Bylo ráno.Koukla jsem se na hodiny.10hodin.Celkem jsem zaspala.Sice jsem nepospíchala,ale už jsem to chtěla mít za sebou.Pomalu jsem se oblíkla a učesala.Dnes se malovat nebudu.Popadla jsem mobil,klíče a jablko a vyrazila jsem.Šla jsem pěšky.Nechtěla jsem aby mě nikdo viděl.Už jsem se blížila k tomu poli.Ohryzek od jablka jsem zahodila někam do trávy.Je to Bio to se rozloží.Zase krásně svítilo Slunce.Kdybych tu neměla práci tak bych se tu opalovala.Byla jsem udýchaná a bylo mi vedro.Na chvilku jsem si stoupla a odpočinula si.Okraj lesa už jsem z dálky viděla.Vyskočila jsem a došla jsem tam,ale hned bylo nadšení pryč.Ty veverky tam nebyly!Chtěla jsem to ukázat policii,že ten vrah vraždí i zvířata,ale teď už asi s tim nic neudělám.Prohledávala jsem okolí,ale nikde jsem ty veverky neviděla.Možná je snědl nějáký hladový vlk nebo jiný dravec.Sklesle jsem se otočila a byla na cestě domů.Oddalovala jsem se od lesíka,ale zaslechla jsem za mnou divné zvuky..něco jako vlk!Otočila jsem se..naproti mě stál šedý vlk a cenil na mě zuby.V tu chvíli jsem byla podělaná až za ušima.Pomalu jsem uhýbala.Nemůžu se rozeběhnout,ten vlk by mě chytil.Koukali jsme si do očí.Ten vlk byl stejně vyděšený jako já,možná i víc.Stále se ke mě přibližoval.Najednou jsem v křoví uslyšela šustění.Něco z něj vylítlo rychlostí blesku a přibližovalo se to ke mě.Vlk se lekl a začal utíkat,ale ta věc byla rychlejší.Zakouslo se mu to do krku a vlk bolestí zasténal.Pak jen chvilku zachraptěl a jen sem viděla potok čerstvě rudé krve.Nad vlkem se skláněl Jason se zubama ostrýma jak břitva a rudýma očima.Pusu měl celou od krve.Stála jsem tam jako solný sloup.Nenapadlo mě nic.Ani utíkat jsem nemohla.Hned by mě chytil a dopadla bych stejně jako ten vlk,ale on najednou promluvil..
- ,Angel..to co si viděla..není to tak jak to vypadalo..' otřel si pusu rukávem
Koukla jsem se na něj.Teď už měl oči tmavě hnědé.Byl ještě krásnější a tajemnější než předtím,ale byl to on.Ten Jason kterého jsem měla ráda.Koukala jsem chvilku na něj a chvilku na vlka který ležel bez známek života na zemi.Zpátky jsem se koukla na Jasona a dala jsem se na útěk.Utíkala jsem jak nejrychleji jsem mohla.Cítila jsem na krajíčku slzy.Něco mě ale zezadu chytlo a přitáhlo k sobě..
- ,Angel prosím vyslechni mě,já ti to chtěl říct,ale nemohl jsem..' odmlčel se
- ,Vždyť si zabil bezbranné zvíře vlastními zuby..!Ty jsi up..upp..'
- ,Dělej,řekni to' už nevypadal tak mile
- ,Ty jsi UPÍR! řvala jsem na celé pole
- ,Ano a co má být?Vy lidé se živíte masem a my vás za to taky neudsuzujem' pokrčil rameny
- ,Ale ty zabíjíš nevinné lidi!To ty můžeš za ty vraždy co se tu dějí' snažila jsem se mu vysmiknout.Měl obrovskou sílu a nešlo to.
- ,Já jím pouze zvířata' řekl bez citů
- ,Ty veverky..'
- ,Ano to je moje práce' ušklíbl se
- ,Pust mě!Nechci s tím mít nic společnýho' konečně jsem se vysmykla a začala jsem utíkat
- ,Angel,prosím..'
Nestihl to doříct.Byla jsem už moc daleko na to,abych ho slyšela.Otočila jsem se.Jen tam tak stál a koukal na mě,ale už to byl ten Jason kterého jsem znala,ne chladnokrevný vrah.
Běžela jsem se slzami až domů.Zamkla jsem dveře a vyběhla schody k sobě do pokoje.Nikdo nebyl doma.To je u nás normální.Svalila jsem se na podlahu a začala jsem brečet.Proud slz nešel zastavit.
Další kapitola))Snad se bude líbit)) Děkuju za 15votes na týhle story:3 Pro mě je to hodně protože tahle story je pro mě nová a nikdy jsem nepsala o upírech,takže snad z toho neudělam propadák:Dddd