Po několika hodinách jsme konečně našli místo,kde se můžeme na chvíli ukrýt. Byli jsme v motelu kousek od silnice I-295.
Teď jsme pro Hydru uprchlíci,nemůžeme nikomu věřit.
Pokud nás chytí tak Buckyho potrestají a bůhví co ještě a mě chladnokrevně zavraždí.
Mám strach a začínám být paranoidní. Vždy když se na mě někdo špatně koukne tak už se smiřuji s tím že nás Hydra našla.
Bucky to na mě poznal že jsem vystrašená i když jsem se snažila předstírat že nejsem.
Uklidňoval mě že to bude v pořádku,zněl tak klidně a vyrovnaně jakoby vůbec nezaregistroval že nás Hydra chce zabít...spíš mě,bojím se toho co udělají Buckymu.
Když jsem konečně usla,zdála se mi noční můra. Uprostřed noci jsem se vzbudila,zběsile jsem vydechovala a seděla na posteli.
Bucky seděl v křesle,když si všiml že jsem vzhůru přišel ke mě a sedl si na postel. Položil mi dlaň na tvář a řekl že jsme v bezpečí.
Uklidnilo mě to a já si opět mohla lehnout. Bucky si lehnul vedle mě tváří v tvář jsme na sebe hleděli až jeden z nás usnul.
Ráno jsem se vzbudila a ležela jsem na Buckyho hrudi. Svou kovovou rukou mě objímal a druhou měl vedle své hlavy. Cítila jsem se v bezpečí.
Buckyho jsem též objímala. Nechtělo se mi vstávat a tak jsem tam jen tak ležela. Najednou se Bucky pohnul a já věděla že se každou chvíli vzbudí..a taky že ano.
Pravou rukou mě hladil po vlasech a pošeptal mi Dobré ráno.
Pak vstal a zašel do koupelny,já se posadila na postel a svlékla jsem do spodního prádla. Když jsem chtěla sáhnout po věcech na převlečení všimla jsem si ,že nejsou na místě kde jsem si myslela že jsem je nechala.
Chodila jsem po pokoji jen ve spodním prádle,vůbec mi nedocházelo že bych přes sebe mohla aspoň hodit ten župan z motelu.
Bucky vyšel z koupelny,zastavil se a udiveně na mě zíral jak ve spodním prádle hledám své věci.
Když jsem zaregistrovala že Bucky stojí za mnou a pozoruje mě,rychle jsem popadla deku a zakryla se.
Bucky se usmál a moje věci vzal z křesla a přišel ke mě blíž. Chtěla jsem si je vzít,ale on dal ruku nad hlavu.
Podívala jsem se na něj a on se začal lišácky usmívat. Přiblížil se ještě víc,já o krok ustoupila a narazila do postele za mnou. Ohlédla jsem se za sebe a mezitím se Bucky přiblížil,od sebe nás dělila asi 20cm mezera. Zrychlil se mi tep a čekala jsem co udělá dál. Za sebe odhodil moje věci co držel v ruce. Sledovala jsem ja padali na zem.
Bucky mi rukou zvedl bradu a já mu hleděla do jeho modrých očí.
Naklonil se a já věděla co chce udělat a tak jsem se nebránila a napodobila ho.
Naše rty se střetly a byli jsme jen my,žádná Hydra ani okolni svět...jen my dva.
Posadil mě na postel a stále mě líbal.
Lehla jsem si a Bucky byl nademnou. Sundal si triko a mě vzal deku. Chytl mi ruce vedle těla a od rtů se pomaličku posouval po krku až k ňadrům. Naskočila mi husí kůže a potichu jsem zasténala. Poté opět věnoval jsou pozornost mým rtům.
Pustil mi ruce a já se dostala nahoru. A tak jsme si vyměnili pozice. Mé dlouhé hnědé vlasy mi padali do obličeje. Bucky je odhrnul a začal mě znovu líbat. Přejel mi jeho kovovou rukou po zádech a já lehce nadskočila jak mě zastudila. Začala jsem ho líbat na krku a pomalu se blížila k jeho vypracovaný hrudi. Zasténal a já se pousmála.
V tom někdo zaklepal,oba jsme se podívali na dveře,pak na sebe a opět na dveře. Slezla jsem z Buckyho,ten si oblékl triko a mezitím někdo opět zaklepal.
Já přes sebe hodila župan.
Bucky otevřel a za nimi stála pokojská a ptala se jestli něco nepotřebujeme.
Bucky zakroutil hlavou a zavřel dveře.Oddechla jsem si,už jsem si myslela že nás Hydra našla.
Došla jsem si pro věci co leželi na zemi a vlezla do koupelny kde jsem se převlékla. Koukala jsem do zrcadla a přemýšlela nad tím co se stalo mezi mnou a Buckym před chvílí. Sáhla jsem si na spodní ret a vzpomněla jsem si jak mě líbal.
Všimla jsem si že se usmívám.
"Proč se tak připitoměle směju,, pomyslela jsem si a zakroutila hlavou abych myšlenku vyhnala z hlavy.
Vrátila jsem se do pokoje a Bucky mi oznámil že musíme vyrazit.
Sebrala jsem si věci a šli jsme.Doufám že jsem vás nějak nepohoršila😅😂
ČTEŠ
Zakázaná láska
Fanfiction...Jmenuji se Samantha Sophie Blake,pracuji pro Hydru...teda spíše pracuji pro SSR a v Hydře jsem něco jako špión(prostě amatér). Mám vystudovanou vědecko-technickou fakultu. Jsem přidělena k jednomu speciálnímu vojákovi. I přes to všechno si najdem...