Demi Segulung Ijazah - Berkongsi Kasih Part 8

15.1K 137 4
                                    

Pn Ayu, dalam keadaan meniarap juga hanya mampu tersenyum lalu terus menutup mata untuk berehat seketika lalu terus terlena keletihan begitu juga aku.

Aku dikejutkan oleh Pn Shima yang sedang duduk ditepi katil dan aku tidak pasti waktu bila Pn Ayu menarik lengan aku untuk dijadikan bantal.

"Bie.. Jom teman i mandi, please lepas nie i dah tak mintak apa2 dah ok", kata Pn Shima.

Aku dalam keletihan aku bangun juga dan melihat jam di dinding dah menunjukkan jam 11am.

Ditarik tangan aku oleh Pn Shima lalu dibawa kebawah pancuran mandi. Saling berpelukan kami berdua, bibir Pn Shima menyentuh bibir aku lalu sesi isap mengisap berlangsung.

Tangannya mengelus manja tongkat saktiku yang sudah mula bangun dan akhirnya sekali lagi kami bersama tapi dengan cara kedua kakinya memeluk pinggangku dan aku masukkan dari bawah. Kesedapan tidak terperi rasanya.

Pn Shima aku letak diatas singki, lalu aku lajukan sedikit kayuhan walaupun aku sudah letih dan airku sudah habis rasanya. Namun kerana nafsu telah meracuni pikiran aku teruskan jua.

Aku rasakan kemutan Pn Shima yang makin cepat dan akhirnya dia mengerang keras.

Argh... Argh... Mengigil tubuh Pn Shima kali ini. Terhenti hayunan kesedapan aku sebentar. Setelah Pn Shima membuka mata aku tarik dia dan pusingkan dia mengadap dinding dibawah pancuran mandi.

Pn Shima seolah2 faham yang aku masih mahukannya dia dilentikkan punggungnya. Aku buka sedikit kakinya dan aku tempelkan tongkat saktiku dilubang belakangnya. Kemasukkan kali ini agak cepat dari yang pertama kali, namun nikmatnya masih sama, Pn Shima tidak segan silu memberi kerjasama dalam mencapai kenikmatan bersama aku.

Dia berbisik manja kepada aku yang dia mahu aku lepaskan sahaja di lubang belakangnya. Pn Shima menekan kebelakang bontotnya apabila aku menghentak masuk lubang belakangnya, maka terhasillah bunyi kesakitan dan kesedapan dalam masa yang sama.

Aku tidak dapat bertahan lama dan  dua ledakan aku lepaskan didalamnya. Kedengaran Pn Shima turut merasakan kepanasan air hikmatku itu.

Nafas perlahan-lahan diatur semula, aku dan Pn Shima beransur reda, kami mandi dan saling sabun diantara satu sama lain. Selesai mandi aku terus keluar ke ruang tamu suite itu. Kelihatan Pn Ayu memuncungkan bibirnya bagi mencium aku sambil tangannya menanggalkan towel aku ke lantai.

Aku berkata "Sudahlah Pn Ayu, kita rehatlah dulu boleh".

"Oh.. Pn Shima nak boleh aje, baby nak tak boleh!, ini tak adil",kata Pn Ayu.

"Please baby, lepas nie bie u punya sorangkan no more sharing after this", kata aku lagi.

"Promise!.. No more after this Ok", pesan Pn Ayu memberi AMARAN sambil tersenyum dan berlalu ke bilik air untuk mandi.

Lega aku didalam hati, kalau tidak aku tak pasti samada aku balik berjalan atau merangkak sahaja.

Selesai berpakaian Pn Shima mengajak kami makan di restoren hotel sahaja kerana malas hendak berjalan jauh kerana keletihan dengan aktiviti kami sepanjang malam.

Semasa makan tak banyak perkara dibincangkan kerana kami semua terlampau lapar. Pn Ayu akan bergerak ker tempat lain bagi sesi lawatan seperti aku bagi pelajar lain yang sedang menjalani latihan sama seperti aku. Manakala Pn Shima hendak pulang ke kampung bagi menjemput anaknya di kampung.

Setelah selesai kami berpisah seperti ia adalah kali terakhir untuk kami berjumpa dan aku sudah menjangkakan ini akan berlaku.

Diberikan satu sampul putih oleh Pn Shima, sambil menyatakan terima kasihnya kepada aku diatas layanan aku selama ini. Terkejut besar aku, tapi dengan gentlemannya, aku memulangkan kembali sampul yang aku pasti berisi wang kepada Pn Shima dengan rendah diri. Pn Shima menerimanya kembali dengan berat hati.

Aku tinggalkan Pn Ayu dan Pn shima dilobi hotel manakala aku pulang menaiki Grab waktu itu.

