12.Kapitola

111 11 4
                                    

Po té přeměně jsem se cítila trochu divně.Po normální stravě se mi zvedal žaludek.Je pravda,že teď vypadám mnohem líp a kůže mi trochu zbělala,ale bojím se,že mé tělo přeměnu nepřijme.
Je to 3den co mám v sobě upíří krev.Mamka mi pořád říká ať jím maso,že tam je hodně železa a bude líp,ale já nemám na jídlo ani náladu.
Ráno jsem vstala.Už jsem trochu cítila nohy,ale i tak jsem si na ně nemohla stoupnout.Pomalu jsem si sedla na křeslo a jela dolů za mamkou.Připravovala oběd.Vykosťovala maso.Když jsem zacítila pach krve..tak nádherně to vonělo.Měla jsem co dělat abych se udržela.Mamka na mě divně koukala.
- ,Jsi v pořádku?Klidně se na to nekoukej já to dodělám potom'
- ,Ne to je v pořádku,hezky to voní..'
- ,Co?'
- ,Nic'
Vzala jsem si snídani a šla jsem se najíst do jídelny.Jinak bych z tý vůně zešílela.Jak tak na sobě pozoruji tak mám i lepší čich.Najedla jsem se a šla jsem do svého pokoje.Dneska má být moje druhé výměna krve.Konečně uvidím Jasona.Od té noci jsem ho neviděla.Nepřišel se na mě ani podívat.Asi má hodně úkolů do školy a musí chodit lovit,jinak by to nepřežil.
Celý den byl nudný.Už ani počítač mě nebavil.Už jsem se nemohla dočkat,až příjde Jason a já znovu ochutnám tu dobrou upíří krev co chutná jako jahodový sirup.
Už se začalo stmívat.Řekla jsem mamce,že jdu spát,převlíkla jsem se do pyžama a nechala pootevřené okno abych zase nemusela vstávat.Ležela jsem v posteli asi hodinu.Bylo už skoro půlnoc.Někdo zaklepal na okno.Potichu jsem mu naznačila,že je otevřeno.Do tmy ladně jako kočka skočil Jason.Měla jsem radost že ho vidím.
- ,Ahoj Angel,jaké to je být poloviční upír?' zasmál se
- ,Ahoj,hahaha moc vtipný' zasmála jsem se taky
Ušklíbl se
- ,Jak ti je?Jak se cítíš?'
- ,Jasone,bojím se,že něco není v pořádku.Je mi špatně když jím lidskou stravu..'
- ,Angel,to je normální,každý tu přeměnu zvládá jinak.Myslím,že bude dobré,když tě po druhé přeměně přinesu něco k jídlu.Víš co myslím' mrkl na mě
- ,Dobře'
- ,Jsi připravená na další fázi?' usmál se
- ,Ano'
Pomalu se ke mě přibližoval.Cítila jsem jeho dech na mém krku.Zase jsem ucítila slabé štípnutí.Krk mě začal strašně pálit.Minule to tak nebylo.Co je špatně?
, Děje se něco?'
Zase se ozýval hlas z mé hlavy
, Strašně mě pálí krk a bolí to..'
, To je v pořádku. Za chvilku to už bude dobrý'
Měl pravdu.Za chvilku mě krk přestal pálit a já se cítila jako přiopilá.Připadala jsem si,jako když lítám v oblacích.
, Při téhle přeměně se musíš hodně nasát mojí krve aby byla jistota,že se přeměna povede'
, Dobře..' Pomalu jsem usínala slastí
Po nějáké době se odtáhl od mého krku.Vzal nůž a zase si prořízl krk.Nemusel mě ani pokoušet.Hned jsem se k jeho krku natiskla s sála tu vynikající tekutinu.Chutnala ještě líp než minule.
, V pořádku?Nesaju moc?'
, Jo pravda,jsi jak pijavice'
Zasmál se
, Tak ta pijavice tě už nikdy nebude líbat'
ušklíbla jsem se
, To si jen myslíš'
Otrhl mě od jeho krku a přisál se mi znovu na rty.Čekala jsem,že to udělá,ale bylo to úžasné jako vždy.Poté mě odtrl znova.
- ,Teď musíš pít aby si byla silná,tohle si můžem zopakovat potom' mrkl na mě
Znovu se navázalo spojení.Tentokrát jsem se jeho krve napila víc než on mojí.Už jsem nemohla.Otrhla jsem se.
- ,Myslím,že to stačí,už nemůžu' zasmála jsem se
- ,Dobře,myslím,že to bude stačit.Zítra v noci ti donesu jídlo.Doufám,že máš ráda veverky'
Kdyby mi to řekl před měsícem,tak by se mi z tý představy udělalo špatně,ale dnes jsem přikývla.Už aby tohle bylo za mnou.Nemohla jsem se dočkat až se stanu upírem.Vím,že budu muset vše opustit,ale nechci zůstat navždy na invalidním vozíku.
- ,Už musím jít,zítra mi nech zase otevřený okno.Příjdu zase nějak takhle' usmál se
- ,Dobře,ahoj'
- ,Ahoj' dal mi dlouhý polibek a potom zmizel v okně.Celá vyčerpaná jsem usnula.

TajemnoKde žijí příběhy. Začni objevovat