Papatya'dan
Şu man yak numarayı telefondan engelledikten sonra Aslı da çantasını alıp gelmişti. Biz beraber yemek yiyeceğimiz yere giderken konuşuyordukta.
"Ya papatya şimdi bu Ege çok havalı ya hani bana pas bile vermiyor. Acaba mesajları görmüş müdür? Gelir mi ya?"
"Ay kankam sen takma kafana acaba Alperen bana ne zaman aşkını itiraf edicek?"
"Kankacım birine aşk itirafı etmek için ilk önce aşık olmak gerekmez mi? Vallaha biz çocuğun aşık olduğundan bile emin değiliz?"
"Sende haklısın ya neyse hadi gel şu m-.."Cümlemi tamamlayamadım çünkü gösterdiğimmasada Ege ve Alperen havalı bir şekilde konuşuyorlardı.
Işte o an hem Aslı'nın hem d ebenim nefeslerimiz kesildiği bir andı. Çünkü ikimizde çok emindik ki onlar bizi sevmiyor ama yinede Ege'nin buraya gelmiş olması ve Alpereni de getirmesi bizi mutlu etmişti.
Biz ilk başta birbirimize sonra ise onlara baktık ve hemen kendimize çeki düzen vermek için lavaboya gittik.
"Papatya gelmişlerrrrr"
"Evettttt ama şimdi bizim kendinize çeki düzen vermemiz lazım. Bu arada sana söylemeyi unuttum. Biri bana numaradan mesaj atıyo tehdit ediyo fln bende engelledim."
"Iyi yapmışsın nets artık gidelim mi?"
"Gidelim, gidelim."dedim ve beraber lavabodan çıktık. Sanki onları hiç görmemiş gibi masaya yaklaştık.
Papatya:Siz bizden önce mi geldiniz?
Alperen: Yok ya biz öylesine kahvaltıya gelmiştik ama tesadüf ki siz de buradasınız.
Hayır bir insan bu kadar öküz olmak zorunda mı ya?Yani bizim için gelmediyseniz bile nezaketen öyle diyebilirsiniz.
Aslı: Ege sen deni tesadüf eseri geldin?
Ege: Aynen neyse buyrun isterseniz bize katılın.
Aaa! En azından Ege biraz nazik davet ediyor.
Aslı&Papatya: Yok ya biz hayvanlarla aynı masada yemek yiyemiyoruz.
Dedik ve hemen oradan en uzak masaya oturduk. Onlar ise bize şok olmuş bir şekilde bakmaya devam ettiler. Ardından hemen hızlı bir şekilde masadan kalktılar.
Aslı sinirden kendini Angry Birds oyununa vermişti. Ben de yapıcam bir şey bulamdım ve bizimkiler gelene kadar telefonla uğraşmaya başladım.
Instagram a girdiğimde dm de mesaj gördüm ve hemen .edana bakmaya başladım.
User53729: Wattsap dan engellersen buradan yazarım bebde ve sen o kıyafetle mı dışarıya çıktın.
Papatya4567:Evet hem sana ne Ya kimsin ki sen!
User53729:Tamam konuşucaz ama Watsap dan.
Mesajı gördükten sonra hemen Watsap a girip engeli kaldırdım.
Papatya:Tamam hadi söyle.
0553...:O kadar kolay değil bak hergün sana küçük küçük ipuçları vericem ve sende beni bulacaksın tamam mı?
Papatya: Sana nasıl güveniyim belki bizim okuldaki Beyza'sın ve benimle dalga geçiyorsun.
0553...:Sana nasıl kendimi güvendirebilirim.
Papatya:Tamam o zaman gri bir sweetshort git ve fotonu çek kapşonunu da kafana yarım bir şekilde tak.
0553...: Tamam Ama yüzümü göremezsin. Bir de şuan dışarıdayım 15 dakika sonra atarım.
Papatyam: Tamam
Bir süre bekledikten sonra telefonum titredi ve elime aldım. Numarasına tıkladıktan sonra bir fotoğraf gördüm.
0553...: Şimdi inandın mı?
Papatya:Fazlasıyla inandım. Şimdi ben seni telefonuma nasıl kaydetmeliyim
0553...: Aşkım olur, sevgilim olur, birtanem olur bana fark etmez.
Bu mesajla sinirlendim ve hemen Aslıya döndüm.
"Aslı şu bana mesaj atam çocuğu telefonuma ne diye kardeşiyim."
"Mal elalemin adamını niye telefonuna kaydediyon. "
"Of Aslı boşver sen söyle."
"Tamam. Kanser diye kaydet."dedi bende ona havadan öpücük attım ve hemen kaydettim.
Artık yeni bir maceraya atılmıştım. Ve bu maceranın sonu nasıl biticek hiç bilmiyordum....
532 KELİME
VE BEN GELDİM BEN KİM MİYİM?
BEN TABİKİ alperen_inki neyse inşallah bölümü beğenmişsinizdir.
Diğer bölümü MelodiNota24 yazıcam
Sizi Seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kalbime Kazıdım
HumorKadın içinde kalan son umut parçasıyla elleri telefona gitti ve yazmaya başladı. Yazarken de düşündü içindeki ihtimalin doğru olması için dua ederek mesajı yazdı ve gönder tuşuna bastı Papatya: S..sen beni unutmadın mı? 0553...: Ben seni unuturmuyu...