MichaelaM1

52 10 3
                                    

MichaelaM1

Follow: 168

◾Naděje
◾Dvojí identita
◾Je to osud?
◾Láska přes internet

1# Tahle otázka je obehraná, ale i tak se zeptám? Jak vznikla tvá přezdívka na Wp?

Má přezdívka není žádná věda. Zvolila jsem své jméno – Michaela, přidala začáteční písmeno příjmení – M a přidala číslici 1. Nerada vymýšlím nad tím jaká přezdívka by mě vystihovala, a tak jsem zvolila nejjednodušší cestu.

2# Tak ty jsi extrovert, to musíš být pěkně ukecaná? Tudíž se tvý přátele nikdy nenudí?

To je pravda. Jsem dost ukecané stvoření, které kolikrát baví nejen své přátelé a okolí. Dokážu si ze sebe udělat legraci. Často se mi stává, že na sebe strhávám pozornost a kolikrát se dokážu dát do řeči i s cizími lidmi, kteří si všimnou mé prořízlé pusy. 

3# Kosmetička - vizážistka? Proč sis zvolila tento obor, určitě to není nelehká práce?

Proč? Možná se to nezdá když jsem extrovert, ale v době kdy jsem si měla vybírat povolání jsem měla a samozřejmě pořád mám malé sebevědomí. Myslela jsem si, že se na nic nehodím a to, co by mě bavilo už v naší rodině bylo a to jsem nechtěla. Když jsem projížděla ten sborník se středními školami zastavila jsem se u tohoto oboru a řekla si ,,Aha. To by mě mohlo bavit.” 

Popravdě není to lehké. Kosmetička skoro každý den pracuje s lidmi a musí být připravena na jakýkoliv typ člověka. Zákaznice si občas na vás vybijí zlost, kterou mají na někoho z rodiny. Samozřejmě ne úmyslně a pak se vám pořad na další procedurou omlouvají, ale já jako kosmetička musím mít trpělivost. Nemůžu si dovolit je poslat víte kam. Jako mohla bych, ale přišla bych o klienta a možná ne o jednoho.

4# Na který svůj příběh jsi doopravdy hrdý/á?

Nejvíce hrdá jsem na příběh s názvem Naděje. Příběh je podle skutečnosti a nějak mi přirostl k srdci. Už jsem ho dopsala a zatím kapitoly budou vycházet do půlky prosince, ale těžko se mi s příběhem loučilo. Byl a pořád je mojí součástí.

5# Máš v plánu psát další knihu?

Ano mám. Psaní je moje vášeň. Moje droga. Můj endorfin jak vždy říkám. Je to něco bez čeho nedokážu být. Baví mě to. Na wattpadu mám zveřejněnou první kapitolu příběhu Dvojí identita a po novém roce bych ho chtěla začít vydávat.

6# Chtěla by ses věnovat psaní nadále, třeba jako spisovatel?

Pokud by se mi někdy v životě poštěstilo tak ano. Je to sen, který mě drží dost dlouho, ale je to běh na dlouhou trať.

7# Jak tě napadly tyty příběhy z názvem Naděje, a Je to osud?

Menší popis: Život nemusí být jednoduchý. Někdy jsme nahoře a někdy zase dole. Já mám pocit, že už se z úplného dna nikdy nedostanu. Mám strach! Strach, že se moje minulost vrátí!

Jak už jsem zmínila příběh Naděje je podle skutečnosti. Setkala jsem se s osobou, která si v životě prošla něčím, co se na naší planetě děje. Ovlivnilo to její život a lidi kolem ní. Slečna (moje hlavní hrdinka) mi vyprávěla svůj příběh, který ji ovlivnil a změnil. Seděli jsme nad kávou hodiny a hodiny, kdy mi převyprávělansvůj příběh a já ji o pár dnů později poprosila, jestli bych mohla o ní a její situaci napsat příběh. Souhlasila s podmínkou, že neuvedu její a ničí jména, která mi prozradila a to jsem i dodržela.

Menší popis: V životě by mě nenapadlo, čím vším si projdu. Ale ta bolest mě změnila. A ne jen mě. I mé přátelé, což pro mě bylo nejhorší. Jsem si jistá, že už nikdy nebudu taková, jako předtím.

Příběh Je to osud? Je na tom podobně jako Naděje. Má v sobě prvky reality a příběh se doopravdy stal. 

8# U tohohle tvého díla Dvojí identita,  jsem si všimla, že jsi dlouho žádnou kapitolu nenapsala? Je to tím, že nemáš inspiraci, a nevíš jak se dál v příběhu posunout  nebo, že máš momentálně nějaký spisovatelský blok?

Popravdě ani jedno. I tento příběh bude podle skutečnosti. Bohužel začal vznikat v době, kdy jsem psala Naději, která mě dost zasáhla a rozhodla jsem se v psaní Dvojí identity pokračovat až dopíši Naději což už se stalo a teď pomalu pokračují na dalších kapitolách, abych mohla začít tento příběh vydávat v novém roce. 

Samozřejmě jsem měla menší pauzou, protože vyslechnout si něčí příběh a dát mu život trvá.

9# Tvůj příběh Láska přes internet, má pouze jedninou kapitolku, jelikož se jedná o Jednodílovku. Nenapadlo tě, že by si tomto příběhu pokračovala?

Víš, že ani nepřemýslela. Nevěděla bych jak dál pokračovat.

Tento příběh vznikl spontálně a celkem vtipně. Doufám, že nebude vadit když o tom něco řeknu. 

Kamarádce jednou napsal jeden cizinec a spolu jsme vtipkovali co bude chtít a tak. Já své kamarádce řekla, že by to byl dobrý námět na příběh, a tak jsem za pár minut sesmolila pár vět. Ona k mým větám přidala své a vznikl náš společný příběh.

10# Kterou knihu máš teď' rozečtenou, a jedno zda na Wp nebo od reálného spisovatelé?

Na WP mám rozečteno hned několik. Od autorky MartinaD_88, příběh Keď život nevyjednavá a Dohodnutá nevesta. Pak od MichaellkaB příběh Zaslepená.

A v papírové podobě trilogii Placebo od autorky Baja Dolce

11# V tvém popisku na profilu máš, že ráda pomáhaš ostatním? Na Patty_Miska_wp, kde děláte propagaci, ale zároveň chcete pomoci jiným autorům. Jak tohle vzniklo, co tě k tomu vedlo?

Autorka @justea semnou před nějakou dobou dělala rozhovor a padly jsme si do oka. Zůstali jsme v kontaktu i potom a jednoho dne už přesně nevím kdy, ale myslím, že Patty napadlo založit instagram a tam propagovat naše díla, pomáhat ostatním autorům se zviditelnit a plno dalšího. 

Každý z nás právě nékdy začínal a nás prostě napadlo pomáhat.

12# Představ si, že ses ztratila na širém moři, které tři věci bys chtěla mít tu chvíli u sebe?

Kafé, kafe, kafe. Ne dělám si srandu. Samozřejmě kafe, své dvojčatko Miky (promiň, že tě tahám na širé moře) a možnost poslouchat hudbu.

13# Tři věci,co se ti líbí na Wp a které zase ne, a jak bych s je chtěla změnit?

To je těžké takto říct. Wattpad je super platforma, plná fajn příběhů. 

Jediné co se mi nelíbí je vyhledávání. To bych změnila.

 To bych změnila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rozhovory (Zavřeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat