#22⭐️

285 17 4
                                    

JUNGKOOK:
"A kedy sa majú nasťahovať?"

Ešte raz som sa prekvapene spýtal do môjho telefónu.

"O tri mesiace."

Prišla mi odpoveď od riaditeľa modelingovej spoločnosti, v ktorej sme spolu s Jiminom zapísaní.

Vždy sme fotili každý samostatne, no pred nedávnom sme podpísali nový projekt.  Spoločnosť Gucci si vyžiadala niekoľko mladých modelov z našej spoločnosti na fotenie letného oblečenia.

Vraj to prinesie nový pohľad na veci, keď tam budú nové a ešte nie tak skúsené tváre.

Samozrejme, naša spoločnosť nieje nejak veľká, preto majú prísť nejakí modeli aj z iných regiónov.

Ku mne bola priradená Lea, jedna z menších, no za to známejších modeliek.

Stretol som sa s ňou pár krát na oceňovacích a prezentačných akciách a budúci rok sa kvôli modelingu sťahuje sem do mesta spolu s jej pár známymi.

A mojou úlohou je vybaviť im miesto na mojej budúcej škole, teda na škole, kam chodia Jimin, Hoseok a Yoongi.

Ja tam nastúpim budúci rok spolu s Leou.

Snažil som sa rozpísať pero, ktoré bolo zjavne vypísané, čož bol dosť veľký problém, keďže mi z telefónu boli diktované adresy, ktoré som po sekunde zabudol.

Koliečka v mojej hlave rýchlo pracovali a snažili sa spracovať čo najviac informácií.

No aj napriek mojej snaživosti som sa sústredil hlavne na Taehyunga sediaceho v kuchyni.

Otec bol v obývačke a niečo písal na počítači a mama sedela oproti Taehyungovi a prezerala si módny časopis.

Áno, samozrejme, že to bol ten, kde som bol aj ja.

Taehyung sa nevinne pozeral všade naokolo a hojdal nohami.

"Tae, čo si myslíš, ktorý šál by som si mala objednať?"

Ja som chytil do ruky ceruzku a prevrátil stranu v mojom kalendári.

"Určite tento tmavočervený, dokonalo by kontrastoval s vašou pokožkou a hodí sa vám k očiam"

Tae s mojou mamou si niečo prezerali v časopise a zhovárali sa.

"Aha, tu je Jungkook."

"Wow, mne tú fotku nikdy nechcel ukázať. Vyzerá úžasne!"

"Samozrejme, náš Jungkookie je veľmi fotogenický."

"Viem, na každej fotke vyzerá dobre."

Super, tak už našli aj moju fotku.

Tae sa milo usmieval a mama sa zasmiala na niečom, čo povedal.
Potom mu postrapatila vlasy a ďalej listovala v časopise.

"Do zajtra to prosím zisti Jungkook, nech sa môžme s plánmi posunúť ďalej."

Ozvala sa posledná veta z môjho telefónu, ktorú následne vystriedal zvuk zrušeného hovoru.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

New school, new rulesWhere stories live. Discover now