Kapitola 8

284 7 1
                                    

Domů jsem se vrátila přesně na 6,tak jak jsem slíbila. V jedné ruce jsem držela nákup a druhou se pokoušela odemknout dveře,na podruhé se mi to povedlo. Sundala jsem si boty a z předsíně zavolala na Buckyho že už jsem zpět,ale odpovědi se mi nedostávalo. Divila jsem se že neodpovídá,myslela jsem že se vrátil do Hydry.
Šla jsem se tedy podívat do obýváku, Bucky spal na gauči.
"Tak proto neodpovídal,, pomyslela jsem si a u toho se letmo zasmála.
Šla jsem do kuchyně,odložila jsem nákup na linku a šla se převléct do pohodlnějších věcí.
Během toho jsem přemýšlela co uvařím k večeři.
Napadlo mě že bych mohla udělat gnocchi s boloňskou omáčkou a jako dezert bych mohla udělat vafle.
Než jsem začala pustila jsem si hudbu,vždy když něco vařím pustím si hudbu a tančím a většinou zpívám...falešně ale to nevadí.

Hudba**(nahoře je písnička na kterou tančila)

Začala jsem s přípravou boloňské omáčky,pak jsem dala do vroucí vody gnocchi.
Mezitím jsem tančila a poskakovala po kuchyni jako klokan.
Poté jsem z lednice brala mléko na vafle. Od lednice jsem si to dotancovala zpět k lince.
Uvědomila jsem si ,že jsem zapomněla cukr. Když jsem se otočila ztuhla jsem a cítila se trapně.
Mezi dveřmi stál Bucky s úsměvem na tváři.
"J-jak dlouho tu stojíš?,,
"Dlouho.....jinak moc pěkný tanec,, odpověděl a šel zpět do obýváku.
"Bože to bylo trapný,, plácla jsem se přes čelo.
Jakmile bylo jídlo hotové odnesla jsem ho do obýváku Buckymu.
Chvíli na to koukal a pak se pustil do jídla. Bylo mi jasné že to bylo pro něj něco jiného,v Hydře dostával typický  vězeňský jídla takže žádný luxus.
Šla jsem do kuchyně pro pití. Sedla jsem si na gauč,pustila televizi a dalase do jídla.
Bucky to měl během chvilky snědené a já měla před sebou ještě plný talíř.
Když jsem dojedla odnesla jsem talíře a přinesla jsem vafle.
Bucky si kousek vzal,hned jsem v jeho očích poznala že mu to chutná.
Odnesla jsem talíře a vrátila se do obýváku.
Koukali jsme na televizi a zrovna začala reportáž o dnešním útoku.
Hodila jsem pohled na Buckyho,ten jenom sklopil hlavu.
Nemohla jsem ho takhle vidět,popadla jsem ovladač a přepnula jsem to na nějaký film.
Koukl se na mě a čekal co na to řeknu
"Vím že si to udělat nechtěl,že tě donutili.....nebyl si to ty ale Hydra....Vím že spoušť si zmáčkl ty,ale za tím co z tebe udělali může Hydra.....,, vychrlila jsem ze sebe
Když chtěl něco říct přerušila jsem ho a ukázala na televizi
"Nebudeme to řešit,můžeme se k tomu vrátit jindy pokud to budeš chtít řešit,,
Dodala jsem ještě a koukali jsme na televizi.
Ja si přes sebe hodila deku,aby mi nebyla zima.
Cítila jsem jak se mi zavírají víčka,snažila jsem se zůstat vzhůru....bohužel marně.

Ráno jsem se probudila ve své posteli.
Bucky mě nejspíše přenesl.
Bylo asi kolem půl 8 ráno.
Vyšla jsem z pokoje a nikde nikdo.
Ještě unavená jsem šla do koupelny. Otevřela jsem dveře....zakřičela jsem a zavřela za sebou dveře.
Byl tam Bucky..a byl nahý.
"Určitě vylezl z vany,to se snad neumí zamykat?,,pomyslela jsem si.
Tohle mi dostatečně stačilo,abych se úplně probrala.
Šla jsem zpět do ložnice a převlékla jsem se. Koukla jsem do kalendáře a došlo mi ,že dnes mám jít na večeři s mým bývalým kolegou.
Nic vážného mezi námi není...teda doufám.
Začala jsem se prohrabovat ve skříni a vybírat co si vezmu na sebe.
Na výběr jsem měla černé uplé šaty s hlubším véčkovým výstřihem nebo modré midi šaty. Oboje jsem položila na postel vedle sebe a přemýšlela které si mám večer vzít. Najednou se za mnou ozval hlas
"Být tebou,bral bych ty černé,,
Ještě než jsem se otočila,překryla jsem si oči rukou...kdyby náhodou.
"Jsem oblečen...můžeš tu ruku dát dolu.,,
Ruku jsem pomalu dala dolů.
"Příště použij zámek jo?co kdyby si byl nahý a někdo ti tam vlezl.... ironicky jsem se podívala a zkřížila ruce na prsou.
Bucky se zasmál a šel si to směrem ke mě.
Sáhl po černých šatech a dal je přede mne
"Tyhle si vem,krásně ti vynikne dekolt a postava....,, u toho se lišácky ušklíbl
Sebrala jsem mu šaty z ruky a poslala ho ven z pokoje.
"Když už si tak vtipný,můžeš připravit snídani....díky,, řekla jsem mu když jsem ho vyprovázela ven z pokoje.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat