10. rész

864 101 23
                                    

Köszönet azoknak, akik továbbra is olvassák a sztorim ! Kitartóak vagytok...xD

Jó olvasást! ^.^

- Otthon vagy ma? – kérdezi.

- Ja. Jimin dél körül lelépett, valami családi dolog miatt. Átjönnél? – kihangosítom, hogy közben tudjak ágyneműt cserélni.

- Ja. Annyira unatkozom, hogy elkezdtem vasalni...- olyan szenvedésről árulkodik a hangja, amit nem bírok ki nevetés nélkül.

- Akkor vegyél valami piát is, meg hozhatnál valami instant ráment vagy ilyesmit. Nincs kedvem főzni rád, bocs.

- Most ezen meg kéne sértődnöm?

- Ha van hozzá kedved... Itt is alszol?

- Csak miattad utazom le innen, szóval igen. Legalább lesz időd mesélni arról a múltheti kis akciódról Joonnal.

- Hagyj... - sóhajtok fáradtan, ő meg csak kuncogva kinyom.

Rendbe rakom kicsit a lakást, mert úgy néz ki mint valami szeméttelep, meg veszek elő tiszta ágyneműt Yoonginak is. Körülbelül hat órakor csengetnek, én pedig ajtót nyitok, ahol szőke hajú haverom álldogál egy utazótáskával a vállán.

- Heló ratyikám. Rég láttalak. – mosolyog rám, én meg csak szemet forgatva invitálom bentebb.

- Nem vagyok meleg, tudod te is.

- Semmi baj haver, nem apád vagyok, előttem nem kell tagadnod.

- Apám előtt sem tagadom. – vonok vállat.

- Mit is? – vigyorog idegesítően, mire leesik, hogy most pontosan azt mondtam, amit hallani akart. Igazi kretén...

- Utállak.

- Sokan mondták már. Egy idő után lepereg.

Ledobja a cuccát a kanapéra, majd felém fordul azzal a tipikus vallató Yoongi fejjel.

- Kezdheted a regélést, meg adhatnál valamit inni, ha már magadtól nem kínálsz meg.

- 18 éve ismerjük egymást te barom, máskor bezzeg teljesen itthon érzed magad. – indulok meg a konyha felé, ezzel a szerencséssel a nyomomban.

- Ne hisztizz hercegnő, inkább mesélj.

- Igazából annyi az egész, hogy iszogattunk, Nam tőlem kicsit többet, közben meg beszélgettünk. Vicces, mert pont az volt a téma, hogy nem sokkal vagyok dominánsabb mint Jimin, de ez lényegtelen. Aztán megcsókolt... csak úgy random! Soha nem gondoltam volna, hogy ezt fogja csinálni, sőt! Én teljesen úgy voltam vele, hogy a tesójának tekint.

- Lehet a tesófélékre bukik...

- Nem vagy vicces... - nézek rá unott fejjel.

- Bocs. És most össze vagy zavarodva? – kérdezi egy fokkal komolyabban, miután kicsit megkésve a kezébe nyomom az innivalóját.

- Nem... nekem Jimin kell.

- Akkor mi a baj? Mondd meg Namnak, hogy te Jiminnen kívül egy pasi iránt sem érdeklődsz és kész. – kortyol az italába.

- Nem akarom megbántani. Azt se tudom, hogy pontosan mit érez. Annyira hirtelen volt az egész, semmi jelét nem mutatta annak, hogy többet érezne irántam.

- Lehet hogy csak te nem vetted észre. Mondjuk, a hetero pasik általában kiszúrják, ha egy csávó olyan jeleket küld.

- Namjoon egyáltalán nem küld semmilyen jeleket. Imádom, felnézek rá, a legjobb haverom, a testvérem szinte, de most fogalmam sincs, mi lesz...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 17, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Minek nevezzelek? ~Jikook~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora