Follow: 16
◾Thálie
◾Zmijozelův rod1# Každého by určitě zajímalo, Proč právě tato přezdívka?
Je to jednoduché. Moje jméno je Tereza, takže proto Teri. A Morgenstern... Jednak kvůli naprosto úžasné postavě jménem Jonathan Morgenstern z knižní série Nástroje smrti a druhým důvodem je to, že se mi líbí význam toho jména. Morgenstern = jitřní hvězda, jitřenka.
2# Které téma preferuješ ke čtení?
Nejraději čtu asi fantasy nebo post-apo sci fi. Ale mám ráda taky fanfikce, ale jen ty s fiktivními postavami.
3# Který jsi četla naposledy nebo kterou čteš?
No... tady na wp jsem naposledy četla (a vlastně stále čtu) několik MARVEL fanfikcí, ale co se týče normálních knih, tak mám zrovna rozečtené jedno fantasy.4# Tvá oblíbená kniha, kterou by jsi mohla číst stále dokola? (reálná nebo wattpad příběh)
Těch je hrozně moc.
Z reálných jsou to knihy od Sarah J. Maas, Marissy Meyer, Cassadry Clare nebo třeby Holly Black
A na wp... Sektory od @MiaValeska, KATE od @JoyMcGee, knihy od @SD_Fanfikce, nebo @nightsisterkaris... Mohla bych takhle pokračovat ještě hodně dlouho, protože skoro všechno, co si přečtu, putuje mezi mé oblíbené knihy. Důkazem jsou moje seznamy čtení :)
5# Který žánr rád/a píšeš?
Nejlíp se mi píše fantasy. Na druhém místě jsou fanfikce. Chtěla bych si ale vyzkoušet i scifi nebo paranormální žánr. Kdy se k tomu dostanu, tak to netuším.
Naopak v čem jsem hrozná, jsou romance. No, když musím, tak to zvládnu napsat, ale že by to bylo nějaké dílo století, to fakt ne.
6# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?
Asi na příběhy Thálie nebo Ikarus (i když není dokončený). Ikarus je fantasy, Thálie víceméně taky.
Ale stále na nich vidím spoustu věcí, které by se daly doladit. Ale s oběma jsem si dala hodně práce a myslím, že to stojí za to. Když vezmu v úvahu, že Thálie vznikala něco kolem dvou let, než jsem ji publikovala na Wattpadu, je za tím opravdu spoustu práce. Jestli k něčemu byla, to je nejspíš na čtenářích.
7# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel?
V minulosti jsem o tom uvažovala. Přišlo mi skvělé psát knihy a živit se tím. Ale teď vím, že je za tím spousta tvrdé práce a šance se tím opravdu živit je malá. Jistě, je tu možnost, že se moje kniha (kdybych někdy nějakou vydala) stane bestsellerem a vydělám na tom, ale pravděpodobnost, že se to stane, je hodně malá.
Spíš jsem uvažovala nad tím, že bych psaní měla jako koníček a ne jako tu hlavní práci. Ale u psaní bych ráda zůstala. Napadlo mě, že bych se mohla věnovat žurnalistice, což má k psaní knih celkem blízko. Ale mám ještě hodně času, než se budu muset rozhodnout, co chci v životě dělat a třeba bude všechno úplně jinak.
8# Kdo je tvůj vzor? (reálný nebo wattpad autor)
Vzor... Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Myslím, že to spíš budou reální spisovatelé, než ti z Wattpadu, ale i tady se jich pár najde.