Je víkend.Konečně.S Amy se chystáme na tu krásnou louku jak jsem byla minule.Amy má veliký talent na fotografování přírody,takže máme v plánu pár fotek.
Amy zazvonila v 11h na naše domovní dveře..
- ,Ahoj Angel.Mužem vyrazit?' Byla hodně nadšená.Takhle naposledy byla nadšená když mělo cukrářství vyprodej
- ,Ahoj,jo můžem.Jen si dojdu pro mobil' Rychle jsem si doběhla pro mobil a vyrazli jsme
Šli jsme dlouho pěšky.Ta louka byla celkem daleko.Vedle louky byl les.Ani ne moc hustý,tak jak strašidelný.Připadalo mi,že se Amy bojí.Já se musím přiznat,že jsem taky měla na mále,ale nedala jsem nic znát.Byli jsme uprostřed louky.Slunce pálilo víc než minule.Amy začala fotit.Pár fotek jsem viděla a byly vážně užasné.Povedly se.Už bylo okolo 13h a začali jsme se nudit,tak jsme procházeli louku.Byla docela dlouhá a nám se nechtělo zpátky k domů.Šli jsme dál a dál,až jsme došli na kraj toho lesíku.Už jen co jsem se na ten les podívala mi přejel mráz po zádech,ale mou pozornost zaujalo něco v trávě.Uf byla to jen veverka..moment..těch veverek bylo 5 a byly mrtvé..
- ,Amy!Podívej tady jsou mrtvé veverky'
- ,No a?Jsou to jen veverky,asi je napadl nějáký dravec'
- ,Já si to nemyslím,podívej se na jejich krky' Měly prokousané krky jako ty lidi
- ,To není možný,proč by vrah který zabíjí lidi zabíjel i zvířata?' v jejím hlase byl slyšet strach a já se už taky dost bála
- ,Myslíš no..jak mluvili o těch upírech..' odmlčela jsem se
- ,Angel!Upíři neexistujou.Ten vrah má hold slabost i pro zvířata.Nech to plavat.Pojď půjdem ke mě domů'
- ,Dobře' nemohla jsem spustit pohled z těch veverek.Bála jsem se a zároveň mi jich bylo strašně líto
Jasonova mysl:
A sakra!Co tu zase dělají?!Nestihl jsem se ani najíst.Zbytek veverek mi utekl a já stačil vysát jen těch 5.Jestli se nenajím dostanu amok a budu neovladatelný..Jo super už odcházejí..musím si jít obstarat stravu..
Angel:
Už jsme byli skoro u Amy.Ty veverky mi stále leží v hlavě.Nedává to smysl.Nebudu na to myslet.
U Amy jsme se najedli a zakoukali jsme se do úžasného seriálu.Byla jsem u ní asi do 17h.Pak už jsem musela domů.Doma byl tentokrát steak.Miluju maso!Pořádně jsem se najedla a dala jsem si hodinovou vanu.Bylo už pozdě.Lehla jsem si,ale zase jsem musela myslet na ty veverky.Mám moc ráda zvířata a spíš mě vzalo to že je někdo nebo něco zabilo.Musím na to přijít.Zítra se tam vrátím,ale bez Amy..
Další kapitola:3 Tuhle story mám v plánu na 15-20 kapitol.Kdybyste chtěli i další díl tak mi napište))Jinak část věnovávím všem kteří ji čtou')