Follow: 27
◾Vzdát se
◾ Navždycky
◾ Colours1# Každého by určitě zajímalo, Proč právě tato přezdívka?
Jsem hodně vysoká, takže mi ve škole říkají žirafa. No, a proč 88, to sama nevím.
2# Které téma preferuješ ke čtení?
Rada čtu fantasy, můj milovaný autor je například Terry Pratchett. Také mě zajímá historie, hlavně období druhé světové války. Detektivky mě tolik neberou, až na starého dobrého Sherlocka. Takze čtu skoro všechno
3# Který žánr rád/a píšeš?
Ráda píšu fanfikce na Avengers, ale ne ty typu holka, co měla hrozné dětství, zachránil ji Tony Stark a desetkrát za kapitolu ji unese HYDRA. Taky ráda píšu historické povídky a snažím se o nevšední věci. Dívat se na svet jinýma očima. Je to vidět v mé poslední knize Nikdo a já.
4#Jaké jídlo máš nejraději?
To je těžký. Já jsem hrozně žravá, takže asi nevím. Ale nejspíš čokoláda.
5# Abychom tě ještě blíže poznali, jaké zvíře (nebo zvířata) máš nejraději ?
Miluju havrany a (pokud se dají považovat za zvířata) draky
6# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?
Tak určitě Sušenky. A Colours.
7# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel?
Možná. Jestli budu mít nápady.
8# Kdo je tvůj vzor? (reálný nebo wattpad autor)
Na Wattpadu určitě smilingxqueen a v reálu Pratchett a Tolkien.
9# Tvá oblíbená kniha? (reálná nebo wattpad příběh)
Na Wattpadu Legolas - sweet life, v realitě Stoparuv pruvodce po galaxii a Zeměplocha
10# Jaká je tvá vysněná práce?
Ehh, nevím. Chtěla bych být historička. Pravděpodobně.
11# Co děláš ve volném čase?
Hodně čtu, taky kreslím. Hraju na příčnou flétnu, a chodila jsem tři roky na judo.
12# Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
Avengers: Endgame + Návrat krále
13# Za tu dobu, co jsi tady našla sis přátelé, kteří opravdu za to stojí?
Mám tu nejlepší kamarádku z reálu a ještě jsem se seznámila s jinými úžasnými lidmi.
14# Jaká je barva tvých očí?
Zelená
15# Co by jsi odkazala těm, co tě sleduji?
Aby nepsali úplný brak a vždy věřili v číslo 42