Bugün okul'un ilk günüydü bu yüzden erkenden kalktım ve üniformamı giydim .
Saçlarımı taradım ve salık bıraktım sonra spor ayakkabılarımı giydim.
Çantamı omzuma taktım ve aşağıya indim.Annem ve babam kahvaltı ediyorlardı annemin yanına oturdum .
" Günaydın "
Annem " Günaydın kızım "
Babam " Günaydın benim güzel kızım "
Kahvaltı yapmaya başladım.Otobüsten indim ve okula doğru yürüdüm .
Tam okul'un önüne gelmiştim ki benim sevmediğim ve okul'un sürtük kızları yanıma geldi.Cho Hee " Naber Yoora "
" İyi " dedim ve tam yanından gidecekken kolumdan tuttu .
Mi Cha " Nereye gidiyorsun sohbet ediyorduk Yoora "
" Bakın kızlar sizinle muhattap olmak istemiyorum bu yüzden bırakın gideyim "
Cho Hee " Hiç bir yere gidemezsin Yoora konuşuyoruz "
" Benim sizinle konuşacak birşeyim yok beni rahat bırakın "
Cho Hee " Bana bak—"
Mi Cha " Bırak şu eziği Cho hee " dedi o sırada okul'un bahçesine spor bir araba girdi.
Arabadan güneş gözlüklü bir çocuk indi ve gözlüğünü çıkarıp etrafa baktı oha bu çocuk çok yakışıklıydı ama bu çocuk öğrenci değil galiba çünkü üzerinde üniforma yoktu , ben böyle düşünürken yanımdaki Mi cha ile Cho hee'nin sesini duydum .Mi Cha " Oha ya çok yakışıklı "
Cho Hee " Aynen ya acaba kim ki hiç öğrenciye benzemiyor "
Mi Cha " Aynen "
Cho Hee " Mi cha hadi sınıfa çıkalım birazdan ders başlar "
Mi Cha " Tamam hadi gidelim "
Yanımdan geçip gittiler bende arkalarından sınıfa çıktım ve yerime geçtim.Biraz sonra ders zili çaldı ve içeri giren kişiyle şaşkınca baktım.
Tae'den devam
Bugün ilk iş günümdü hazırlanıp kahvaltı yapmadan evden çıktım.
Arabama bindim ve güneş gözlüğümü taktım sonra okula doğru sürdüm.Okul'un bahçesine girdiğimde arabayı durdurdum ve indim gözümdeki gözlüğü çıkardım ve okul'un içine girdim.
Okul müdürünün odasına geldiğimde kapıyı çaldım .
Müdür " Gel " dedi kapıyı açtım ve içeri adımımı attım.
" Merhaba Chin mae bey "
Chin Mae " Merhaba hocam "
" Ben sınıfımı öğrenebilirmiyim "
Chin Mae " Tabi 12/B , ikinci katta "
" Teşekkür ederim "
Chin Mae " Hocam bu sizin ders programınız " dedi ve bir kağıt uzattı elime aldım daha sonra odadan çıktım .Öğretmenler odasına girdiğimde görmek isteyeceğim son kişiyi gördüm eski sevgilim Haneu'lu bana bakarak yanıma geldi.
Haneul " Tae inanamıyorum sensin seni çok özledim bilemezsin " dedi ve kollarını boynuma dolayıp sarıldı ." Haneul sen burdamı çalışıyorsun "
Haneul " Evet , Tae sende burda çalışacaksın galiba "
" Evet " dedim ve kollarını tutup kendimden uzaklaştırdım.
Haneul " Bu çok güzel bir haber " dedi bende içimden " Ya ne demezsin " dedim .
Haneul " Birşeymi dedin Tae "
" Yo birşey demedim " dedim tam Haneul birşey söyleyecekken zil çaldı." Neyse ben derse gidiyorum görüşürüz " dedim ve öğretmenler odasından çıktım.
Elimdeki ders programına baktığımda dersimin 12/B ' de olduğunu gördüm . Kağıtı cebime koyup sınıfa doğru yürüdüm .
Sınıfa girdiğimde bütün öğrenciler bana meraklı gözlerle bakıyordu tek bir kişi hariç bir kız bana şaşkınca bakıyordu.
Sınıf 'ın ortasına geçtim ve " Merhaba arkadaşlar ben Kim Taehyung sizin hem sınıf hem de matematik öğretmeninizim "Merhaba arkadaşlar yeni bir kitapla karşınızdayım umarım bu kitabımıda seversiniz .
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın .
Sizi seviyorum💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER (BTS ile hayal et serisi 3)// TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fanfictionİnsan öğretmenine aşık olurmuydu ben olmuştum hem de hiç beklemediğim anda şimdi ne yapacaktım ya aşkımı kalbime gömecektim ya da aşkımı ona söyleyecektim. Başlama tarihi : 15/04/2019 Bitirme tarihi : 30/06/2019