your_buterfly_guy

40 8 0
                                    

your_buterfly_guy

Follow: 349
                  
◾Hannah
◾Be Scared

1# Proč právě tato přezdívka? 

Jedného dňa ma to proste napadlo a odvtedy ju mám :)

2# Jak dlouho jsi na wattpadu? 

Som tu od roku 2018 od februára takže to už budú skoro dva roky.

3# Které téma preferuješ ke čtení? 

Romance, Sci-fi a Upírov. Som ochotná čítať aj horory.

4# Který žánr rád/a píšeš? 

Vlastne všetky, podľa toho akú mám náladu ^^

5# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?

Asi na moju knihu INTERNET guys. Je to humorný príbeh, takej našej skupinky na watte. Je to najdlhšia kniha akú som kedy napísala a jej písanie ma baví.

6# Máš v plánu psát další knihu? 

Áno mám ale ešte musí počkať, keďže sa venujem aj ďalším príbehom :D

7# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel? 

Možno áno ale iba ako hobby : )

8# Kdo je tvůj vzor? 

@Alex1138 je mojím vzorom. Má naozaj úžasný štýl písania a to na nej obdivujem ❤️

9# Tvá oblíbená kniha? 

Je to práve kniha od @Alex1138 menom Virus (takisto aj pokračovanie Virus 2).

10# Kde nejraději píšeš? Tvé oblíbené místo? 

Najradšej píšem u seba doma v kresle pod teplou dekou, so studenou kávou vedľa seba.

11# Čím bys chtěl/a být v alternativním životě? 

Nad tým som nikdy nerozmýšľala, ale asi by to bolo rovnaké ako teraz; len byť sama sebou.

12# Co děláš ve volném čase (když zrovna nepíšeš)? 

Ako mám aj v popisku, rada tancujem. Všeobecne sa rada venujem umeniu a to aj robím cez voľný čas.

13# Za tu dobu, co jsi na wattpadu, našel/la sis opravdu dobré přátelé? Takové za které bys dal/a ruku do ohně? 

Áno našla som si priateľov a som rada, že tu stále sú a každý deň viem, že sa môžu ozvať. Za niektorých by som ruku do ohňa dala. Nebudem hovoriť, za ktorých áno alebo nie, keďže mám všetkých tak či tak strašne rada a neodpustila by som si, ak by som ich nejakým spôsobom stratila.

14# Kdyby jsi měla možnost, a stát se nadřízenou bytostí jakou by to bylo? 

Asi by som sa stala nejakou superhrdinkov, napr. SpiderWoman a zachraňovala svet Xd alebo by som sa stala cestovateľkou v čase.

15# Máš šanci se setkat známou celebritou, jaká by to byla? 

Kristen Stewart! Na 100 %. Je to moja obľúbená herečka a ja by som si od něj. 

16# Co by poradila těm, co teprve začínají se psaním? 

Asi aby sa nebáli a rozvíjali svojho ducha. Nikdy nemôžeš vedieť, kedy nazbieraš veľa votes a osloví ťa nejaká redakcia, no a ani sa nenazdáte a vo výklade uvidíte svoju knihu! Netreba sa vzdávať a treba poslúchať seba a nie ostatných. Takisto si nevšímajte haterov, tí to robila len preto, lebo sa vás boja a cítia sa vami ohrozený. Proste si ich bloknite, nereagujte na nich a máte pokoj.

 Proste si ich bloknite, nereagujte na nich a máte pokoj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rozhovory (Zavřeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat