DajkaD

96 13 0
                                    

DajkaD

Follow: 91
          
◾Králi!! Královno?
◾Princi!! Princezno?

1# Proč právě tato přezdívka? 

Dajka je něco jako moje jmenová přezdívka. Všichni kdo mně znají, mi tak říkají i rodiče. Takže je to pro mne hlavní volba. A to D je kvůli tomu, že jak mé jméno tak i příjmení začíná na D.  :) Žádná velká věda.

2# Jak dlouho jsi na wattpadu? 

Nooooo kruci... počkej já se mrknu...aaaaaah tady...ehm.... Připojen/a červen 3, 2016

Páni tak dlouho! Začínám velice rychle stárnout.  :D Je pravda, že jsem na Wattpadu měla svoje aktivní a pasivní dny, ale vždy se sem ráda vracím, ať už vytvářet nebo číst. :) Takže cca 3 roky tu straším se vším všudy.

3# Které téma preferuješ ke čtení? 

Dobrodružné, western a horror.  Pro mne svatá trojice mého čtení. Kovbojky v prériích, dobrodružství v džunglích a to něco roztomilého, co na vás vyskočí, když se podíváte pod postel. To je moje. 

4# Který žánr rád/a píšeš? 

Dobrodružné komedie, dalo by se to tak říci tady na wattpadu, ale taky píšu psychologické povídky, scénáře a ode všeho trochu. Dokonce mám i rozhlasovou hru (ne jen napsanou, ale taky i nahranou).  Nikdy není určená hranice, co smíš a co nesmíš psát. A je spousta druhů žánrů, že aby člověk zjistil v čem je dobrý, musí vyzkoušet všechny. Nikdy nevíš, kdy se sám sebe v nějakém žánru překvapíš. To je asi to nejvíc kouzelné na psaní.

5# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?

Hm. *Autor se zamyslel.* Hmm. *Z hlavy vystupuje hustá bílá párá.* Hmmm *Začněte volat hasiče, je vidět plamen!* Asi na všechny a na nic. Jsem ráda, že když něco napíšu dělá to radost, někde se to umístí, dostanu někdy diplom. Ale zároveň vím, že to není dokonalé. Proto jsem raději hrdá na sebe, že to vím. A na lidi, kteří mi s tím pomáhají. Opravují mi chyby, říkají co a jak a sem tam si se mnou posedět na horkou čokoládu. (Kafe nepiji.)

6# Máš v plánu psát další knihu? 

Jasně. Dokonce můžu prozradit i jména :D. Teď sice chci dopsat Králi!!...Královno? Ale pro své čtenáře chystám mezitím krátký příběh pod názvem Bratr, sestra a Drak. A jako další bude v pořadí Žebráček a Naděje, historický příběh malého chlapce ve Viktoriánské Anglii. Ale víc neřeknu.

7# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel? 

Moje budoucí povolání je už mnou určeno. Zachraňovat životy, dávat naději a dávat příjemnou smrt. Vše v jednom jako zdravotní sestra. Ale psaní mám jako koníček. Jsem v klubu Autorů ve svém městě. Píšu do soutěží a někdy i do časopisu, něco málo si přivydělat.  Ale živit se na plný úvazek? To ne. Je více nadaných spisovatelů, dokonce někteří, které znám a obdivuji. Ti ať se tím živí a já se budu hezky rochnit ve čtení jejich děl.

8# Kdo je tvůj vzor? 

No můj největší vzor je spisovatel westernovek Zane Gray. Jeho knížky čtu už od mala a stále a stále dokola. Tady na wattpadu? Nevím, jestli přesně vzor, ale je to moje kamarádka a já jsem velkou fanynkou jejího psaní Máta @Matopsani, Je to úžasná žena plná nápadů a šikovných rukou.

9# Tvá oblíbená kniha? 

Já to vezmu každou z mé svaté trojice jo? 

Clive Staples Lewise -Letopisy Narnie 

Zane Gray - Děvče z lesů

Edgar Allan Poe - všechny jeho povídky

A zajisté spousta dalších a dalších úžasných knih. Když mě něco zaujme tak to čtu. Klidně 10x dokola. :D To samé i na wattpadu. Pořád se tu objevují nové a nové příběhy.

10# Kde nejraději píšeš? Tvé oblíbené místo? 

Moje postel. Jo, zní to divně, ale nejlepší věci napadají lidi v posteli. Když jste hezky zachumlaní v peřince a chcete spinkat a najednou: BUM!!!!!!!!! Vaše fantazie se rozjede na obrátky a vy víte, že jestli chcete mít klidnou noc, tak to musíte napsat. Možná proto říká hodně lidí, jak svou postel milují.

11# Čím bys chtěl/a být v alternativním životě? 

Asi zase sebou. Takhle teď jsem opravdu šťastná, plním si své sny, které jsem chtěla, dělám věci které mě baví a nebojím se nového.

Asi bych zase chtěla být zdravotní sestrou nebo političkou :D.  Být prospěšná lidem.

12# Co děláš ve volném čase (když zrovna nepíšeš)?

Ha! Teď se uhodilo na hřebíček, protože je toho safra hodně! 

Takže: Skaut, brigádu v nemocnici nebo v krámě (člověk musí vydělávat), LARP (mám LARP rodinu Hellsign Family, se kterou pořádáme v okolí Prahy různé akce, takže neváhejte si nás vyhledat), masérské a zdravotnické kurzy, koukání anime a dorami, šerm, Krav magu, a cestování za historií.

Zatím takhle stačí. Musí se mi do toho vejít ještě spánek a škola.

13# Za tu dobu, co jsi na wattpadu, našel/la sis opravdu dobré přátelé? Takové za které bys dal/a ruku do ohně? 

Jako tady na wattpadu? Nebo v reálném životě?

Protože jo. Mám spoustu kamarádů, kterým kdyby někdo ublížil, tak bych toho zmetka pověsila na hák a nechala ho houpat se nad útesy plných lidožravých havětí. Někteří přátelé jsou i tady na wattpadu, ale najít jsem je musela na živo. Tak se totiž nejlépe poznává.

Myslela jsem wattpad? 

Oh, pak to asi ne... ale jsem ráda za všechny své čtenáře, kteří mají rádi moje příběhy, takže i těm, kdyby se něco dělo a třeba by mi napsali, byla bych s tím schopná něco dělat. :D Život je plný překvapení.

14# Kdyby jsi měla možnost, a stát se nadřízenou bytostí jakou by to bylo? 

Asi anděl, sice nevěřím v Boha. Ale anděl má spoustu schopností, které se mi líbí a které mohou lidi zachránit. 

Takže nechat si narůst křídla, najít zlatou obruč nad hlavu a letím :D

15# Máš šanci se setkat známou celebritou, jaká by to byla? 

Isaac Hempstead-Wright, alias Bran Stark ze Hry o Trůny. Tak za takové setkání, bych dala duši. :)

16# Co by poradila těm, co teprve začínají se psaním? 

Nebát se svých nápadů. Jo nikdy se vaše psaní nebude líbit všem, budou kritici co vám klidně budou nadávat do dobytka a budou lidi co vám budou říkat ať jdeš dál. Stůjte si za tím, a když vás začne hlodat to černo, tak se podívejte na vše co jste vy sami dokázali. Zkuste být trošku jiní než ovečky společnosti a uvidíte, že to přinese ovoce. Změny lidi nemají rádi, ale pak z toho udělají velké BUM. 

A já to jiné BUM mám velice ráda :D

A já to jiné BUM mám velice ráda :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rozhovory (Zavřeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat