Capitolul 3

46 1 1
                                    

Si-au terminat partida.Ana isi mai revenise si a zis sa mearga inapoi la scoala sa vada ce dracu e aia.Dar nu inainte s o sune pe Deni
DIIII DIII *Suna tlf wat iu tink,iar incep cu engleza*
Deni:Ce vrei Ano?
Ana:ce pula mea a fost la scoala azi?Ce faci tu in ploiesti?
Deni:nu ma intreba bine?Nu o sa intelegi.*inchid nervoasa*
Deni:Doamne ce enervanta e fata asta,de ce n am lasato sa moara?Diseara am intalnire cu Jeff,trebuie sa ma pregatesc.Eu,Ana am decis sa merg prin oras singura...Mda sunt cam antisociala.Merg pe strada calma,si vad pe...pe...CEI DIN BTS.Am tipat in mintea mea si am mers la ei.
Ana:OMG!!NAMJOON,JIN,SUGA!!hobi? voi toti? Tae,Jk? Jimin?Nu imi vine sa cred!!Pot face o poza?Ce faceti in Romania?
Namjoon: O sa avem concert,esti prima care ne vede deci o sa iti dam un bilet premium care inseamna ca vei sta in spatele scenii,stii tu ce vreau sa zic.
Incep sa sar de fericire. Imi da biletul si pleaca.Saptamana viitoare aveau concertul.Se facuse ora 17:00 cand Deni avea intalnirea.A plecat de acasa catre o insula pustie.Era jeff cu un buchet de flori si o cutie de ciocolata.Deni il vede si alearga la el imbratisandul.
Deni:Ce dor mi a fost de tine!!
Jeff:Si mie,ti a placut aseara?
Deni roseste si se uita in pamant
Deni:Da....
Jeff o ridica sus in brate si o saruta apasat.
Jeff:Te iubesc~Siii ce ai zice sa mergem la o crima?
Deni:m ai scos la intalnire nu la-
Jeff ii pune mana la gura si spune~
Jeff: shhh
Deni:Bine,bine mergem
Jeff o conduce catre masina si ii deschide usa.Deni intra in masina si dupa si Jeff.Conduce pana intr un loc in indepartat si unul foarte creppy deodata. Ajung acolo,ii deschide usa lui deni din nou,ca sa iasa din masina,exact ca un gentleman. Intra intr o cladire inalta.Mai erau cativa din creppypasta.Deni ii saluta.Se apropie de victima,si cine credeti ca era?
Deni:DIA!!CUM AI AJUNS AICI?JEFF TRECI INCOA ACUM!!!spune deni pe un ton nervos.
Jeff vine,iar deni ii da o palma.
Deni:e prietena mea!!laso sa plece!!
Jeff nestiind ce sa spuna ii da drumul si o lasa sa plece..
Jeff:imi pare rau,nu am stiut
*desface ciocolata care ia luato lui deni si incepe sa manance*

VA CONTINUA 💙

Jeff the killer+BtsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum