Merhaba arkadaşlar ani bir kararla final yapmaya karar verdim artık konu aklıma gelmiyor ve saçmalamak istemiyorum bu yüzden final yapıyorum , okurken keyif almanız dileğiyle
************************************************************
5 ay sonra...
Bugün Tae ile evleniyordum size bu beş ayda olanları anlatıyım.
Tae okulum bittiği zaman bana evlenme teklifi etti bende kabul ettim ama babam bu evliliği kabul etmedi bir kaç ay babamı ikna etmeye çalıştım ve sonunda ikna oldu.Üniversiteyide kazanmıştım hemde matematik öğretmenliği sevdiğim adamla aynı mesleği yapacaktım bu çok güzeldi.
Aynadaki gelinlikli halimi süzdüğümde gülümsedim çok güzel görünüyordum.
Odaya Tae girdi ve beni görünce yutkundu o ise çok yakışıklı görünüyordu.
Tae " Çok güzel olmuşsun "
" Sende çok yakışıklısın " dedim Tae elini uzattı elini tuttum ve birlikte odadan çıktık sonra düğünün yapılacağı alana gittik.İki yıl sonra...
Bugün Tae'nin doğum günüydü ve ona vereceğim hediye hazırdı çok sevinecekti.
Ben bir hafta önce mide bulantılarım ve kusmalarım için hastaneye gittim ve Suga beni muayene etti.
O gün hamile olduğumu öğrendim ve Suga'yı Tae'ye söylememesi için tembihledim çünkü ona doğum gününde söylemek istedim.Hediye kutusuna bebeğimizin ultrason resmini koydum ve kutunun kapağını kapattım.
Kutuyu komidinin üstüne koyduktan sonra aşağıya indim ve evi hazırladım daha sonra mutfağa gittim ve Tae'nin en sevdiği yemekleri yaptım daha sonra yukarı odaya çıktım ve üzerimi giyindim.Bunları giydikten sonra saçlarımı saldım ve dalgalandırdım sonra yüzüme makyaj yaptım ve ayağıma siyah topuklu ayakkabımı giydim daha sonra elime komidinin üstündeki kutuyu alıp aşağıya indim ve masanın kenarına koydum birazdan Tae de gelirdi.
Yarım saat sonra kapı açılma sesi geldi ve içeri Tae girdi.
" İyi ki doğdun sevgilim "
Tae " Unutmamışsın "
" Senin hakkında hiç bir şeyi unutmadım ben " dedim ve ona yaklaşıp dudaklarına ufak bir buse kondurdum.Yemekleri yedikten sonra mutfaktan pastayı getirdim ve kesip yemeye başladık.
Kutuyu Tae'ye uzattım ve gülümsedim.
Tae " Ne gerek vardı şimdi buna "
" Aç bakalım beğenecek misin?" Dedim ve Tae kutuyu açtı dudakları şaşkınlıkla aralandı bir kutuya bir bana bakıyordu.Yaklaşık on dakika sonra konuşmaya başladı.
Tae " Sen hamile misin?" Diye sordu gülümseyerek kafamı salladım." Evet aşkım hamileyim " dedim Tae yanıma geldi ve beni kucağına alıp döndürdü.
Tae " Beni dünyanın en mutlu adamı yaptığın için teşekkür ederim herşeyim seni çok seviyorum "
" Bende seni çok seviyorum nefesim " dedim ve kollarımı sevdiğim adamın boynuna doladım umarım ömür boyu böyle mutlu olurduk.Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Final bölümünü nasıl buldunuz?Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum başka kitaplarda görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fanfictionİnsan öğretmenine aşık olurmuydu ben olmuştum hem de hiç beklemediğim anda şimdi ne yapacaktım ya aşkımı kalbime gömecektim ya da aşkımı ona söyleyecektim. Başlama tarihi : 15/04/2019 Bitirme tarihi : 30/06/2019