JUNGKOOK:
Po Yoongiho otázke ostalo pár sekundové ticho.Či niečo medzi nami je?
Ako mu to vôbec napadlo.
Mal som Taeho naozaj veľmi rád a predstava toho, že my dvaja by sme mohli byť spolu bola asi tou najkrajšou.
V duchu som sa usmial, keď som si predstavil, ako sú naše prsty prepletené na znak toho, že patríme jeden druhému.
"Ja som to vedel."
Yoongi odpovedal a založil si ruky v bok.
"Nie, nič medzi nami nieje, ja len..."
Nevedel som, čo mám vlastne povedať.
Mám mu povedať, že spolu niesme ale po tajomky dúfam, že sa to niekedy stane?
"Máš ho veľmi rád, však?"
Opýtal sa a ja som prekvapene sklopil hlavu.
Nevedel som, že je to až také viditeľné.
Samozrejme viem o sebe, že ja svoje pocity skrývať neviem.
A bola by blbosť protestovať, kedže to už asi všetci vidia.
Je mi ľúto len toho, že jediný, kto to nevidí je Tae.
Viem, že ma má rád, ale je to zrejme iný druh lásky, aký k nemu prechovávam ja.
Ani neviem, prečo ho mám tak veľmi rád, už dlhú dobu.
Milujem na ňom všetky jeho osobité vlastnosti, to, aký je iný a úprminý, rozumný, jemný, nevinný...
Je niečo ako jemný kvietok, ktorý potrebuje osobitú opateru, lebo sa môže ľahko polámať.
No aj po každom zašľapnutí, ktoré od okolia dostane vám bude dávať krásu a pôžitok tak dlho, ako bude vedieť.
Pozrel som sa na Yoongiho s menším úsmevom.
"Myslím, že to je z mojich reakcií zrejmé."
Povedal som.
Pocítil som ako ma pália líca, keď sa Yoongi víťazoslávne uškrnul.
"Ale on ma zrejme nemá tak rád ako ja jeho. Ale to mi nevadí, pokiaľ tu bude pri mne hoci ako len kamarát, budem ten najšťastnejší človek."
Pozrel som sa na Yoongiho, ktorý chápavo prikivoval.
"Taehyung nevyzerá, že by ťa mal rád menej, ako ty jeho, práve naopak.
Myslím, že ťa má rád rovnako silnou láskou, ako ty jeho."Povedal a v mojej hrudi sa rozlial horúci pocit.
"Ako to myslíš? Takže podľa teba ma má Tae naozaj rád?"
Spýtal som sa a snažil sa odolávať tomu horúcemu pocitu, ktorý prúdil v mojej hrudi a nespadnúť v príčine podlamovania kolien.
YOU ARE READING
New school, new rules
Fanfiction❕Prebieha Úprava❕ Pozri sa, veď tu sú všetci iní. Toto je iná škola ako tie predtým. Tu si určujú pravidlá žiaci. A vieš ako sa hovorí, nová škola, nové pravidlá. ... Prvá kniha trilógie SCHOOL & RULES.