SOĞUK TUTKU +18

52.8K 217 89
                                    

Aşırı +18’ dir!

Eveeet, ilk tanıtım kitabımız ile sizlerleyim. Biliyorum belki de bir çoğunuz bilmiyor ve kitabın varlığından bile bir habersiniz.

Peki ya, neler kaçırdığınızı biliyor musunuz?

O kadar çok şey ki...

Wattpad'de sayılı bulduğum ve her okuyuşum da bir kez daha hayran olduğum, nutkumun tutulduğu ve gözümü bile kırpmadan okuduğum en nadir kitap, bu kitap işte. LorianaLM

bir de konudan bahset diyenleri duyar gibiyim.

Bir kızımız var ve hafızasını kaybetmiş bir şekilde, bir hastane odasında gözlerini açıyor. Karşısında hiç tanımadığı ya da tanımadığını düşündüğü bir adam buluyor ve işte o zaman her şey alt üst oluyor.

Bir daha ne onun hayatı, ne de karşısında ki gözü dönmüş olan o ürpertici adamın; Uraz Kızıltuğ'un hayatı, asla eskisi gibi olmayacaktır.

Bir uyarı bırakayım. +18'dir ve fazla dram, fazla acı, fazla intikam, fazla argo, fazla gerilim içerir.

Beğenmeyecek birinin olabileceğini asla sanmıyorum. Ha, olur da okur ve beğenmezseniz beni bulun xd hatta buraya yorum bırakın.

Şimdi kitaba puan verme sırasında. Bu muazzam kitaba puanım - 10 üzerinden 10!

Bir daha böyle bir kitap yazılacak mı... İnanın bilmiyorum.

Şimdi kitaptan bir kesit ile sizi başbaşa bırakıyorum.

İyi okumalar dilerim.

📖

Ve; Karanlığın içinde beliren ıssız adam, masum bir kızın ruhunu avuçlarının içine hapsetti.

🍷

"Soyun."

Gözleri kin dolu bakıyordu. Kin ve Nefret dolu.

Duyduğum kelime beynime bir mızrak gibi saplandığında ceketimin cebinden çıkardığım bıçağı hızla ona doğrulttum.

Her ne kadar bunu yapmaya cesaretim olmasa da; onun gözünü, korkmayacağını bildiğim hâlde ekmek kırıntısı kadar olamayan bir umutla korkutmaya çalışıyordum.

Ne yazık ki bu bir aptallıktan ibaretti. Canım sadece daha fazla yanacaktı.

Sağ elimi havada olumsuz anlamda savurarak, "Asla," diye bağırdım. "Git buradan!"

Göz yaşlarım tek tek çeneme doğru süzülürken bulanık görüntüleri değiştiremiyordum.

Dudaklarının arasında ki sigara dumanını soluyarak alay dolu gülümsedi.

Her kalp atışı, ruhumu titretiyordu.

Omuzunu yasladığı duvardan ayrılarak neredeyse bitmiş olan sigarasını yere attı ve rugan ayakkabısının ucuyla ezerek umursuz bir şekilde elimde ki bıçağa baktı.

Gözlerini yeni bir alay bürüdüğünde, "Bu bıçakla mı tehdit ediyorsun beni?" diyerek, daha başlamadan sonlanan mağlubiyetime gülümsedi.

Ardından kömür karası bakışları yeniden gözlerime uğradığında, keskin yüz hatları daha da derinleşerek öfkeli bir hâle büründü.

Nabzı, nabzıma işliyordu.

Gözlerinde ki alay silinerek okunamaz bir hale geldiğinde kaşları büyük bir soğukkanlılıkla çatıldı. "Hiçbir şey ama hiçbir şey; bana ait olduğun gerçeğini değiştiremez Şura Yosun."

Elimde ki bıçağı ürkekçe yere düşürdüğümde kararmaya başlayan gözlerime aldırmadan arkamı dönerek kilitleyebileceğim farklı bir odaya doğru hızla koşuşturmaya başladım.

Göz yaşlarımın acısı ruhumu sert ve acımasız bir şekilde kamçılarken, aniden belime dolanan eliyle beni kendine doğru çekerek sert bir şekilde sırtımı kendi gövdesine yapıştırdı.

Cılız ayaklarımı yere çarparak çaresizce güçlü kolları arasında çırpınmaya çalışırken, çenesini omuzuma bastırdı ve kulağıma çarpan nefesiyle bedenimi kendine mühürledi.

Korkunun sığınacak bir yuva edindiği acımasız bir sesle,"Şşşt," diye fısıldadı. Zihnim kana bulanıyordu. "sakin ol, hırçın kız."

Kalbim göğüs kafesimi kırıp çıkmak için çabalıyor; ruhumda hissettiğim azap, bağırmam için âdeta benimle savaşıyordu. Ama, onun kollarının arasında etkisiz bir eleman gibiydim. Ne kıpırdayabiliyor, ne de soluyabiliyordum.

Lanet olsun!

"Canını tahmin ettiğinden çok daha fazla yakacağım. Sana söz veriyorum Küçük Şeytan."

🍷

Eee, ne dersiniz?

Okumaya var mısınız? ❤

Bu arada kitabı bulamazsanız, LorianaLM kullanıcı adını arayın, zaten hesaba baktığınızda göreceksinizdir. Kitap belki arama kısmında çıkmayabilir çünkü yetişkin içeriktir.

Yine bulamazsanız bana mesaj atın.

KİTAP ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin