"Baby... Bie.. Dah tak tahan nie... Please.. Cepat..", kata aku lagi sambil sedang menahan gelora nikmat yang sudah dipenghujung.
Pn Ayu mengeluarkan batang aku lalu diisap kepalanya sekuat hati dan tangannya mengocok lebihan dari tongkat sakti aku itu, tangan Pn Ayu sudah pandai mengelus bebola naga aku dan kadangkala dikuis lubang bontot aku dan akhirnya aku klimaks juga, dalam masa yang sama Pn Ayu tidak mengeluarkan adik manjaku dari mulutnya yang cantik berdas-das tembakan aku lepaskan dimulut Pn Ayu.
Amat sukar aku percayai yang Pn Ayu menerima dengan baik dan terus menelan kesemua air hikmat aku tadi. Sengaja dibuka mulutnya dihadapan aku bagi membuktikan sudah habis ditelan berserta isyarat tangannya. Terbaring kami berdua berpelukan dengan nafas yang masih laju, bahagia sungguh aku rasakan sama seperti pertama kali aku mampu menyentuh Pn ayu.
Tetapi itu hanya untuk seketika, melihat Pn Ayu tanpa seurat benang membuatkan tongkat saktiku aktif kembali, namun ditahan oleh Pn Ayu yang aku rasa sudah memahami nafsu kejantanan aku ini. Dia bangun dan menyelongkar beg tangannya, dikeluarkan seperti sachet minuman dan dibancuh dengan air panas. Tidak lama kemudian datang Pn Ayu dengan dua gelas minuman air panas dan satu cawan dihulur kepada aku dan disuruh katanya bagi mengembalikan tenaga kata Pn Ayu.
Deringan telefon Pn Ayu kedengaran, gaya seperti sedang menyebut menu-menu mcD boleh jadi dia sudah lapar kembali kerana tadi sudah bekerja kerAs. Pn Ayu ke toilet lalu mandi dan membersihKan dirinya, keluar dari bilik air Pn Ayu telah mengenakan pijama satin merah yang menutup kesemua badannya. Aku disuruh mandi dan setelah selesai aku keluar dengam mengenakan towel sahaja.
Pn Ayu memberikan aku boxer putih ketat untuk aku pakai dan dia mengatakan itu adalah pilihannya dan nak melihat adik manjaku dan bontotku yang mantap katanya. Tipulah kalau aku mengatakan aku tidak puas, tetapi tongkat sakti aku sentiasa makin keras dan sentiasa bermain diminda untuk mengulangi lagi kejadian awal tadi.
Ting... Tong... Ting.. Tong...
Kedengaran bunyi bell bilik berbunyi, risau bin takut pun ada mana nak tahu kena ambush lain pulak jadinya. Pn Ayu bangun dengan slumber dan mengintai dari dalam melalui lubang peninjau, dengan tenang dia membuka pintu bilik tersebut dan kelihatan Pn Shima yang nampak berdandan sedikit bersolek dan bergaya.
Saling berpeluk mesra mereka berdua, sedangkan baru tadi lunch makan bersama, Pn shima datang menjinjit beg kertas McD banyak betul tegur aku. Pn Ayu terus menyampuk dan mengatakan bahawa dia lapor teruk sambil ketawa.
"Mana tidak lapor, banyak pakai tenaga dan lepas nie nak pakai lagi.",kata Pn Shima tersenyum.
"Bie... Tolong ambilkan piring kat bawah rak tu", kata Pn Ayu.
Mendengar sahaja panggilan itu, Pn Shima terus muncung membulat matanya.
"Habis kita nak panggil apa, nak panggil bie jugak boleh tak", kata Pn Shima.
"Boleh apa pulak tak boleh, kitakan madu", sambil ketawa kata Pn Ayu lagi.
Aku layankan ajer sambil melihat Pn Shima yang menanggalkan tudungnya didepan aku. Matanya merenung mataku dan seolah2 memahami yang aku tergoda dengan rupa paras badannya yang montok dan pejal. Berpaut bibir kami buat sementara waktu hinggalah Pn Ayu datang dan memisahkan kami nak mengajak kami makan dahulu.
"Sabar-sabar... Kejap lagi" katanya Pn Ayu.
Tidak dapat aku bayangkan, apa yang bakal selepas ini, jika Pn Ayu atau Pn Shima seorang aku sudah tahu situasinya seperti mana, namun bila situasi seperti ini, boleh jadi aku yang tidak bisa bangun besok.
Selesai sahaja makan, aku keluar ambil angin balkoni, sekali sekala mendapat peluang sebegini amat bermakna buat aku. Pn Ayu datang dari belakang langsung memeluk aku dan yang paling mengejutkan tangannya terus mengelus2 tongkat sakti aku yang masih didalam seluar.
Kelihatan Pn Shima yang juga sudah memakai pijama sahaja lagi dan dalamannya belum aku dapat lihat lagi. Pn Shima datang dan mencium pipi aku dan meramas mesra namun sedikit kuat dari Pn Ayu dan tidak semena-mena aku mengerang kesakitan dan kesedapan.
PLEASE CLICK VOTE BUTTON AND GIVE A COMMENT BELOW TO ENCOURAGE WRITER
THANK YOU
YOU ARE READING
Praktikal Terlanjur
FantasyDalam menjalani kehidupan ada liku2 dan onak ranjau perlu ditempuhi. Bersedia atau tidak perlu kita hadapi cabaran dan dugaan. Itulah cerita mengenai peritnya dalam mencapai erti kejayaan.