7

6 1 0
                                    

Haberler iyi lafını duydu Arda. Aylardır bir adım bile ilerleyememişti. Bu onun için çok gerçekten çok büyük bir adımdı. Postahanedeki görevliyle konuşmayı sürdürdü. Görevli gerçekten çok uğraşmıştı. Postayı getiren postacıyla konuştu ona postayı veren postacıylada konuştu. Sonunda bir şeyler bulabilmişti. Ama görevli sohbeti uzattıkça da uzatıyordu. Arda artık dayanamadı. Sesi istemeden sinirli çıktı ama bunu çok takmadı. Görevliye ne bulduğunu sordu. Görevli bu sinirli halini farkedip güldü. Arda daha da sinirleniyordu. Sonunda görevli konuştu. Kadının adresini bulmuştu. Ama isim soy isim hala tam belli değildi. Ama adres vardı. Bu bir adım değil bin adımdı Arda için. Telefonu hızlıca kapattı. Elleri titremiyordu. Bütün vücudu titriyordu. Buna sadece titremek denemezdi. Arda heyecandan ölecek gibiydi. Adres vardı. Onun adresi. Bir anda kalbini kaptırdığı kadının adresi. Nasıl gidicekti yaşadığı yer 6 saat uzaklıktaydı. İşini nasıl bırakıp gidicekti. Hiç bir fikri yoktu ama kesinlikle gidicekti. Gitmek için her şeyi yapardı. İşini bile bırakabilirdi. Bunu biraz düşünmesi gerekiyordu Arda'nın.

Ardan 9 gün geçmişti. Arda karar vermişti. Gidiyordu. İş yerine gitti. Müdürle konuştu. En az 5 gün izin alması gerekiyordu.Çok meraklandırmadan söyleyeceğim. Müdürü izin verdi. Arda 3 yıldır çalılıyordu. Hem de en iyi şekilde Arda'ya izin vermiyecekti de kime vericekti. Arda izini alır almaz eve koştu. Bavulunu hazırladı hemen bir sonraki gün yola çıkıcaktı. Düşünmeyecekti bile. Bavulunu hazırladı. Ve yine o karnındaki garip hisle uyudu ya da uyumaya çalıştı.

Mektup Kadınım( BİTTİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin