"Sen zavallı pisliğin tekisin"

4.3K 255 29
                                    


—Bırak beni bırak aç şu kapıyı ineceğim benim kim olduğumu bilmiyorsun aç kapıyı!!

Bunu yapmamın yararı olmadığını bilsemde hiç bir şey yapmadan ona teslim olamazdım. Evet belki gücüm ona yetmezdi ama ben Park Jimindim asla kolay pes edemezdim.

—Aç şu lanet kapıyı seni pislik!!

Ahhh cidden beni görmezden geliyor ve bu çok sinir bozucu bu arabadan inmenin yolunu bulmam gerekiyordu. Kapı kitliydi asla açamıyordum. Biraz daha ilerledikten sonra bir yerde durduk ve beklemeye başladık. Şoför koltuğundan kalkıp kapıyı kapattığında benim kapıma yöneldi. Sanırım benzin alacaktık beni sürükleyerek aşağıya indirdiğinde çevrede hiçbir şey olmadığını gördüm. Siktir nereye götürüyordu bu piç beni.

—"Nereye gidiyoruz şerefsiz herif beni nereye sürüklüyorsun" dediğimde cevap vermeyi bırak arkasına dönmeye bile tenezzül etmemişti. Elinden kurtulmak için çabalasamda çok güçlüydü ve ben onun yanında hiç bir şeydim. Biraz sürüklendikten sonra kocaman ve ağaçtan yapılmış bir ev çıktı karşımıza. E madem buraya kadar yol vardı bu gereksiz neden arabayla gelmemişti diye düşündüm. Sonra kendime küfür edip bu durumda bile boş konuşmayı başardığım için tebrik ediyordum kendimi. Evin kapısına geldiğimizde kapıyı açar açmaz beni içeri itip kendi de içeri girdi. Tekrar kolumdan tutup bi odaya doğru yöneldik. Ne kadar tepinsemde nafile ahh tanrım...

Odanın içine fırlatıldıktan sonra kapının üzerime kitlenme sesini duydum. Hasiktir nasıl kaçacaktım. Kapıya hızla vurarak bağırmaya başladım;

—"Aç şu kapıyı lanet herif aç ne bokuma  beni burda tutuyorsun."  Ve yine cevap yok bu adam dilinimi yutmuştu anlamadım ki. Cama doğru yöneldiğimde demir parmaklılıkları olduğunu gördüm kaçmak için düşündüğüm bir plan daha suya düşmüştü. O kadar yorgundum ki odada bulunan yatağa yatmamla uyuya kalmıştım taki kapının kilit sesini duyana  kadar....











Evet ben geldim tamam bana saldırmayın bayadır yb atmıyorum biliyorum ama  malum okul sınav ders staj iş derken bittim anca zaman bulabildim kısa oldu ama artık idare edersiniz umarım kısa kısa ama sık atmaya çalışıcam sizi seviyorumm❤️🥰

The Predator-JİKOOK- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin