10

5 1 0
                                    

Arda eski sıradan hayatına dönmüştü. Uyanıyordu. İşe gidiyordu. İşten çok dönüyordu. Yemek yiyordu. Yatmadan önce mektupları okuyup uyuyordu.
----------------------------------------------
Arda kadının verdiği suyu tek yudumla içmişti. Kadın karşısına oturmuştu. Tahmin ettiğinden daha güzeldi. Beline kadar uzun saçları. Dolgun dudaklarında kırmızı ruju ve hafif dekolteli kıyafetiyle Arda'nın karşısında oturuyordu.Kadın Arda'nın konuşmayacağını fark edip konuşmaya başladı. İkiside nasıl başlıyacağını bilemiyordu. Nasıl bilebilirlerdi ki. Ama kadın söze başladı
-Pardon isminiz nedir?
Arda'ya ikinci şok geldi. Nasıl ismini bilmezdi. Onu seven kadın nasıl ismini bilmezdi. Kadın sonra nerde  oturduğunu sordu. Arda çıldırmak üzereydi. Mektup yollayan kendisiydi ve şimdi hiç bir şey bilmiyormuş gibi yapıyordu. Kadın sonra yine o güzel gülümsemesini takınıp bir şeyi farketmiş gibi bir kafa işareti yaptı. Ve durumu anlatmaya başladı. Arda yaşadığı eve yeni taşınmıştı. Gelen mektuplar ise kadının sevdiği kişiye yazdığı mektuplardı. Bu her şeyi açıklıyordu. Sevdiği adamın en sevdiği renk mavi olduğu için de mavi zarflar geliyordu. Arda bunları öğrendikten sonra hiç bir şey yapmadı kadına aşık olduğunu da söylemedi. Sadece mektupları bırakmaya geldiğini söyledi. Ama kadın mektupların kalabilceğini söyledi. Sonra 1.50 saat boyunca kadınla sohbet ettiler. Sohbet ettikçe kadına daha çok bağlanıyor gibiydi Arda. Ama en sonunda gitme vakti geldi ve arabasına binip gitti.
----------------------------------------------
2 hafta boyunca her şey normaldi. Mektuplar gelmiyordu artık. Sıradan hayatına geri dönmüştü artık.

Mektup Kadınım( BİTTİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin