Hanul'un evine gittim ve kapıyı çaldım bir kaç dakika sonra kapı açıldı Haneul beni görünce sarılmak istedi ama ben elimle engelledim.
" Sen nasıl bir insansın ya bana nasıl yalan söylersin beni nasıl kandırırsın başkasının çocuğunu nasıl benim çocuğum gibi gösterirsin bu kadar mı düştün sen iğrenç bir kadınsın senden hem nefret hemde iğreniyorum "
Haneul " Tae sen bunları nerden biliyorsun "
" Dna testi yaptırdım şimdi sana birşey soracağım doğruyu söyleyeceksin o gün bizim aramızda birşey olmadı değil mi ? Yalan söyledin "dedim Haneul kafasını evet anlamında salladı.
" Seni son kez uyarıyorum Haneul bir daha karşıma çıkmayacaksın ve son olarak şimdi Yoora' ya gidip herşeyi anlatacağım ve sen Yoora' nın ailesine hiç bir şey söylemeyeceksin eğer söylersen sonu çok kötü olur " dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.Yoora' nın evinin önüne gelince mesaj attım.
Gönderilen Yoora : aşağıdayım seninle konuşacaklarım var lütfen aşağıya in çok önemli
Yazdım ve gönderdim biraz sonra mesaj geldi.
Gönderen Yoora : benim seninle konuşacak hiç birşeyim yok git burdan
Gönderilen Yoora : gitmiyorum lütfen gel seni bekliyorum sen gelene kadarda bekleyeceğim
Yazdım ve Yoora' dan hiç cevap gelmedi kenara çekildim ve beklemeye başladım.
Saatler ilerledikçe hava soğumuştu üstelik yağmurda yağıyordu Yoora gelmemişti ve ben onu bekliyordum.
Yoora perdeyi kaldırıp bana baktı gözlerimiz buluştu sonra gözlerini kaçırıp içeri girdi bir of çekip kafamı aşağıya indirdim.Yarım saat kadar süre geçmişti ki Yoora'nın sesini duydum.
Yoora " Sen delimisin ? Neden yağmurun altında bekliyorsun " dedi ona baktım üstü ıslanmaya başlamıştı.
" Delirdim senin aşkın beni delirtti "
Yoora " Ne aşkından bahsediyorsun sen Tae sen beni sevmediğini söyleyip ayrıldın "
" Yalandı seni sevmediğimi söylediğim herşey yalandı ben seni tüm kalbimle seviyorum seni çok seviyorum ne yaptıysam senin iyiliğin içindi "
Yoora " İyiliğim mi bu mu iyiliğim ben aylarca acı çektim ağladım beni sevdiğini söylüyorsun ya bunu neden yaptın "
" Çünkü Haneul beni aramızdaki ilişkiyi ailene söylemekle tehdit etti eğer senden ayrılmasam söyleyecekti bende senin iyiliğin için ayrıldım lütfen affet beni "
Yoora " Peki buna tamam sen bu kadınla birlikte oldun hatta ondan çocuk bile yaptın ben şimdi seni nasıl affedeyim "
" Bana yalan söylemiş biz o gün birlikte olmamışız bebeğede gelince babası ben değilim doktor kuzenim var o dna testi yaptı sonuç babası olmadığım çıktı lütfen inan bana affet beni ben artık senden bir saniye bile ayrı kalmak istemiyorum "
Yoora " Sana inanmıyorum " dedi ve tam gidecekken kolundan tuttum kendime çektim hep yapmak istediğimi yaptım özlediğim dudaklara yapıştım.Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Sizce barışsınlar mı?
Diğer bölüm görüşmek üzere...Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fiksi Penggemarİnsan öğretmenine aşık olurmuydu ben olmuştum hem de hiç beklemediğim anda şimdi ne yapacaktım ya aşkımı kalbime gömecektim ya da aşkımı ona söyleyecektim. Başlama tarihi : 15/04/2019 Bitirme tarihi : 30/06/2019