SIĞINAK

30.7K 155 166
                                    

  Merhabaaa!

Uzun bir aradan sonra sizinle olmak güzel.

Sıradaki kitabım çok sevdiğim bi* yazara ait.

Annesizliğin acısını yaşarken babasının ona ihanet edeceğini aklının ucuna bile getirmeyen ve her defasında aynı kişiye sığınmanın zorluğunu yaşayan EFSUN ve,

Kendisine sığınan kıza beslediği arzuyla kavrulan DEMİR.

Benim puanım bu kitap için 10 üzerinden 8!

Umarım beğenirsiniz.❤

                                 📖

İçimden çıkmadan beni geriye yatırdığında sertliğini koruyan aletini tekrar hareket ettirmeye başladı."Beni sevdiğini söyle."Diye hırladı alev almış gözleriyle. Az önce son bulduğunu sandığım haz bedenimi tekrar ele geçirmeye yakındı.

"Biliyorsun zaten."Diye fısıldadım. Sesim şehvetten koyulaşmış benliğim yeni bir ihtiyaçla kavrulmaya başlamıştı.

Bacağımın birini dizimin altından kavrayıp yukarı kaldırdığında, bacağımın üst kısmına ıslak bir öpücük kondurup "Söyle!"Diye hırladı. Kendini geriye çekip içime sertçe çarptığında gözlerim kapandı ve başımı yastığa bastırdım. "Duymak istiyorum." Diye ekledi tıslar gibi. İçimdeki aleti beni iyice sıkıştırmış, her gömüldüğünde kasıklarıma uyguladığı baskı kendini şiddetle belli ediyordu.

Tekrar çekildi ve ardı ardına içimde sert kareketlerle gelip gitmeye başladı. "Söyle dedim sana." Hırıltılı sesi sabrı kalmamış gibi boğuk inlemelerle harmanlandığında, bacağımı bırakıp çebemden tutarak ona bakmamı sağladı. Koyulaşmış gözleri, içinde bulunduğu arzuyla yüz hatları kaskatı kesilmişti. "Sana sahip olurken söyle."

"Seni seviyorum." Diye inledim kollarımı boynuna dolayarak "Aşığım sana."
 
                                 📖

Kitabı bulamazsanız gecermizamanla
kullanıcı hesabına bakabilirsiniz.❤





KİTAP ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin