Po pár dnech cestování jsme v podzemním parkovišti ukradli motorku nebo spíš Bucky.... jak řekl on ,,jenom si ji půjčujeme,,.
Jeli jsme někam na západ,neměli jsme určený cíl,prostě se držet daleko od Hydry.
Zastavili jsme u obchodního centra a šli jsme dovnitř pro potřebné věci.
Nakoupili jsme jídlo,pak jsme zašli do sekce s oblečením a vybrali nějaké oblečení pro sebe,pak jsem se stavila v drogerii a vzala barvu na vlasy. Vzala jsem si červenou barvu,ne moc výraznou.
Když jsme měli co jsme potřebovali odešli jsme a jeli opět na západ.
Jakmile se stmívalo zajeli jsme do zase motelu. Tentokrát byl hezčí než ten předtím. Koupelna byla krásně zařízená,něco jako obývák a ložnice dohromady byly též hezky vybaveny.
Bucky stál u okna za závěsem a pozoroval okolí zda tu nikdo není.
Já mezitím z batohu vybalovala věci a hledala barvu na vlasy. Jakmile jsem ji našla šla jsem do koupelny a barvu nanesla přesně podle návodu.
Kupodivu chytla opravdu krásně.
Byla taková červeno-hnědá.
Vyšla jsem ven a Buckyho jsem nikde neviděla,nejspíš šel ven. Chtěla jsem se převléct do dlouhého trika,abych aspoň v něčem pohodlném spala. Triko bylo tak velké že to vypadalo jako bych měla šaty.
Sedla jsem si na postel a začala si česat vlasy.
Když jsem si česala vlasy,přemýšlela jsem nad tím co se stalo před pár dny v ranních hodinách. S Buckym jsme o tom nemluvili a ani se jeden na druhého nekoukl déle jak 5 sekund.
Jak si to mám brát? Proč jsem se nechala? Cítím k němu něco? Je to vzájemné nebo jenom jednorázovka?
Projelo mi hlavou. Z mého myšlení mě vyrušil přicházející Bucky.
Podívala jsem se na něj,stál u stolu s věcmi.
Pohled mi opětoval a šel do koupelny.
Mezitím jsem si lehla a přikryla dekou. Nemohla jsem usnout.
Nejvíc mě znepokojovalo to že v pokoji je jedna manželská postel,narozdíl u minulého motelu byli 2 postele,což znamenalo sdílet s Buckym postel.
Když se vrátil do pokoje,lehl si do postele vedle mě. Udržovali jsme si odstup,každý na svý straně postele.
Bucky ležel na zádech a upíral pohled do stropu,já udělala to stejný.
Pak jsem se otočila k němu,ale to už jsem měla zavřené oči a pokoušela se usnout. Nedařilo se.
Bucky taky nevypadal že bude spát.
Otočil se ke mě a já předstírala že spím.
"Vím že nespíš....,, zamumlal a pohladil mě po tváři. Podívala jsem se na něj a on na mě.
Chvíli jsme na sebe zírala a čekali co ten druhý udělá.
K prvnímu kroku se dokopal Bucky,který se ke mě přiblížil a políbil mě. Já mu polibek vrátila.
Náhle se Bucky objevil nademnou a už mě zuřivě líbal. Snažila jsem se držet s ním tempo.
Propletli jsme si prsty a on mě začal líbat na krku.
Ucítila jsme jak mi naběhla husí kůže.
Buckymu jsem sundala triko a on udělal to stejný mě.
Začal mě líbat na krku a posouval se čím dál tím níž.
Prohnula jsem se v zádech vzrušením.
Sundal si zbytek oblečení a já udělala totéž,dokud jsme nebyli zcela nahý.
Bucky se na mě podíval a já věděla co tím myslí,přikývla jsem na souhlas.....*
Druhý den ráno jsem se probudila a ležela nahá vedle něj,on mě zezadu objímal.
Probudil se chvíli po mě a políbil mě do vlasů. Otočila jsem se na něj a začala ho líbat na rty.Dali jsme si společnou sprchu. Posnídali.
Potom jsme se oblékli a vyrazili na cestu.
Tentokrát jsme jeli do chaty mých zesnulých rodičů,teď nejspíš bude opuštěná.
Přijeli jsme tam asi za 2 hodiny.
Slezla jsem z motorky a porozhlédla jsem se kolem,najednou na mě přišli vzpomínky, na které jsem chtěla zapomenout.
Cítila jsem jak mě v očích pálí zadržované slzy.
"V pořádku?,, zeptal se ustaraně Bucky.
Jen jsem přikývla hlavou,že je vše v pořádku.
Vešli jsme dovnitř a divila jsem se že chata je docela v dobrém stavu. Z venčí to tomu moc neodpovídalo.
Vybalili jsme věci a já se zeptala Buckyho zda se nepůjde podívat jestli funguje generátor. Kupodivu fungoval,a tak jsem mohla začít připravovat na čaj.
Bucky mezitím venku nasekal dříví a donesl ho ke krbu.
Došlo mi že jsem nedala dlouhou dobu o sobě vědět SSR. Nejspíš se budou divit proč se nehlásím.
Jenže jsem si komunikátor nechala v mém bytě,takže jsem jim nemohla dát vědět.
Když Bucky dodělal dříví,šel se osprchovat a já připravila něco k jídlu.
Vrátil se a sedl si ke stolu v jídelně,já se posadila také a pustili jsme se do jídla.
Poté jsme jen tak seděli na gauči,sledovali jsme krb s dřívím.
Bucky pak pustil gramofón a požádal mě o tanec. I když neumím tančit,přijala jsem jeho nabídku.
Tančili jsme uprostřed obýváku ploužák.
Bylo to krásné.
ČTEŠ
Zakázaná láska
Fanfic...Jmenuji se Samantha Sophie Blake,pracuji pro Hydru...teda spíše pracuji pro SSR a v Hydře jsem něco jako špión(prostě amatér). Mám vystudovanou vědecko-technickou fakultu. Jsem přidělena k jednomu speciálnímu vojákovi. I přes to všechno si najdem...