TnaKenov

126 32 1
                                    

Tak musím uznat že tenhle rozhovor byl super ( vlastně všechny co teď dělám ) nejen pokecám u rozhovoru , ale i ve zprávách. A opravdu jestli vás zaujali některé díla té to slečny je na čase navštívit její kanál . Odkaz bude jak na hoře tak ho vložím do externího odkazu. A brzy se můžete těšit na další krásný rozhovor a skám ??? Nepovím :P 

Daisy 

1# Proč právě tato přezdívka?

Má přezdívka nemá nějaké bůhvíjak skvělé odůvodnění či nějaký speciální skrytý význam. Když jsem se před lety na tuhle platformu registrovala, prováděla jsem to přes Facebook a Wattpad sám vytvořil mou přezdívku tím, že z mého jména akorát odstranil veškerá písmena s diakritikou.

Už několikrát jsem přemýšlela, že si přezdívku přizpůsobím a změním, ale nakonec k tomu nedošlo. Jednak mě pod tímto jménem zná dost lidí a změna by vyvolala zmatky, druhak ani sama nevím, co jiného za jméno by to mohlo být.

2# Jak dlouho jsi na wattpadu?

Jsem tu od května 2014, čili více než pět let. Sice ne aktivně, ale i to se počítá.

3# Které téma preferuješ ke čtení?

Dost to měním. Není tedy vyloženě téma, které bych preferovala, tudíž ani žánr. Aktuálně mě ale dost zaujaly knihy s tématikou druhé světové války, které se teď i hodně vydávají/píší. Naši minulost bychom neměli zapomínat. Kdybych uvedla příklad, tak zrovna nedávno jsem doslova zhltla Nabarvené ptáče.

Ale čtu spíš podle toho, co mě nějakým způsobem zaujme. Ať už fantasy nebo YA.

4#Jaké jídlo máš nejraději?

To je strašně těžké, protože já mám opravdu spousty oblíbených jídel a mnoho z nich je tak nespecifických, že ani nemají oficiální název. Ráda vařím, takže s jídlem i ráda experimentuji. Vzniká tedy vždy něco nového, nemusím jet totiž přesně podle receptů. Častokrát tomu doma poté sami přidělíme název.

Ale tak, abych něco řekla, tak mám ráda kuřecí prsa, v nichž je zabalený špenát. Zní to nechutně, ale je to dobrota.

5#Jakou barvu?

Červená u mě jednoznačně vyhrává. Není krásnější, romantičtější a vášnivější barvy.

✨-----------------------------------------✨

6# Abychom tě ještě blíže poznali, jaké zvíře (nebo zvířata) máš nejraději ?

Mám oblíbená přesně tři zvířata a každé má v té mé skupince nějaký význam.

První je ovce, jak jinak. Hodně je rozebírám právě v mém příběhu a přirovnávám je k nám, lidem. Chodíme ve stádu, snažíme se nevyčnívat, být stejný, jako ostatní. Nesnažíme se až tak jít tou svou vlastní cestou.

Druhé je pes. Věrnost, to je slovo, co ho vystihuje. Už před tisíci lety kráčel a stále kráčí po našem boku.

Třetí je osel. Pro někoho hloupé, nevýznamné zvíře. Ale. Kdyby měl být králem zvířat někdo, kdo se hodně snaží a nadře, byl by jím právě osel.

Rozhovory (Zavřeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat