Follow: 499
◾Upíří pouto
◾Lovec
◾Znamení Zvěrokruhu
◾Upíří laska
1# Jak ses k Wp dostala?
Proč si zvolila zrovna toto jméno?
No, to je dlouhý příběh. Jen tak jsem brouzdala z nudy na internetu a hledala něco abych se zabavila, po pár minutách hledání jsem našla webevou stránku, kde byla tato aplikace. Hned jsem si ji stáhla a to se mi stalo osudným, normálně se změnil styl mého žití. Na Wattpadu jsem si hned zamilovala ne jen příběhy, ale i přáteli, které jsem si tady našla.
Přezdívku na Wattpadu LucyZajkov9 jsem nevybírala náhodou. Bylo to totiž jasné, zvolila jsem ji protože se jmenuji Lucie Zajíčková a 9 je mé oblíbené číslo. Jen jsem to trochu upravila a tak vzniklo LucyZajkov9.
2# Máš ráda anime příběhy, a dokonce je i píšeš.. Jak ses k tomu dostala, že sis vybrala toto téma?
Anime příběhy se mi líbí z důvodu že se moc koukám na anime jako takové, ale také si některé postavy na tolik zamiluji až je ráda i kreslím či si z nich údělem hlavní postavy do svých knih.
K tomuto tématu na psaní jsem se dostala až tady, když jsem četla fanfikce na Shingeki no Kyojin kde byl hlavním shipem Ereri. A tím pádem mám raději anime příběhy než když v nich vystupují reálné postavy.
Prostě jednoduše když to řeknu mám více ráda anime než opravdovou realitu.
3# Máš svého vzora, co se týče psaní? A je jedno zdali se jedná o spisovatelé z Wp nebo reálního, co se tím živý.
Mým vzorem na Wattpadu je tato osůbka najdete ji pod jménem @eu_son_o_mellor, kterou moc obdivuji a jsem ráda že jsem ji našla mezi prvními, ale také mě zaujaly tyto tvůrci svých božských knih @Daisyroza, @KyaSutcliff a @AlexandrMichaelis.
V reálném životě mám dost oblíbených spisovatelů, kterými jsou Anna Todd (má zde i účet), Neil Gaiman, André Aciman, Hadžime Isajama a na konec Sebastian De Castell. Všechy jejich knihy miluji a ráda se v žiji do role postav až některé pocity zcela chápu.
4# Za tu dobu, co jsi tady našla sis přátelé? Myslím takové kteří jsou tady kdykoliv pro tebe?
Zde mám hodně přátel, ale mám asi jen hrstku těch, kteří jsou zde pro mě i v těch nejhorších chvílích.
A také po menším pátrání jsem narazila i na pár lidí, kteří jsou zde mou rodinou i v reálném životě.
5# Všimla jsem si, že máš pár příběhů, ale na který jsi opravdu pyšná?
Hele asi ano, jsem pyšná na své všechny výtvory, ale i na ty které nemám vůbec dopsané do konce. Normálně lituji toho že mám nápad a pak jej nepoužiju.
6# Jak to vidíš nadále se psaním, budeš po dokončení svých příběhu psát nadále?
Zatím mě to zde moc baví a doufám že i nadále budu své příběhy psát i po dokončení jejich slávy. Lidé budou moci na mém účtě číst možná i jejich pokračování nebo i jiné příběhy.
7# Chtěla by jsi ses jednou živit jako spisovatelka? Uměla by sis to představit, že by ti někdo platil za tvé knihy?
Už od mala jsem chtěla být spisovatelkou fantasy knih, jenže mě po chvilce tento sen opustil a já na něj dočista zapomněla. Pak přišel můj nejlepší kamarád a řekl ať jsi jdu za svým snem a tak si to zkouším plnit alespoň zde. Jinak si nejspíše nedovedu představit živit se tím doopravdy ve svém životě a ještě k tomu být placená. Možná jednou ano, ale teď zatím ne.
8# Tvá oblíbená kniha?
Na Wattpadu je to Dračí Věk a v reálu světě zas Severská Mytologie od Neila Gaimana.
9# Máš ráda originální příběhy? A našla jsi už takový, který by tě nadzvedl ze židle?
Jistě že našla, u některých jsem hltala kapitolu za kapitolou až třeba do půlnoci, a ráno jsem jen o knize v hlavě přemítala jak byla úžasná.
10# Kterou knížku právě čteš?
Právě mám rozečtenou knihu Bez Šance (A, B, O) /Ereri / Riren od Jamjaminka.
11# Kdyby jsi měla možnost vrátit se do minulosti, chtěla by jsi něco změnit, co se týká tvé osoby?
Kdybych měla tu možnost nejspíš bych změnila své přemítání o svém životě a osudu. A možná i jednu velkou chybu, které do teď lituji a zrovna se s ní nerada chlubím.
12# Který je tvůj oblíbený herec nebo zpěvák na kterého by ses mohla dívat, den co den?
Určitě to budou:
Tom Hiddleston - Herec
Chris Hemsworth - Herec
Cody Fern - Herec
13# Co máš radši dobrou/rý komedii nebo horor?
Mám raději horor, ale i dobrá komedie je není špatná.
14# Co by jsi odkazala těm, co teprve začínají psaním?
To je poslední otázka, chtěla by si k tomu ještě něco dodat.Nezapomeňte si plnit své vlastní sny, i když je to třeba v danou situaci složité. Buďte sami sebou, občas třeba dejte na rady ostatních, když děláte něco špatně. Já ve vás věřím, jako všichni vaší blízcí. Hlavně si dejte cíl, kterého chcete dosáhnout, ale nesmíte zapomenout na hlavní myšlenku vaší představy.
Rozhovor se mi moc líbil, děkuji za tuto možnost. ❤️