A nevem Levi Ackerman. Egy kissebb maffia csoport vezére. 24 éves. Kiváló fegyver kezelő, gépfegyvertől a tőrig bármit használni tudok. Apám kiléte ismeretlen, anyám betegségben elhunyt. 2 évig voltam illegális fegyver kereskedő.
De ez mind a múlt...Maffia vezérként rám neheződik a csapat biztonsága, és ellátása.Számomra ők jelentik a családot. Bármi van, segítünk egymásnak, megbeszéljük a dolgokat.
De ugyanúgy itt is vannak szabályok! Ha valaki megszegi...hatalmas büntetés jár érte.*********
Egy újjab feladat vár ránk.- mondtam a gyűlés teremben.
-A Jeager telepen kell kersgélnünk, tán ma sikerrel járunk és megtaláljuk.Mindenki egyetértően bolíntott majd összeszedték a kellendő fegyvereket, és indultunk. 3 autóval indultunk neki, mibden eshetőségre felkészűlve.
Elérve a Jeager telep határát, egy hatalmas ház, szinte már palota virított a fák között.
-Hanji! Ott kezdjük a keresést! A többiek is tudjanak róla.-mutattam a hatalmas házra.
-Jolvan shorty! - adóvevőt bekapcsolva közölte mindenkivel a tény.
-Skacok! az előttünk lévő ház behatolására felkészűlni!
-Momd...elegen vagyunk ehez a küldetéshez?
-Ne aggodj! Sima ügy lesz. Összesen 8-an vagyunk, ami azt jelenti mindenki párban indul neki kutatni. És ha valaki talál valamit azt jelzi a többieknek.
-Értem..
A hatalmas ajtó érdekes módon tárva nyitva volt...rosszat sejtek.
-Mindenki legyen résen! - szóltam a hátam mögött lévő embereknek, majd óvatos léptekkel, fegyvert előre szegezve indultunk meg a lakásba..
Papírok szét dobálva, bútorok felborítva vagy összetörve hevertek a földön. A falon néhol lövés nyomok virítottak.
Ez borzalmas...micsoda mocsok!-Úgy tűnik megelőztek minket...de nem tudni hogy ők mit kerestetek ezen az átkozott helyen.
-Ha a chipp-et keresték, lehet megtalálták már? -kérdezte bizonytalanul Petra.
-Hmm....van rá esély azonban, nem lehetünk 100%-ig biztosak benne..
Mikasa és Armin, ti itt kezdtek el keresni, lent.
Jean, Reiner, ti felmentek az első emeletre!
Conny, Shasa! Ti nézzétek át a pincét!
Végül, Hanji velem jön!-Értettük! -mondták egyszerre.
Hanji azonnal meg is indult a lépcsőkhöz..
-Levi...ha nem lenne meg akko...
-Hanji, el se kezd, hónapok óta kersseük ezt a szart. Ha egy csapat amatőr bűnöző volt nincs mitől tartanunk. Azomnan benne van az is hogy már nincs itt. De nem tudhatjuk ha nem keressük!
-Oké oké értettem. -tette fel védekezően kezeit, aztán el tünt egy szobában.
-S-shorti!
-Mi van már?!
-Ezt neked is látnod kell...-beléptem a szobába és...nem hittem a szememnek, nagyon meglepődtem, ugyan arcomról semmi semmilyen érzelem nem olvasható le.
Két ember volt felakasztva a csillár kellős közepére, egy nő és egy férfi..-Levi, ezek a ház tulajdonosai Mr. és Mrs. Jeager. -mondta az információt a kezében lévő dokumentumból.
-Vajon öngyilkosság volt a háttérben? Vagy csak szipla áldozatok? Hmm...
-Ezt nem hinném hogy meg tudnánk állapítani a holttestekből. - vonta meg a vállát Hanji.
-Álj! Mi ez a hang? Valaki...mintha...sírna?
-Huh? Oh! Én is hallom!
Előrántottam a fegyverem, és megindultam a hang irányába. A szekrényből jön...
Egy hírtelen mozdulattal kicsaptam a szekrény ajtaját,Egy.....gyerek?! Mindenki más halott vagy elmenekült, de ez a kölyök itt gubbaszt a szekrényben?!
-Ő..valószínűleg a Jeager család gyermeke. 11 éves lehet...
Jobban megnézve....egy piros nyakörv van a nyakában, láncra kötve ül és halkan sír...teste tele van kék zöld foltokkal és remeg. Mint egy láncra vert szerencsétlen kutya..
-Oi kölyök mi a neved? -gugoltam le elé.
Nem válaszolt..
-Hallasz kölyök?! -felemeltem a hangom mire jól láthatóan megrezzent, abbahagyta a sírást és poslogás nékül nézett maga elé..
Lenézve a nyakörvre, a bilétán az áll hogy Eren. Hát ha már nem volt képes komonikálni akkor kideritettem.-Figyelj...Eren.
-Levi! Mit tervezel? - ugrott mellém Hanji ilyedt arcal.
-Csak eloldozom....rossz ránézni!
A fiú engedte hogy levegyem róla a szoros övet majd a láncokat..
Még mindig csak maga elé bámul..-Hanji osztagvezető! Nem találtunk semmit, mindenki itt vár a bejáratnál!-mondta Armin a vonal túlsó feléről.
-Arminék semmit sem találtak, ahogy a többiek sem. Kint gyülekeznek a bejáratnál, szerintem induljunk...
-Hanji fogd a fegyver tárat! -vettem le majd a kezébe nyomtam.
-Még is mi az istenre készülsz Shorti?!
Nem szóltam semmit, levettem a kabátom majd egy óvatos mozdulattal ráterítettem a fiúra, még csak nem is ellenkezik. De a szemei egyre kábábbak. Lehetséges hogy rosszúl lenne?
Gyorsan felkaptam a karomba mire eszméletét veszette.-A kölyök jön velünk.-mondtam határozottan. Hanji pedig kiakadt fejjel követett minket le a kijáratig...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anata o mamorimasu (Megvédelek!) ERERI!
RomantizmAz ember élete egy percről a másikra meg tud változni, kinek jó irányba, kinek rossz irányba. Ez nem élet! Éz szimpla létezés a homályos gödben amiből nem találsz kiutat.... Ezek az érzések mardossák gyomrom, ja meg a sok vágás testemen,de ez már má...