FINAL CHAPTER: AND NOW I PRONOUNCE YOU.....

155 12 2
                                    

(PART 1)

Author Note

Okay, buat semua readers ku tersayang, Carol ingin meminta maaf terlebih dahulu kerana Carol sengaja meng-update lambat (Carol tak sanggup mengakhiri FanFiction ini. 😭😭😭huhu...)
But, sebagai seorang reader juga untuk karya orang lain juga, Carol sedar andai menggantung Karya tanpa mengakhirinya adalah sikap tidak bertanggungjawab or lebih tepat lagi, TIDAK PROFESSIONAL. So, walau seberat mana pun hati Carol menyayangi Cerita ini, Carol tetap akan mengakhirinya.😢😢
So, here I come.

Oh Iya, Jangan lupa
*Vote
*Comments.
*Dan Share jika suka.

~Till then, adios my Friends!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.
.
.
.
.
.
.

3rd Person POV.

'BUG!'

Sesusuk tubuh tinggi kelihatan hilang sabar namun masih dapat mengawal kemarahan nya ketika menurunkan tubuh seseorang yang jauh lebih kecil dari dirinya diatas sebuah kerusi empuk yang tersedia.

"Huh!" hanya itu yang mampu terluah dari bibir indah bewarna merah jambu itu saat kekasi--! Ehem! Pembetulan, "bakal suami" nya menurunkan tubuh putera Panichayasawat diatas sofa empuk setelah dengan cekapnya bak Naruto, Phana menggunakan kelebiha...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Huh!" hanya itu yang mampu terluah dari bibir indah bewarna merah jambu itu saat kekasi--! Ehem! Pembetulan, "bakal suami" nya menurunkan tubuh putera Panichayasawat diatas sofa empuk setelah dengan cekapnya bak Naruto, Phana menggunakan kelebihan kakinya yang terkenal panjang, melompat dari Yacth Sewaan Jannine ke Yacth Mewah milik Tom.

Ya, dia membawa pergi "Spotlight" malam itu sehingga menyebabkan sekelompok kawan-kawan "Bakal isteri"nya mengeluarkan bunyi hampa akibat tindakan drastik-tanpa-rancangan itu! Namun, tidak kurang juga yang berteriak dan  melemparkan usikan nakal agar Phana "menghukum" isteri yang nakal tersebut. Ya, siapa lagi kalau bukan Jannine sendiri yang menjadi dalangnya sehingga para sahabat Wayo semakin ligat melemparkan usikan-usikan yang berjaya membuat Phana berubah tersenyum dan Wayo sendiri berubah merah padam! 'S!AL!!' hanya itu yang mampu terucap dalam hatinya saat dibawa kesini.

"Auch....., itu sakit....." Katanya separuh berbisik serta ragu-ragu antara rasa takut dan bersalah, serta memohon simpati dari sinaran mata indahnya yang tak pernah gagal mencairkan kedinginan hati Billionaire muda itu. Tangan kanan nya spontan menggosok punggungnya yang sedikit pun tidak sakit.

Namun Phana bukan bodoh! Dia tahu yang itu semua hanyalah alasan kekasihnya kerana tidak mungkin dan dia 100% sedar bahawa tadi dia tidak menurunkan kekasihnya dengan kasar.

Dengan gaya yang sama, Wayo hanya berani mendongak sedikit sahaja untuk memandang kekasihnya yang berdiri tanpa reaksi, itupun sekadar lelaki comel itu mampu melihat separas dagu sebelum dia cepat-cepat menurunkan wajahnya semula!

THE TUX - Book 2Where stories live. Discover now