Follow: 46
◾Všeci sme na teba hrdí!
◾Prečo nemôžeš mať rád Toma Hiddlestona?1# Každého by určitě zajímalo, Proč právě tato přezdívka?
No chcela som proste mať nejakú originálnu. Nechcela som dávať svoje reálne meno, ale zase som si nechcela vymýšľať nejakú extra zložitú. Tak som si zobrala vlastne svoje priezvisko a urobila som si z neho takú skratku.
2# Které téma preferuješ ke čtení?
Asi fanfikcie, ale nie vždy. Väčšinou záleží na tom ako sa cítim a na čo mám chuť.
3# Který žánr rád/a píšeš?
Fanfikcie, lebo mám veľa obľúbených filmových postáv a o niektorých postavách si dokážem v hlave vymyslieť fanfikciu.
4#Jaké jídlo máš nejraději?
To neviem presne povedať lebo raz mám chuť na pizzu, raz na nejaké cestoviny a niekedy na nejaké ovocie. Takže sa to strieda. Ale niekedy sa mi stane taká situácia, že mám chuť na niečo, ale neviem čo a keď nemáme nič také čo by som chcela tak nejem vôbec.
5# Abychom tě ještě blíže poznali, jaké zvíře (nebo zvířata) máš nejraději ?
No... Mám rada hada, všetky papagáje, vlka, mačky, psy, ale najviac leva a fénixa.
6# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?
Na Všetci sme na teba hrdí! Síce má to menej videní ako ostatné moje príbehy, ale akurát doň ho vkladám čo najviac času. Všeobecne som pyšná na všetky moje príbehy.
7# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel?
Ako spisovateľ na wattpade zatiaľ áno, ale akože byť normálny spisovateľ a napísať nejakú knihu tak to asi nie.
8# Kdo je tvůj vzor? (reálný nebo wattpad autor)
Ako spisovateľa nemám žiadneho a ani wattpad autora, ale zase niektoré príbehy niektorých wattpad autorov sú fakt dobré a páčia sa mi.
9# Tvá oblíbená kniha? (reálná nebo wattpad příběh)
No mám rada sériu kníh od Ricka Riordana, ktorá sa volá: Magnus chase a Bohovia Asgardu a na wattpade mám väčšinou rada nejaké fanfikcie.
10# Jaká je tvá vysněná práce?
Ako neviem. Premýšľala som, že budem študovať práva alebo pôjdem študovať za psychologičku alebo pôjdem na nejakú školu dramatiky. A budem taká dobrá tak aj vo filmoch. Ale nejdem iba po sláve, ale hlavne po tom čo by ma bavilo a čo by mi vynieslo dosť peňazí, aby som sa sama uzivila.
11# Co děláš ve volném čase?
Väčšinou počúvam hudbu alebo nejako relaxujem. Podľa toho či mám ešte nejakú prácu. Ale aj pracujem na mojích príbehoch.
12# Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
To neviem posúdiť. Ja som fanúšikom z každého rožku trošku. Takže som fanúšikom takých filmov čo sú dobré a vedia ma zaujať. Ako momentálne mám rada Marvel, Pirátov z Karibiku a Harry Potter a Fantastické zvery. Tieto filmy mám fakt rada.
13# Za tu dobu, co jsi tady našla sis přátelé, kteří opravdu za to stojí?
Väčšinu ľudí poznám z instagramu. Niekedy ma niekto pridá do nejakéj skupiny a nejako sa dopracujeme k wattpadu. Ale čisto z wattpadu si z nikým zatiaľ nepíšem tak, že by sme boli kamaráti. Ale nemyslím to tak, že: spolu si nepíšeme tak toho človeka neznášam. Ale tak, že prehodíme iba pár slov. Väčšinou mi niekto píše (alebo ja napíšem), že chce nejaký rozhovor alebo sa chce zapojiť do jednej mojej sútaže. Ako celkovo tu kamarátov nemám, ale môžem ich nazvať známy kamaráti.
14# Jaká je barva tvých očí?
Mám modré oči. Ale chcela by som mať také zeleno modré.
15# Co by jsi odkazala těm co tě sleduji?
Neviem, ale asi, aby si verili a písali svoje vlastné príbehy. Aj keď si myslia, že to nebude najlepšie tak nech to zo seba vysypú a aj keď to nebude mať veľkú sledovanosť. Nech to aspoň skúsia. Nech sa neboja vyjadriť svoju fantáziu.