14. Bölüm (DÜZENLENDİ)

2.6K 108 14
                                    

Yoora'dan devam

Tae'nin söyledikleriyle şaşırmıştım beni terketmesinin nedeni ilişkimizi ailemin öğrenmemesi içinmiş ama bu onu affetmeme sebep değildi o beni Haneulla aldatmıştı üstelik birde ondan çocuk yapmıştı.
" Peki buna tamam ama sen o kadınla birlikte oldun yetmedi çocuk yaptın benden seni affetmemi bekleme "
Tae " Haneul yalan söylemiş o gece aramızda hiç bir şey olmamış bebeğede gelirsek babası ben değilim doktor kuzenim var o dna testi yaptı ve sonuca göre babası ben değilmişim "
" Sana inanmıyorum " dedim ve arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutulmam ve Tae'nin dudaklarıma yapışması saniyeler içinde oldu ne onu itiyordum ne de karşılık veriyordum öylece duruyordum.

Aklım karışmıştı ne yapacağımı bilmiyordum bir tarafım Tae'ye inanmamı onu affetmemi söylüyordu diğer tarafım ise afetmememi söylüyordu ama böyle giderse ben onu affedecektim.

Tae benden ayrıldı ve " Karşılık ver " dedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı bende daha fazla dayanamadım ve karşılık verdim yağmur hızlanmıştı ve yüzümüzden su damlaları akıyordu ve öpüşmemiz git gide hızlanıyordu.

Zorlukla birbirimizden ayrıldık ve Tae alınlarımızı birleştirdi.
Tae" Lütfen inan bana ve affet ben seni çok seviyorum sonsuza kadar da seveceğim "
" Gerçekten o bebeğin babası sen değilsin değil mi ?"
Tae " Ben değilim "
" Peki şimdi neden barışmak istiyorsun ya Haneul ailemle konuşursa "
Tae " konuşamaz eğer konuşursa sonuçları ağır olur bugün onunla konuştum söylemeyeceğine eminim hem öğrenseler bile senden asla vazgeçmem çünkü sensizlik ölümdü aylarca öldüm "
" Bende aylarca öldüm nefes alamadım ama Tae bir sorunumuz var ben başka birisiyle birlikteyim " dediğimde Tae'nin yüzü sinirden kasıldı.
Tae " Bırak şimdi şu çocuğu ararsın olanları anlatırsın sen sadece bana şunu söyle affettin mi beni "
" Evet affettim ama bir daha böyle birşey olursa seni asla affetmem "
Tae " Söz veriyorum bir daha olmayacak "
" Ben artık içeri gireyim ailem merak eder sende evine git çok kötü ıslandın "
Tae " Tamam görüşürüz " dedi ve o arabasına bindi bende kapıyı açtım ve içeri girdim.

Odama girdiğimde ilk önce üstümü değiştirdim ve mutlulukla kendimi yatağıma attım.

Sabah okula gittiğimde direkt Jung woo'nun yanına gittim.
" Jung woo biraz konuşabilirmiyiz "
Jung woo " Tabi konu neyle ilgili "
Jung woo'nun yanına oturdum ve ona herşeyi anlattım.
Jung woo " Sorun değil zaten bizden olmayacağını biliyordum hem önemli olan senin mutluluğun sen mutluysan sorun yok "
" Jung woo herşey için teşekkür ederim sen çok iyi bir arkadaşsın " dedim ve ona sarıldım.

Okul çıkışı Tae ile buluşmuştuk birlikte ilk önce buz pistine gittik ve kaydık sonra lunaparka gittik ve çocuk gibi eğlendik daha sonra sinemaya gittik sinemadan sonra Tae beni evime bıraktı ve gitti bende evime girdim.

Akşam yemeğinden sonra biraz ders çalıştım sonra uykum gelince yatağıma girdim ve gözlerimi kapattım biraz sonra uyku beni esir aldı.

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Diğer bölüm görüşmek üzere...

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum

TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin