Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih 2

21.1K 129 1
                                    

Kelihatan Pn Shima yang juga sudah memakai pijama satin pendek sahaja lagi dan dalamannya belum aku dapat lihat lagi. Pn Shima datang dan mencium pipi aku dan meramas mesra namun sedikit kuat dari Pn Ayu dan tidak semena-mena aku mengerang kesakitan dan kesedapan.

Ketawa besar mereka berdua melihat aku berada didalam keadaan sedemikian,

"Selalunya kita kena denda dengan bie, hari nie biar kitaorang denda bie pulak, so bie kena ready tau", kata Pn Shima sambil tersenyum.

Pn Ayu dan Pn Shima mengomol aku dalam keadaan berdiri, dua orang wanita yang sedia pro bab ini VS aku budak hingusan yang baru nak berjinak2, baru dua orang wanita aku pernah ada hubungan.

Dua wanita cantik ini boleh bersetuju berkongsikan aku pada masa yang sama. Dalam kepala otak aku dah penuh nafsu dan tak pasti sampai mana aku boleh control godaan serta tahap mainan diaorang nie. Sabar ajelah, ko yang nak sangat sampai terjerumus ke kancah nafsu seperti ini, sekarang ko hadaplah.

Pn Ayu melumat bibir aku, lidah aku diisap selalu olehnya, aku tidak pasti tangan siapa yang sedang meramas adik manjaku dari luar dan sangatlah tersiksa aku rasa. Dari leher turun ke dada aku dikerjakan oleh Pn Shima, puting aku digigit2 olehnya. Aku hanya mampu memeluk mereka berdua sambil meramas bontot mereka.

Aku ajak pindah ke dalam bilik, dan mereka berdua bersetuju, seperti dalam cerita dogeng aku rasa sekarang, aku ditolak baring ke tilam yang hempuk itu, Pn Ayu membuka pijama satinnya dan menampakkan keindahan miliknya yang masih berbalut bra lace yang sangat kena dengan buah dadanya. Pn Shima pun tak nak kalah nampaknya, dibuka pijama satinnya dan masih mengenakan bra dan underware yang sangat seksi aku rasa.

Pn Shima terlebih dahulu datang ke arah aku di katil dan bibir kami bertaut, pandai betul wanita ini dalam bab bercium dalam hati aku. Aku dapat rasakan Pn Ayu tidak duduk diam, dijilatnya puting aku dan turun ke pusat aku yang dalam, aku rasakan lidahnya didalam lubang pusat aku, dan dalam masa yang sama tanganya merentap underware yang aku pakai.

Dengan rasminya aku sudah dibogelkan oleh Pn Ayu, lidahnya masih dipusat aku entah apa yang dia rasa disitu tapi kegelian itu memang dapat aku rasa ditambah pula jarinya mengocok tongkat saktiku yang sudah keras. Kerasnya lain macam aku rasa, adakah ini penangan kopi yang dibancuh oleh Pn Ayu selepas pusingan kami yang awal tadi.

Aku jeling ke bawah, kulihat Pn ayu yang bernafsu sambil melihat wajah aku dan dia seolah2 memahami dan diturunkan ke bawah wajahnya dan dimasukkan kepala tongkat saktiku dahulu lalu diisap dan dijilat dengan lidahnya, lama lidahnya mengelus mesra salur nikmat tongkat saktiku kegelian itu membuatkan bebola naga aku mengembang seperti mahu meletus, tersenyum bangga Pn Ayu melihat aku kesedapan dan penuh nikmat.

Pn Shima yang sudah mula menyerang leher aku dan membuat love bite sesuka hatinya, aku megerang kesedapan dan kesakitan. Aku perlu melawan mereka berdua ini aku pikir, dengan sedikit usaha sahaja tertanggal bra Pn Shima, aku ramas buah dada yang montok itu. Apabila ada peluang aku turunkan muka disitu dan aku isap dadanya dengan semahunya. Love bita aku tinggalkan demi memberi nikmat kepada Pn shima.

Pn Shima sudah termasuk dalam perangkap nafsu aku, tangan aku dimasukkan kedalam seluar dalamnya aku sentuh bibir nikmatnya sudah becak. Aku halakan jari telunjukku supaya bermain dipermata nikmat Pn Shima, mengerang keras dia.

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now