YOONGI
Musím uznať, že tancovať vedeli veľmi dobre.
Prvú hodinu a pól som sa na nich iba pozeral.
Viem, znie to divne a aj to tak vyzeralo, no aspoň som si vytvoril ako taký prehľad.
Jimin a Tae sú najlepší kamaráti už od škôlky.
S Hoseokom sa zoznámili až tu na strednej a ten sa zase celý život pozná s Namjoonom.
Namjoon zase spoznal Jina, keď ešte on chodil na strednú a brigádoval v malej kaviarni v meste.
Tam nepatrnou náhodou vylial na Seokjina jeho kávu.
Jimim sa už dlhšie pozná s Jungkookom, kedže popri škole chodievajú do jednej modelingovej spoločnosti na fotenia a obaja sú obľúbenými mládežníckymi modelmi.
No vpodstate sa všetci spolu začali baviť, keď sa Tae začal kamarátiť s Hobim tu na strednej.
Je to celkom zamotané, ale keď vám to rozpráva niekto tak temperamentný, ako je Seokjin, verte mi, zapamätáte si to hneď.
"Zdvihneš aj tie šunky z tej stoličky alebo sa na nás budeš len pozerať?"
Spýtal sa ma s úškrnom Jungkook, keď si dávali ostatný prestávku na pitie.
"Však dobre už idem. Ale ja som vživote netancoval a neviem to, tak potom neplač, keď ti postúpam po nohách."
Povedal som arogantne.
Jungkook sa len uškrnul na náznak jeho víťaztva a postavili sa do formácie.
"Ale veď pre mňa tu už nieje miesto"
Povedal som Hobimu, ktorý celú túto choreografiu vymýšľal
"Tak ti nejaké nájdeme"
Chytil ma za ruku a ťahal ma dostredu.
Tanec mi prekvapivo išiel, aj keď som nikdy predtým netancoval.
Ale tak nikdy by som sa nevyrovnal Hobimu alebo Jiminovi s Jungkookom, ktorý sa tomu venujú odmalička.
Jin a Namjoon boli tak priemerne ku mne.
Ale tak taký Jin sa nemôže porovnávať s Jungkookom obratnosťou, kedže je Jin od neho asi o 4 roky starší.
Aha, tak už chápem, prečo sme všetci jeho deti.
Všetci až na Namjoona.
"Na dnes by aj stačilo"
Povie Jungkook celý spotený a utrie si pot z čela.
Všetci sme dopotený.
Dali sme si rýchlu sprchu v kúpeľnách, ktoré patrili k telocvični.
Samozrejme každý išiel osobitne.
Rozlúčili sme sa a každý si išiel po svojom.
Teda oni sa ešte išli niekam najesť ale ja som mieril rovno domov.
Tam som si zložil veci a zvalil sa do postele.
Takýto pohyb som už dávno neabsolvoval.
Otvoril som si na mobile Twitter a pozeral rôzne novinky.
@Taetae_: Konečne doma s mojím zlatíčkom🥺🐶 #TaetaeATannie
Neviem, ako mi twitter vyhodil túto fotku, no keď som na nej spoznal Taehyunga, hneď som mu dal follow.
Nevedel som, že má psa.
Vlastne, nevedel som o ňom vôbec nič, iba že miluje kakao.
Ešte zistiť twitter ostatných, aby som mal aspoň ako taký prehľad o ich aktivitách.
Áno, cítil som sa s nimi hrozne dobre.
Boli príjemní a uletení a o nič sa nestarali. Užívali si iba prítomnosť toho druhého a doberali sa.
S nimi som sa cítil, akoby sa zatvorili dvere od sveta, kde žijú všetci ostatný a bol v tom ich svete.
Vo svete, kde má každý svoje miesto, ktoré si organizuje sám.
Vo svete, ktorý patrí iba im a nikto iný ho nemôže ovplivniť.
Konečne som sa pri nich po dlhej dobe vedel usmievať.
Ale iba vovnútri.
Navonok som bol len ja.
Nič.
Žiadna emócia.
YOU ARE READING
New school, new rules
Fanfiction❕Prebieha Úprava❕ Pozri sa, veď tu sú všetci iní. Toto je iná škola ako tie predtým. Tu si určujú pravidlá žiaci. A vieš ako sa hovorí, nová škola, nové pravidlá. ... Prvá kniha trilógie SCHOOL & RULES.