özür dilerim.

Bu arada bir konuya deģinmek istiyorum.

Kitabımızdaki karakterlerin bir tanesi hariç tamamı gerçektir.

Papatya olsun Furkan olsun Rukiye, Aslı,  Alperen,  Ebubekir, Büşra

Hepsi gerçek tabi Ege hariç  EGE  benim çok sevdiğim bir isim olduğu için olmasını istedim.

Herneyse umarım beğenmişsinizdir.

Kendinize iyi bakın.

Ve  unutmadan

🌼

Bu Papatya sizin için

Seni Kalbime KazıdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin