4. Bölüm (DÜZENLENDİ)

4.4K 167 98
                                    

            Yoora'dan devam

1 Ay sonra...

Sabah okula gittiğimde Tae hoca ile Haneul hocayı birlikte gördüm nedensizce içimde öfke ve kıskançlık vardı bunun nedeni neydi böyle ben Tae hocaya aşık olamam değil mi ? Ahh saçmalık ben ve Tae hoca ayy ne saçmalıyorum ben ya kafamdaki düşüncelerle sınıfa çıktım ve sırama oturdum biraz sonra öğretmenler zili çaldı. 

Tae hoca sınıfa geldi elinde kağıtlar vardı.
Tae hoca " Evet arkadaşlar sınavlarınızı okudum "
Mi cha " Hocam sonuçlar nasıl " diye atladı hemen atlamasa şaşardım.  
Tae hoca " Emin ol bilmek istemezsin " dedi o kadar mı kötü ya

Mi cha " Hocam o kadar mı kötü sonuçlar "
Tae hoca " Senin ve bir kaç kişinin kötü diğerlerinin ise orta , sizden daha fazlasını beklerdim beni hayal kırıklığına uğrattınız hele ki sen Mi cha en sevdiğin dersin matematik olduğunu söylemiştin ama sonuçlar gerçekten kötü " dedi ve derin bir nefes aldıktan sonra yerine oturdu.

Sonuçlar gerçektende berbattı teneffüs zilinin çalmasıyla düşünmeyi bırakıp ayağa kalktım tam dışarı çıkacakken Tae hocanın sesiyle durdum ve ona döndüm.
Tae hoca " Sen kal Yoora seninle konuşacaklarım var " dedi yanına gittim. 
Tae hoca " Herkes çıksın " dedi sınıf boşalınca Tae hocaya bakmaya başladım yakından daha yakışıklıydı.

" Hocam benimle ne konuşacaktınız "
Tae hoca " Sana hergün okul çıkışı iki saat matematik dersi vereceğim notlarını düzeltmen için " dedi neden tek bendim ki yaklaşık herkes kötü almıştı.

" Hocam neden tek ben "
Tae hoca " Çünkü ben sadece sana ders vermek istiyorum şimdi çıkabilirsin " dedi ve arkamı dönüp yürümeye başladım yüzümde bir gülümseme oluştu.

Okul çıkışı boş bir sınıfta Tae hocayı bekliyordum.
Nedensizce heyecanlıydım bir aydır Tae hocayı düşünüyordum onun yakınlarındayken kalbim çok hızlı atıyordu nefes alamıyordum bir gün kalbimin sesini duyacak diye çok korkuyordum. Bunun adı aşkmıydı.

Tae hoca " Evet Yoora hazır mısın ?"
Tae hocanın sesiyle düşünmeyi bırakıp ona baktım yanıma oturdu.
" Evet hocam " dedim kokusu burnuma doldu çok güzel kokuyordu elimde olsa bu kokuyu bir şişeye koyar ömür boyu saklardım.
Tae hoca " Evet hadi başlayalım " dedi ve kitabı açtı.

Tae hoca anlatıyordu ama ben onu dinlemek yerine izliyordum keşke ömür boyu böyle olsak yan yana ama biz imkansızdık.

Tae hoca " Evet Yoora şu soruyu yap bakalım "
" Haa! "
Tae hoca " Sen beni dinlemiyor musun ? "
" Dalmışım hocam özür dilerim"
Tae hoca " Tamam hadi yap şu soruyu " dedi off ben şimdi nasıl yapacaktım bu soruyu elime kalemi aldım ve soruyu çözmeye çalıştım biraz sonra elimin üstünde bir el hissettim Tae hocaya baktığımda soruya bakıyordu.

Tae hoca " Dur öyle olmaz bak şöyle " dedi ben ise kalbimi susturmaya çalışıyordum kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

Tae hoca " Kalbin çok hızlı atıyor neden " dedi şimdi ne diyecektim.
" Şeyy hocam " diye ağzımda geveledim ona onu sevdiğimi nasıl söyleyecektim evet ben Tae hocayı seviyordum şimdi anlamıştım şimdi ona bunu söyleyecekmiydim yoksa söylemeyecekmiydim ani bir kararla söylemeye karar verdim ne olursa olsun ona söyleyecektim.

" Hocam bu söyleyeceğim şey çok yanlış ama yinede söylüyorum ben sizi seviyorum " dedim gözlerimi kapattım vereceği tepkiden korktum.
Dudaklarımda hissettiğim yumuşak dudaklarla gözlerimi açtım Tae beni öpüyordu bu inanılmazdı. Kendimi anın büyüsüne bıraktım.

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Diğer bölüm görüşmek üzere...

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum ♥♥♥♥

TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin