I.rész 1.fejezet

91 4 0
                                    

Olívia Adams vagyok. A 23. életévemet töltöttem be a múlt hónapban. Haditengerészként szolgálok az Amerikai Haditengerészetnél. Az egységem parancsnoka tegnap jelentette be ,hogy átleszek helyezve a Seal egységen belül a Bravo csapatba. Semmi kifogásolni valóm nem volt ezzel, csak egy kicsit furcsának találtam ,hogy egyedüli nő leszek a csapatban hiszen a másik női kolléga Lisa Davis már tiszt, így ő nem vesz részt a bevetéseken csak irányítja a csapatot.


-2 héttel a bejelentés után-

2018.04.20. Reggel 4.00

-Olivia szemszöge-

Egy hete költöztem át az épület azon részébe, ahol a Bravo egység tagjai laknak. Még senkivel sem találkoztam közülük, mert a héten épp terepen voltak. Már sikerült mindenemet kipakolnom az új "lakosztályomba". A csapat tegnap éjjel ért haza, viszont nem tudtam velük találkozni, mert nagyon fáradt voltam, ahogy gondolom ők is. Lisa Davis-el van közös szobám. Mivel eddig ő is terepen volt, így még vele sem volt szerencsém találkozni. Most épp futni indulok, de amikor kiérek az ajtón beleütközöm egy izomkolosszusba.

-Baszki!-mondom suttogva.
-Jól vagy?-kérdezi az izomkolosszusz.😂
-Ja, persze. Csak kicsit meglepődtem, hogy rajtam kívül más is fenn van 4 órakor.-mondtam és bekapcsoltam a zseblámpámat,hogy megnézzem kivel is beszélgetek. Egy nagyon jóképű, szőke hajú izomkolosszus😂 állt előttem. Elég magas hozzám képest.
-Bocsi ha megijesztettelek! Én is ilyenkor járok edzeni, csak bent hagytam a zseblámpámat. Azért indultam vissza.
-Értem. Amúgy semmi gond, jól vagyok.
-Akkor jó! Amúgy Clay vagyok.-mutatkozott be a srác.
-Én Olivia.
-Te vagy az új csapattag igaz?
-Igen, én lennék.
-Király. Viszont én most bemegyek és kihozom a zseblámpát. Edzhetnénk együtt.
-Oké. Én benne vagyok.-mondtam, majd Clay bement és kihozta a lámpát.

-Mivel szoktál kezdeni?-kérdezte miután kiért.
-Általában 10 km futással, aztán "levezetésnek" 50 felülés, 50 fekvőtámasz, 3-4 perces plank több körben. És akkor szoktam abbahagyni amikor már nagyon elfáradtam.
-Wow. Nagyon kemény vagy. Ez tetszik. Akkor menjünk!-mondta és elindultunk.
Futottunk 5 km-t amikor megálltunk egy kicsit pihenni. Mivel egy kisebb pusztaságra értünk úgy döntöttünk, hogy elvégezzük a gyakorlatokat itt és visszafelé pedig lefutjuk a maradék 5 km-t. Amikor a gyakorlatokkal végeztünk visszafutottunk a bázisra.
Az ajtónál várt minket Blackburn parancsnok ( ezt így titokban mondom, ő a nagybátyám ☺).

-Jó reggelt!-mondtam amikor odaértünk hozzá!
-Öltözzetek át és irány reggelizni!-mondta szigorúan.
-Igenis!-mondta Clay és kinyitotta előttem az ajtót.
-Köszönöm!-mondtam neki amikor beértünk az ajtón.
-Igazán nincsmit! Amúgy az én szobám a tiéddel szemben van!-mondta és a folyosó végén megálltunk. Az ajtóink előtt még megbeszéltük, hogy majd holnap is elmegyünk együtt edzeni.
Bementünk mindketten a saját szobánkba. Először leültem az ágyamra, hogy kicsit lehiggadjak. Azt hiszem beleszerettem Clay-be, nagyon vonzó, intelligens és hihetetlen, hogy mennyi közös van bennünk. A sok agyalás után felöltöztem. Az egyen nadrágom vettem fel egy barna pólóval, és persze a bakanccsal. Gyorsan megcsináltam a hajam egy szoros kontyba, majd egy kis sminket is felraktam ahogy szoktam. A szobámból kiérve már hallottam a jóízű nevetéseket és a baráti beszélgetést a közös konyha irányából. Amikor beléptem mindenki elhalkult.

-Jó reggelt!-mondtam megtörve a csendet.
-Te meg ki vagy?-kérdezte az egyik tag.
-Ő az új csapattag srácok!-mondta Jason, akivel épp tegnap találkoztam.
-Ő? Mi a fasz. Ez komoly?-kérdezte nagyon meglepetten ugyanaz a tag aki először is kérdezett.
-Igen, teljesen komoly!-mondta Eric amikor belépett az ajtón. Egy nagy kő esett le a szívemről amikor megláttam. Szerencsére többet nem kell hallgatnom, hogy Mi az, hogy egy nő van a csapatban? típusú megjegyzéseket.
Leültem az asztalhoz a Clay melletti üres székre. Clay nagyon segítőkész volt. Megmutatta,hogy merre vannak a csészék, a poharak, evőeszközök, konzerves kaják stb. Amikor mindenki befejezte a reggelit Eric megengedte, hogy bemenjünk a városba. Mindenki bevonult a szobájába és átöltözött. Én nem vittem túlzásba. Egy egyszerű fehér pólót, egy farmert és a kedvenc fekete sportcipőmet vettem fel. 10 perccel később már mindenki készen volt. Eric megengedte, hogy mindenki a saját autójával menjen. Ennek nagyon örültem. Már épp a parkoló felé tartottunk amikor a hátam mögül kiabálást hallottam. Clay volt az.
-Olívia!-kiáltotta. Én hátrafordultam. Odafutott mellém...

Seal Team: Katona párosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin