" Bu arada arkadaşlar bana herkes Tae der sizde diyebilirsiniz şimdi sizi tanıyalım " dedim kızın biri konuştu .
Kız " Hocam biz kendimizi tanıtmadan önce siz tanıtsanız , mesela kaç yaşındasınız , sevgiliniz var mı ? " dedi güldüm.
" Öncelikle öğretmenlikte ilk yılım bu yüzden biraz heyecanlıyım , 23 yaşındayım ve sevgiliye gelirsek bu özel bir konu ve ben özelimi bir öğrenciye anlatmam , şimdi siz kendinizi tanıtabilirsiniz " dedim ve öğrenciler kendini tanıtmaya başladı.Yoora'dan devam
O çocuk öğretmenmiş hemde matematik birde sınıf hocamızdı .
Matematik benim en sevdiğim dersti .
Tabi Mi cha hemen lafa atladı.
Mi Cha " Hocam biz kendimizi tanıtmadan önce siz tanıtsanız , mesela kaç yaşındasınız , sevgiliniz var mı ? " dedi Tae hoca güldü ya gülünce çok tatlı oluyor , kendine gel Yoora o senin öğretmenin ben böyle düşünürken Tae hoca kendini tanıtmaya başladı .
Tae hoca " Öncelikle öğretmenlikte ilk yılım bu yüzden biraz heyecanlıyım , 23 yaşındayım ve sevgiliye gelirsek bu özel bir konu ve ben özelimi bir öğrenciye anlatmam şimdi siz kendinizi tanıtabilirsiniz " dedi ve kızın biri başladı kendini tanıtmaya bende Mi cha'ya baktım bozulmuş bir suratla bakıyordu onun bu haline güldüm.Mi cha " Adım Kim Mi cha en sevdiğim ders matematikdir hocam " dedi dediği şey yalandı bu kız matematikten nefret ederdi .
Tae hoca " Tamam Mi cha oturabilirsin " dedi Mi cha oturdu sıra bana gelmişti ayağa kalktım kendimi tanıttım.
" Adım Min Yoora "
Tae hoca " Peki Yoora oturabilirsin " dedi ben yerime oturdum benden sonrakilerde kendini tanıttıktan sonra derse başladık .Tae'den devam
Dersten çıktım ve öğretmenler odasına gittim içeride bir kaç öğretmen vardı.
Boş bir sandalyeye oturdum bir kaç dakika sonra yanağıma bir öpücük konduruldu arkamı döndüğümde Haneul olduğunu gördüm.Kaşlarımı çatarak baktım ve " Ne yapıyorsun sen Haneul benim böyle şeylerden hoşlanmadığımı biliyorsun " dedim sinirli bir sesle Haneul ise umursamazca bana bakıyordu.
Haneul " Eskiden biz sevgiliyken seviyordun "
" Adı üstünde eskiden seviyordum şimdi sevmiyorum ve bir daha böyle şeyler yapma Haneul " dedim ve ayağa kalktım kapıya doğru yürümeye başladım .
Haneul " Tae nereye gidiyorsun "
" Okul'u gezeceğim "
Haneul " Bekle bende geleyim seninle " dedi bir derin nefes aldım beni bir rahat bırakmıyordu.
" Yalnız gezeceğim Haneul "
Haneul " Ama Tae okul'u bilmiyorsun ben sana okul'un her tarafını gösterip tanıtırım " dedi bir kez daha derin nefes aldım.
" Peki " dedim yanıma hızlı adımlarla geldi ve koluma girdi.Ona yandan bir bakış attım ve sinirle kolumu çektim.
" Bir daha böyle şeyler yapma Haneul "
Haneul " Ama biz eskiden—"
" Sana daha öncede söylemiştim onlar eskide kaldı ve ben bana böyle şeyler yapmanı istemiyorum " dedim ve yürümeye başladım.########################################################
Haneul " Burasıda spor salonu " dedi bodrum kattaydı içeri girip baktım.
" Güzelmiş , başka bir yer kaldımı "
Haneul " Hayır " dedi ve usulca bana yaklaştı elini yakama koydu ve usulca okşadı .
Haneul " Tae bize bir şans daha ver seni çok özledim " dedi kafamı yana eğdim ve derin bir nefes aldım .
" Haneul biliyorsun biz artık olamayız "
Haneul " Tae lütfen yaptığım bir hata yüzünden beni böyle cezalandırma ben seni hâlâ çok seviyorum " dedi ellerini yakamdan boynuma daha sonra ise yüzüme çıkardı.
" Haneul sen beni aldattın sen beni kanattın sen beni çok yaraladın şimdi karşıma geçip ben seni seviyorum bana bir şans ver deme sen ne bir şansı nede sevilmeyi hakediyorsun ! Senden iğreniyorum biliyor musun ? Yüzüne bile bakasım gelmiyor seni her gördüğümde gözümün önüne o iğrenç görüntüler geliyor senden artık nefret bile etmiyorum o kadar hissizleştim ki sana karşı hiçbirşey hissetmiyorum . Sadece seni artık görmek istemiyorum , bana dokunmanı bana yaklaşmanı istemiyorum . Benden uzak dur Haneul " dedim karşımda ağlıyordu.
Haneul " Benden senden uzak durmamı isteme Tae bunu asla yapamam çünkü seni tüm kalbimle seviyorum . Evet seni aldattım ama o gün kendimde değildim çok sarhoştum eğer kendimde olsaydım böyle birşey asla yapmazdım seni aldatmazdım . Belki evlenirdik çok mutlu olurduk ama ben herşeyi mahvettim "
" Haneul "
Haneul " Tae lütfen beni affet bana bir şans daha ver öyle birşey bir daha yapmayacağım seni aldatmayacağım lütfen " dedi ve birşey söylememe izin vermeden dudaklarıma yapıştı.Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Kitabımı nasıl buldunuz ?
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Tae Haneul'a karşılık mı verecek yoksa itecek mi ?
Tae Haneul'a bir şans daha vermelimi yoksa vermemelimi ?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😉
Sizi seviyorum 💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fanfictionİnsan öğretmenine aşık olurmuydu ben olmuştum hem de hiç beklemediğim anda şimdi ne yapacaktım ya aşkımı kalbime gömecektim ya da aşkımı ona söyleyecektim. Başlama tarihi : 15/04/2019 Bitirme tarihi : 30/06/2019