Katheila

104 33 0
                                    

2.10.2019

 Katheila

Rozhovor dělala: Zefri

Follows: 264

Zveřejněná díla: 

Premades, Kath's Graphic, Mystic /book 1/ , Mystic /book 2/ , Jako lovnou zvěří, 


1# Proč právě tato přezdívka? 

 Abych pravdu řekla tak nemám zdání.

 2# Jak dlouho jsi na wattpadu? 

od roku 2016 někdy o prázdninách... Přesněji nemám zdání. (Kruci, to je ale doba, když na to tak koukám.)

 3# Které téma preferuješ ke čtení? 

fantasy, scifi, Werewolf

 4# Tvá oblíbená kniha? 

Ty jo, těžko říct. Každá knížka co mou osobu okouzlila má v mém srdci nějaké místo... Tím pádem nejsem schopna říci svoji oblíbenou knížku. (Pokud se myslí na wattpadu)

 5# Jak ses dostal/a ke grafice? Co tě k tomu vedlo? 

Zcela jednoduše a prostě. Jednoho dne jsem si chtěla objednat obálku u jedné holčiny, co tu grafiku dělala/dělává, ale neodpovídala mi, takto to šlo dál a dál, až jsem se naštvala a vytvořila svou úplně první neprofesionální obálku.

 6# Máš nějaký vzor? 

V grafice? Těch je doopravdy hodně, ale nejhlavnější je JoyMcGee, kterou obdivuji nejen jejím stylem psaní, ale zejména grafikou, která je naprosto boží. (Potom třeba AndrewDareon a další) 

 7# Jsi opravdu pyšný/á na svoji práci? 

 Ze začátku co obálku dotvořím tak ano, ale pak s postupem času si začnu všímat všemožných chyb, co mi na obálce vadí a co jsem mohla udělat jinak. 

 8# Pochlub se nám alespoň jedno své dílo, o kterém si myslíš, že je dobré. 

Grafice? Tím pádem nemám zdání, ale pokud bych si měla vybrat ze svých grafických děl, tak by to byla obálka mé nové grafické knížky, potom druhá obálka v premades a na závěr svůj zhotovený obličej na obálce mé první grafické knížky. 

 9# Máš nějaké zásady, co se týká dělání coverů? 

Zásady? Nedělat obálku jen fotka a font...  

 10# Přemýšlel/a jsi nad tím, že by ses živil/a jako grafik? 

Přemýšlela jsem nad tím furt až jsem došla k závěru, že tohle je to, co chci v budoucnu dělat, až teda odmaturuji a třeba se mi podaří dostat na vysokou, kam bych chtěla. :)

 11# Co děláš ve volném čase, když zrovna nevytváříš covery? 

 Hraju hry, učím se, přemýšlím... Občas i kreslím a to je co říct.

 12# Za tu dobu, co jsi na wattpadu našel/la sis opravdu dobré přátelé? Takové za které bys dal/a ruku do ohně? 

Přátel přes wattpad mám opravdu hromadu, zejména jednu osobu znám i z reálného světa, za což jsem moc ráda, ale zda bych za ni dala ruku do ohně? Nemám sebemenší tušení.

 13# Jaká je tvá vysněná práce? 

Grafik

 14# Kdyby sis měl/a vybrat mezi psem a kočkou, co by to bylo? 

Osobně kočky nemám moc ráda, takže by to byl samosebou pes.

 15# Čím bys chtěl/a být v alternativním životě?

Alternativním? Asi ničím, upřímně jsem nad tímto nikdy nijak nepřemýšlela. 

 16# Kdybys měl/a možnost setkat se známou celebritou, jaká by to byla? 

Žádná... Nějak nemám potřebu jednou v životě potkat známou celebritu. 

 17# Máš v plánu psát další knihu? 

Plán jsem takový měla, ale čas a chuť na psaní nikoliv, takže jsem se od psaní odprostila a zanechala jej za sebou.

 18# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel? 

Zaručeně ne, nechala bych to raději lidem, který mají na to talent. 

 19# Kdo je tvůj vzor? 

V psaní? Jaksi knížky nečtu, jediný co přečtu jsou příběhy na wattpadu. :D A to je co říct, když mám problém číst i povinnou četbu k maturitě. :D 

 20# Tvá oblíbená kniha? 

Z wattpadu? Asi všechny knížky v mém seznamu TOP, v reálu? Nevím. 

 21# Jak dlouho ti trvá napsat jednu kapitolu? 

 Dříve mi to trvalo několik hodin, a teď napíšu 100 slov a končím. A nikdy kapitolu nedopíši. :D

 22# Máš často blok, co týče psaní? Pokud ano, jak ho řešíš? 

 Ten blok mám již skoro dva roky a bohužel se vyřešit nikterak nedá.

 23# Kde nejraději píšeš? Tvé oblíbené místo?

Nejraději jsem psala na notebooku, u čaje, písniček a dekou kolem sebe, tak jako to teď dělám u grafiky, akorát bez toho čaje. :D

 :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rozhovory (Zavřeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat