#15⭐️

325 28 6
                                    

YOONGI:

Po škole som si doma doprial horúcu sprchu.

Bol síce príjemný a teplý deň, no horúca voda dopadajúca na moju pokožku mi prinášala uvoľnenie.

V mojom vnútri ešte stále búril zvláštny pocit hanblivosti a šťastia zároveň.

Šťeklil ma a putoval vo mne, ako vypustený dym, ktorý pohladil každý kúsok, ktorého sa dotkol.

Jemný uterák sa spolu s mojimi rukami zaplietol do mojich mokrých vlasov a pomaly na seba nechal stekať mokré kvapky vlhkosti.

Na telo som si natiahol tepláky a veľké voľné tričko, ktoré mi siahalo po kolená.

Ľahol som si do postele a prekvapilo ma, keď som na telefóne videl niekoľko zmeškaných hovorov od Jungkooka.

Vytočil som jeho číslo a čakal, kým pípanie v telefóne vystrieda jeho hlas.

"Yoongi ty žiješ?"

Ozval sa prekvapene.

"Áno, prečo si volal?"

Spýtal som sa zarazene.

"To mi ty skôr povedz, kam si zmisol a nedal si vedieť!"

Povedal vyčítavo a ja som zvraštil čelo.

Moju myseľ v tej chvíli osvietilo.

Však sme po škole mali ísť osláviť Taehyungov a Jungkookov nový vzťah.

Ako som na to mohol zabudnúť.

"Bože fakt, prepáč, ja som úplne zabudol, vôbec neviem, prečo, kde ste, prídem za vami-"

"Kľud Yoongi. Aj tak sa to muselo zrušiť, lebo Tae si musel zariadiť niečo doma."

Povedal a zasmial sa.

"Ale tak chápem, že si bol mimo, keď ste hrali tú fľašu a musel si-"

"Čo? Vôbec niesom mimo."

Namietal som, no vedel som, že má asi zčasti pravdu.

Neviem sa zbaviť toho pocitu, ktorý ma ťaží a uvoľnuje zároveň.

Nechápal som však, odkiaľ to Jungkook vie.

"Počkať, ty to máš odkiaľ?"

Položil som mu otázku a čakal, kým sa znovu ozval v telefóne jeho hlas.

"No tak, Jimin? A potom som si už svoje domyslel."

Povedal so zvláštnym tónom v hlase.

"Dobre, tak sa vidíme zajtra, čau."

Dopovedal som a následne zložil telefón.

Ťažko som si vydýchol a jemne zatvoril oči.

Ako som na to mohol zabudnúť?

Hoseok.

Prečo sa stále cítim, akoby som sníval jeden z mojich realistických snov a všetko, čo urobím mi príde nereálne?

New school, new rulesWhere stories live. Discover now