1.Kapitola

280 14 4
                                    

Ráno mě probudilo Slunce.Prudce mi svítilo do tváře.Musím do školy,ale bojím se i ve vlastním domě,ikdyž si to nikdy nepřiznávám.Serie vražd ze mě udělala sraba.Vstala jsem z postele a šla jsem se osprchovat.Miluju když mi horká voda teče na kůži,proudí ve mě elán.Jsem na střední škole ve druháků.Jezdím do školy s mojim nejlepším kamarádem Jasone.Je to jen kamarád,ikdyž musím uznat,že je skvěle vypracovaný a má úžasnou tvář.Dnes ale nejde do školy,takže musím autobusem.Konečně vylézám ze sprchy.Pečlivě si rozčešu své dlouhé černé vlasy a na své tmavě hnědé oči si nanesu větší vrstvu řasenky.Zase nestíhám.Dnes nebudu ani snídat.Jdu se rychle obléknout.Něco na sebe v rychlosti nahážu.Hotovo.Už vycházím z domovních dveří a mířím si to rovnou na zastávku.Na autobusové zastávce jsou zase ty stupidní plakáty:  ,,Pomozte nám dopadnou chladnokrevného vraha!Odměna je velká!''Protočím nad tím očima.To čekají že vrah příjde sám a zavře ,,Jsem tu chyťte si mě zahrajem si na schovávanou''.Nad tou myšlenkou jsem se zasmála.Autobus už přijel zastávku,nasedám a odjíždím do školy.Na zastávce už na mě čeká moje kamarádka Amy.Známe se už dlouho.Myslím,že to je nejspíš od té doby co jsem chodíme na stední.Amy je takový malý červenovlasý skřítek.Je i menší než já a to je co říct.Došli jsme do školy a povídali si o všem možném.Ve škole se táhlo vyučování jako smrad.Nejsem nepřítel školy,ale ani nejsem její milovník.Po škole jsem jela do knihovny.Miluju knihy,hlavně o upírech a vlkodlacích.Zase jsem si jich napujčila haldu.Jednu jsem už tak začala číst,ale knihovna zavírá brzo kvůli těm divným věcím u nás ve městě a bojí se aby to nepostihlo i je.Šla jsem domu pěšky protože mi ujel autobus a domů to nemám ani daleko.Už z dálky jsem cítila výtečnou vůni sekané.Slintala jsem celou cestu domů.Když jsem přišla domů sekaná voněla ještě víc.Máma s tátou už jedli,tak jsem si rychle nandala a šla jsem jíst taky protože moc nezbývalo k tomu,aby tu z mých slin byl druhý Atlantský oceán.Sekaná byla výborná.Po večeři jsem se šla učit.Já se moc učit nemusím,většinu pochytím z hodin,ale i tak kdyby náhodou byla nějáká nečekaná písemka,což je na střední normální.Večer jsem si na chvilku pustila televizi,další vražda ,,Další oběť schytala vpichy do krku,je to skoro jako nadpřirozeno,kde upíří vysávají své oběti...''

Takový blbosti.Upíři? Musela jsem se zasmát.Nežijem v době kamenný ale ve 21.století.Na ty žvásty z televize už jsem neměla náladu.Lehla jsem si do postele a hned jsem usnula.

Nová story))) doufám že se bude líbit,kdyžtak ohodnoďte) Část chci věnovat Báře S. a díky,že jsi mi pomáhala vybírat<33 inspiruješ mě))

TajemnoKde žijí příběhy. Začni objevovat