Selamünaleyküm arkadaşlar. Yeni bölüm sizlerle.Umarım beğenirsiniz. Kısaltmalar şöyle :
M= Mine
A= Asenat
B= Buğra
C= Can
Ev S.= Ev sahibi
İyi okumalar😉Ertesi gün Can bize geldi. Beraber kahvaltı hazırladık. Kahvaltı yaparken bana daha önce hiç söylemediği bir şeyden bahsetti. Bir kızı sevdiğini söyledi bana. Adı Mine.
Karşılıklı duygular besliyorlarmış. Hâtta bugün buluşacaklarmış. Beni de çağırdı:
" Buğra o da arkadaşıyla geliyor. Lütfen beni yalnız bırakma."- Tamam Can. Ah sen yok musun, senin o güzel hatrın yok mu ?
Can hafifçe tebessüm edip elini sağ omuzuma koyarak "DOSTUM" dedi.
Ben de güzel bir tebessümle karşılık verdim.Öğleden sonra bizim okulun arkasındaki kafede olacağız. Önce derse gideceğiz. Saat 10.00 da. Bu yüzden kıyafetlerimizi giyip çıkmamız lazım.
...Okula geldiğimizde o kız da oradaydı.
Can hemen yüksek bir sesle " Hah işte Mine de burada" dedi ben şaşırmıştım.- Mine hangisi Can?
~ Şu açık saçlı olan kız
- Hmm peki diğeri kim?
~ O da Mine' nin en yakın arkadaşıymış.
- Anladım hadi o zaman yanlarına gidelim.
~ Tamam.Can' ın heyecanını hissedebiliyordum.
Dışarıdan çok belli oluyordu. Kızlar okulun kantininde oturuyorlardı. Yanlarına gittik. Bizi görünce ayağa kalktılar. Selamlaştık falan biraz sohbet ettik. Can lafa daldı.
...C: Ee daha daha nasılsınız ?
M: İyiyiz işte aslında kafeye gelecektik de...
A: Sizi gördük.
M: Hıhı aynen öyle oldu.
B: Hmm bizim de ilk önce okula uğramamız gerekti.
C: Sizi bekletecektik biraz ama
M: Böylesi daha iyi oldu.
B: Evet, kafeye beraber geçeriz hem.
A: Ha bu arada ben Asenat.
B: Ben de Buğra.
M: Aaa pardon doğru ya biz sizi tanıştırmadık.
A: Aynen.
B: Hadi kafeye geçelim.
C: Hadi...
...
Kafeye gelip manzarası güzel olan bir masaya oturduk. Kahve söyleyip sohbete kafede devam ettik.
...M: Şey ya aslında biz de eve bakıyoruz
ikimiz için.
B: Aslında bizim karşı daire boş ama
C: Biz de Buğra' yla bir oturmayı düşünüyorduk.
B: Ha evet yaa ama bütçemiz tam değil.
C: Yani evet öyle.
A: Hmm bizim de aynı şekilde o daireye bakma şansımız var mı Buğra ?
B: Hıhı evet öğleden sonra ev sahibi tatilden gelecekti o zaman bakabilirsiniz.
M: Hmm tamam o zaman.
...Eve bakmaya gidiyoruz. Ev sahibi gelmiş ondan eve bakmak için anahtarı alıp kapıyı açtık. Ev 2+1 miş.
Ev S. : Bir odayı yatak odası diğerini ise misafir odası olarak kullanabilirsiniz.
M: Bence de böyle kullanabiliriz.
A: Evet.
M: Can sence ?
C: Bence de güzel ne de olsa iki kişisiniz.
M: Buğra sen?
B: Katılıyorum.A: Buranın kirası ne kadar acaba ?
Ev S. : 250 TL ama siz öğrenci olduğunuz için bir şeyler yaparım.
M : Teşekkürler beyefendi.Kızlar biraz düşünmeye karar verdiler. Yarın evi kiralayıp kiralamayacaklarına karar verecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara Sevda
DragosteYüreğimizin sürç-i lisan ettiği tek mevzu ; Sevda Nedir yüreğimizin güzergahını değiştiren bu rüya Asenat & Buğra' nın imkansızlık içindeki imanı İki imanlı gencin imkansızlık içindeki kimliğini merak etmiyor musunuz ? Satırlarıma başlamadan önc...