Sesi makan tengahari yang dianjurkan oleh company aku bagi meraikan staff yang akan bertukar kerja, dan lain-lain termasuklah aku yang akan menamatkan training di company ini.

Kelihatan Pn Shima yang memandang aku dari jauh sahaja kerana aku sudah tamat menjalani latihan disini dan akan kembali untuk final semester di tempat pengajian aku.

Sesi photoshoot terakhir aku dengan staff di company ini dan aku terdetik bagi mengambil gambar dengan Pn Shima. Aku sapa dan sampaikan hajat aku, nasib baik dia bersetuju.

Ditarik tangan aku rapat ketubuhnya, mujur tiada yang perasan kerana dekatnya aku sampai bahuku menyentuh buah dadanya yang terlindung dengan tudung creamnya.
Tersenyum dia melihat wajah aku kemerahan malu.

"Macam tak biasa pulak bukan sebelum ini dah puas rasa itu hari", kata Pn Shima.

"Yer Puan, terima kasih puan", kata aku sambil tersenyum kambing".

"Bila start kuliah balik, sambung keje dengan company nie taknak?," kata Pn Shima.

"Tak rasanya Puan, keluarga di kampung saya rindu kat saya, balik kampung sekejap dan terus prepare untuk buat submission report untuk latihan industri dan terus masuk semester last puan," explain aku lagi.

"Kalau nak apa-apa call saya, saya akan tolong selagi boleh, lagipun banyak awak dah bantu saya tempoh hari", Tersenyum Pn Shima mengusik aku.

"Baik dan terima kasih Puan, jasa baik puan saya akan ingat sampai bila-bila", kata aku lagi.

___________############_________

Sudah seminggu aku di kampung halaman, setiap hari ada sahaja pesanan whatsupp aku terima dari Pn Ayu, baik dari bertanya khabar hinggalah berakhir dengan kucuman mesra sebelum aku tidur.

Bonda dan ayahanda aku juga pelik dengan perangai aku yang amat gembira semenjak dua menjak aku pulang ke rumah keluarga aku. Pada mereka boleh jadi aku sudah dilamun cinta.

Bila difikirkan kembali siapa yang tidak gembira sekiranya ada yang sentiasa prihatin dan mengambil berat dalam semua hal. Semoga ada sinar bahagia menanti.

###########################

Semester akhir berjalan dengan pantas sekali. Proses submittion report aku berjalan dengan baik sekali. Pn Ayu hanya memantau aku dari jauh kerana aku sudah berada di landasan yang sebenar menuju kejayaan. Hanya dengan saling berbalas whatsupp sahaja membuatkan aku rasa dekat dengan Pn Ayu.

Selepas aktiviti melampau aku dengan Pn Ayu semasa aku dalam latihan industri yang lalu. Kami sentiasa menjaga perhubungan supaya menjaga tingkahlaku dan seperti ia merupakan detik hitam kepada kami berdua.

Tapi kali ini manisnya adalah sedikit berlainan kerana Pn Ayu sentiasa akan berwhatsupp dengan aku. Kadangkala terpikir yang suaminya tidak marahkah atas perbuatannya itu. Walaubagaimanapun aku tetap melayan Pn Ayu seperti seorang kekasih walaupun boleh jadi aku hanya bertepuk sebelah tangan.

Keputusan final telah berada ditangan dan aku bersyukur kerana telah lulus dengan jayanya. Setelah aku maklumkan kepada kedua ibubapaku, aku menghantar pesanan whatsupp kepada Pn Ayu dan dia turut gembira, kami berjanji akan berjumpa semasa sesi graduasi nanti.

Mendapatkan pekerjaan dengan menggunakan keputusan yang agak baik adalah amat mudah, hinggakan aku mampu demand bagi memilih syarikat yang aku mahu bekerja. Masih bujang dan dengan jawatan dan gaji yang agak lumayan amatlah menjadi kebanggaan bagi diri aku.

Namun disebalik kejayaan ini orang yang berdiri dibelakang aku seperti ibubapa serta keluarga dan tidak aku lupakan kekasih gelapku Pn Ayu. Hubungan kami tidak pernah terputus, setiap waktu ada sahaja benda yang akan di ceritakan. Tipulah sekiranya aku tiada perasaan kepadanya.

Malam itu, sambil aku menyiapkan pakaian untuk menghadiri majlis graduasi aku yang akan berlangsung pada minggu hadapan. Aku menerima panggilan dari Pn Ayu. Dalam masa kami sedang berhubung tiba-tiba timbul soalan yang agak rumit untuk aku jawab.

"Siapa Ayu pada zahrul sebenarnya?", kata Pn Ayu.

PLEASE LEAVE THE COMMENT BELOW N DONT FORGET TO CLICK VOTE BUTTON TO ENCOURGE WRITER

Praktikal TerlanjurWhere stories live. Discover now