ѕaвaн ѕaaт 08:47
Jennie şiddetli bir sarsılmayla uyanır. Gözünü yarım yamalak açsa da sarsan kişinin Rose olduğunu farketmesi uzun sürmedi. Rose'u gördüğü an hızla yatakta doğrulur ve endişeyle "Ne oldu?" diye sorar. Rose kafasını kaşıyarak "Beklenmedik bir misafirimiz var. Kai." dediği anda ayağa kalkar ve "Ben bir bakayım ne işi varmış burda diye." dedi. Rose üzgün bir ifadeyle "Seni soruyor." dediğinde Jennie, Rose'a "Merak etme. Her şey planlandığı gibi olacak." dedi, telefonunu aldı ve hızla odadan çıktı. Rose, Jennie'nin arkasından sadece "Ne planı?" diyebilmişti.
Jennie hızla kapıya yöneldi ve dışarı çıktı. Kai'yi elinde kocaman bir çiçek demetiyle görünce sevecen bir şekilde gülümsedi. Kai'ye hızla sarıldı ve fısıldayarak "Bir insanı yedi saatte özlemek normal mi? Çünkü ben şu an bu durumdayım." dedi. Kai, Jennie'yle sarılma faslı bittikten sonra elini ensesine attı ve "Dün seni eve bıraktıktan sonra bir kaza yaptım. Hastaneye kaldırıldım fakat şu an iyiyim." dedi. Jennie şaşkınca "Ne oldu? Nasıl oldu?" dediğinde Kai, "Boşver. Bitti, gitti." dedi. Jennie meraklı bir şımarık kız gibi Kai'nin omuzlarına kollarını attı ve "E, şimdi ne yapıyoruz?" dedi. Kai, Jennie'yi öpmek için yavaş yavaş yaklaştı. Jennie tüm hızıyla Kai'nin dudaklarına yapıştı. Kai bunu beklemiyormuş gibiydi ama o da Jennie'ye ayak uydurdu. Jennie bacaklarını Kai'nin beline sardı ve öpmeye devam etti. Dışarıdan bakıldığında çok tatlı görünen bu çift Rose için pek de tatlı değildi. Rose şaşkınlıkla bir Jennie'ye bir de Kai'ye bakarken Jennie bunu farketmesiyle Kai'yi ittirip "Hey! Bırak beni!" diye bağırdı. Kai donup kalmıştı. Rose hızla Jennie'nin yanına geçip "Defol gir buradan!" dediğinde Kai, "Hey hey hey ilk-" derken Rose, Kai'nin suratına sağlam bir tokat attı. Bunu yapmasıyla beraber Kai sustu ve donakaldı. Rose hızla "Ne bekliyorsun hala?! Bir tane daha tokat mı istiyorsun?!" dediğinde Kai, Jennie'ye döndü ve sessizce "Bunu sonra konuşacağız." demesiyle birlikte hızlı adımlara oradan uzaklaştı.
Kai arabasına binip gittikten sonra Jennie ağlayarak "Beni zorla kucağına aldı ve öptü Rose. Hem de senin gözlerin önünde." dedi. Jennie'nin hıçkırıkları Rose'un kalbine bıçak saplıyordu.
"Jennie... Sakin ol. Artık ben yanındayım, tamam mı?"
Rose, Jennie'ye sıkıca sarılırken kulağına fısıldayarak "Ayrıca sizi videoya çektim." dedi ve güldü. Jennie de kollarını Rose'un boynundan ayırırken güldü. Gözyaşlarını elinin tersiyle silerken "Rose... Seni çok seviyorum bebeğim!" dedi ve Rose'un dudaklarına yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Smile [BlackPink, EXO, BTS]
Genç KurguJenKai | Chaennie | Lisoo | Namjin | Namsoo | Rosekook | Taelice | Yoonnie | Taekook | ChanBaek ××× Kai: Sana çok önemli bir şey söyleyeceğim Jennie: Bir sorun mu var? Kai: Tek sorun yanımda sen yoksun Kai: Sen olma...